![]() |
het Grote Rammstein topic
hier kun je je mening geven over deze Doitsche band, maybe hebben jullie ook wat rammstein-plaatjes? zou ik wel chill vinden ixie ze wel eens op tv en op het album "sehnsucht" staat ook wel plaatje, maar verder niex.............en wat is jullie favo nummer van ze? (voor de kennertjes)
de mijne zijn Engel, Tier, das Modell Eifersucht en Sehnsucht. |
ik ben van neiging om je compleet de grond in te knallen. Maar dat doe ik niet.
Ik heb 3 cd's van ze (de reguliere, niet de live), en vind het eigenlijk wel leuk geweest met ze. Ze herhalen zichzelf eindeloos, en doen weinig vernieuwends, leuk om af en toe te luisteren, maar ze teren toch echt op die live show. Voor plaatjes: zoek eens op de website of internet. Heel simpel hoor! www.google.nl ofzo 'what's the internet?' |
ik heb echt een ongelooflijke hekel aan rammstein, qua muziek stelt het niet voor, en de teksten zijn helemaal dieptepunt van de muziekhistorie...
toch kan ik me wel voorstellen dat mensen het leuk kunnen vinden, maar volgens mij vinden mensen het vooral leuk omdat andere mensen het niet leuk vinden... |
tis vrij origineel en van velen kanten geliefd, maar het doet mij niets
|
Citaat:
het is gewoon gejat laibach, kmfdm, oomph! deden het al veel eerder |
absoluut niet waar ik van houd.
|
die forummertjes hier hebben totaal geen smaak
|
Citaat:
Rammstein.... nee |
Citaat:
jij bent gewoon te goed voor dit forum. ik zou zeggen, zoek je heil op een betere plek. |
zozozo dit Rammstein topic is inderdaad al erg groot...
Alweer de 10e post.. Bofkont! Rammstein is eigenlijk vrij slecht, alleen de live show die ik op pinkpop gezien heb vorig jaar was wel leuk... Maar meer vanwege het vuurwerk enzo.. Grappig detail: Keyboardspeler heeft tijdens solo een brandblusser, doet met zijn ene hand het solo-gebeuren en blust met de andere hand de vlammenwerpers die de andere bandleden op hem hebben gericht.. Geeft wel weer aan hoe technisch hoogstaand Rammstein is.. Solo met 1 hand.. Toe maar!! :D |
Citaat:
|
hmm sommige nummers zijn wel aan te horen, maar dol ben ik er niet op. heb 1 album, mutter, maar die heb ik gekregen toen mn zus samen ging wonen en er dus plotseling 2 had. en gratis cds sla ik dan toch weer niet af.
verder vind ik die live shows zielig, belachelijk, onnodig, aanzettend-tot-irritante-brandjes-stoken-op-pinkpop en nou ja, achterlijk dus. Citaat:
|
het is jammer dat die gasten duits zingen
|
Citaat:
en duits is wel een mooie taal vind ik... |
Rammstein is niet bepaald mijn ding.
|
ach gossie, wat naar zeg. nu weer terug naar niveau.
|
Citaat:
de muziek van rammstein en dan dat foute duitse accent van die gast van scooter! ik zou gelijk fan worden :cool: |
Citaat:
|
weet 1 van jullie trouwens toevallig hoe die gast heet die op de voorkant van het album "Sehnsucht" staat afgebeeld?
zie plaatje http://images.google.nl/images?q=tbn...nsucht.jpg</a> |
oja t zijn trouwens geen nazi's er zitten geen racistische teksten in.
niet alles wat duits is is Hitler of Ubermensch gedoe hoor. :D die uitspraak over dat de forummers geen smaak hebben hebben veel reacties los gemaakt :) heheh :p |
Citaat:
|
boeien of et technisch is, of origineel is.. in et geval van rammstein maakt et niks uit
dat ze teren op hun live show maakt ook niet uit.. rammstein is rammstein en ik kan der nog goed naar luisteren |
Citaat:
|
hoe heet die gast nou die op de voorkant van het "sehnsucht-album" staat??????????
willik wete :p |
rammstein?
geen respect voor. ik vind het sukkels, sorry. |
quote "rammstein? geen respect voor. ik vind het sukkels sorry"
:D :D TEEUWEN ROELEERT!!! :D |
Rammstein heeft wel een paar goede nummers, ze mogen er zijn !
|
Citaat:
|
neh
|
ik snap de meeste niet hoor die hier zitten, het is heel erg jammer dat rammstein ermee stopt ze maken namelijk erg goede muziek! dat kun je van de meeste bandjes niet zeggen...
en de opmerking van tis jammer dat ze duits zingen vind ik al helemaal nergens op slaan! :mad: groetjes... |
Citaat:
|
Citaat:
maar alle duitsers zijn homeaux, dus enzo |
Citaat:
Vrouwen zijn echt dom. 't Is dat je er mee kan neuken, maar verder heb je er niks aan! Oke, ik vind voruwen geweldig, ik beken! |
op pinkpop waren ze kut.
verder is t niet echt mijn ding. |
Citaat:
ze kunnen ook koken, schoonmaken en kleren wassen :mad: |
Tis mooi dat ze duits zingen.
Das echt zo'n schreeuwerige superieur klinkend taaltje. ik bedoel 'bend over, I command you' schreeuwen komt toch niet zo mooi over. En verder is rammstein op z'n tijd wel leuk maar zoek verdomme es voordat je er een topic over opent. Het aantal rammstein topics moet zo onderhand het beestachtige nummer wel bereiken. |
Citaat:
|
Rammstein is/was cool, maar verder sluit ik me 86dagreed aan. Ze doen niks extra's, die live show is een keer leuk en de CD's klinken eigelijk allemaal hetzelfde al gaat de inspiratie van de heren duidelijk achteruit. Ik ben heel true en vind de eerste CD geweldig :D
|
ach ik heb ze 1 keer live gezien en het was zeker een goede show, maar voor de rest kunnen ze mij niet veel boeien.
|
Rammstein sucks cocks in hell. Geen respect voor. Ik vind t stasirock, sorry :D
|
Citaat:
sorry hoor maar jij noemt je een fan??? of moet op een fan lijken?? das Till Lindemann, of zegt je dat ook niets???? |
Citaat:
|
3 chord metal troep
*kots* Wat een nare duitse piel die zanger Die ene d00d mag van mij het klooster weer in Die sample d00d moet maar ict ofzo gaan doen en de rest is dood nuttiger. (n) Kortom dik als stront. |
Citaat:
en kijken denkik iets eerder door een commercieel concept heen.. |
Citaat:
|
aan The Undertaker, ook namens RammsteinRulez, bedankt
btw: hou van de muziek, heb me niet in de groep verdiept en doe ook niet aan merch. |
Ik vind sommige nummers van ze wel leuk. :)
(het interesseert me ook niet dat jullie het kutmuziek vinden :D ) |
Jullie mogen zeggen wat jullie willen maar ik vind Rammstein goed! Ken er niet alles van maar wat ik er van ken valt heel goed mee!! Het is origineel en eens een andere taal.
Rammstein is GOED! En als ik dat zeg dan is dat zo! (klonk dat wat gemeend?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |