![]() |
vanavond: Cruel Intensions 2 & Blade
Cruel intentions 2
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/87/38/41m.jpg V8 20:30 - 22:10 tv-gids IMDb Dees nog nooit gezien, maar schijnt ook niet veel soeps te zijn... Kijken of niet?? Maar daarna: :D Blade http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/94/16/70m.gif RTL 5 22:15 - 00:30 tv-gids IMDb Alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, dus ga denk ik wel even kijken. Kwam toevallig pas nog een poster ervan tegen onder in me kast, die ik toen weer gelijk heb opgehangen. :cool: |
Cool, kga kijken :) Heb ´m ook al een tijdje niet gezien
|
Citaat:
|
Ik ga toch echt op datzelfde tijdstip naar het Coen-debuut Raising Arizona kijken :p
|
ik vond blade echt een walgelijk slechte film... :confused:
die hoofdbadguy speelde wel heel goed trouwens |
Ik ga hem zeker weer kijken. En Cruel Intentions denk ik niet, lijkt me idd verschrikkelijke film.
|
ik heb blade nog nooit gezien, dus ik ga hem zeker wel kijken, ik hoor van de meeste mensen dattie zeker de moeite warad is :)
|
fuck slome verhalen... fuck romantisch gedoe... hakken en hard:P YEAAAAAAAAAH... dat is Blade...
topaktie:D:D:D:D |
Blade!
*happy* Als ik mijn ouders zover krijg dat ik op mag blijven ga ik em kijken :o (y) :) |
Oehhh, Blade! (y) Ik ga kijken. :)
|
Citaat:
|
Ben ik nu echt de enige die Raising Arizona boven de pulp van Blade verkiest? Ik begin mijn vertrouwen in dit forum nu toch echt te verliezen :(
|
Zijn ze niet allebei op 5, na elkaar?
Dat thema nu :cool: zooooow cool, in die disco , snel weer verder kijken :D |
Citaat:
blade heerscht! blijft een van mijn favo films |
Ik heb hem maar opgenomen, beetje laat om zo te kijken. Ik ga hem wel eens kijken als mijn ouders weg zijn. Ik heb zo het idee dat ze Blade niet echt leuk zullen vinden. ;)
|
Citaat:
Cruel Intentions 2 vond ik trouwens hilarisch ("Muellers do not like to transpirate" :D ), en toch wel een verassend einde voor zo'n film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die disco scene is :cool:
|
Citaat:
En die Frost is echt geweldig.. :o :P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stoor me er meer aan dat men het in elke moderne vampierfilm nodig acht te zeggen dat je niets aan kruizen en wijwater hebt... en dat in Blade helemaal werd uitgelegd waarom vampiers bloed dronken en niet tegen zonlicht kunnen... wat een bullshit allemaal om dat te bedenken, laat het gewoon bij het goeie ouwe idee dat ze bloed willen omdat ze bloed willen. |
Citaat:
Ik heb Raising Arizona gisteren gekeken en ik heb er weer van genoten. Naar mijn mening speelt Nicolas Cage één van zijn beste rollen ooit. Ook Holly Hunter, William Forsythe en John Goodman zijn geweldig. Emotioneel maar ook zeer grappig, al met al een fantastische film. |
Citaat:
Niet Raising Arizona. |
nou ik vond ze maar bagger vooral cruel intentions een beetje zon stomme tiener-film alleen die knul was af en toe wel leuk droog
en blade was niet erg diepzinnig en niet egt doordacht maarja als je daar niet van houd was het ook al niet zo veel soeps een held die de mensheid red maar eigelijk worsteld met zijn eigen probleempjes over zn moeder.... maargoed |
Citaat:
Weer eentje voor de lijst "nog te bekijken films" |
Ik moet eerlijk zeggen dat die zogenaamde vampiergod me een beetje tegen viel. Hij was er zo aan, het was me eigenlijk nog een beetje een te 'lief' iemand gezien wat ze beweerde dat hij moest zijn. Verder was hij wel aardig om een keer gezien te hebben.
|
Citaat:
2. Raising Arizona heb ik toch op video. |
ik vond cruel intentions juist heel goed :s.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |