![]() |
art
mja, ik ben dus ook nieuw hier,
ff wat art voor alle art, ga naar mijn DA http://members.home.nl/tuxie/illusive.jpg http://images.deviantart.com/large/i...Triphase_-.jpg http://members.home.nl/tuxie/devactum.jpg |
woow ik vind het echt wel mooi.... alleen jammer dat jouw site het hier niet doet op mijn computer :(
maar diz egt (y) :D |
pfff te vaak gezien nu
|
ik anders nog nooit eerder :confused: :p
|
:eek: :eek: NOG MEEER!!!!!! ze lijken allemaal op de rest
|
Ik krijg hierbij zo langzamerhand hetzelfde gevoel als wanneer je een film die niet leuk is voor de 20e keer moet zien.
't ziet er allemaal wel heel flashy uit enzo.. maar c'mon.. doe er dan iéts mee.. iets waardoor 't van jezelf wordt... |
Lame-o!
|
wel tof die bovenste twee, waarmee gemaakt ?
|
wtf, doet iedereen dit oppeens??
Heeft Empyrian gewoon 100 accounts hier? of is 't hier de copyshop.. naja, ik zal hou al op :P Edit: die van Empyrian zijn overigens wel doop.. |
die stijl wordt al een paar jaar uitgemolken.. maar ik blijf het vet vinden als het goed gedaan wordt (duh)
|
ik vind ze (de 1e en 3e) eerlijk gezegd heel dope... :) respect hoor, en ik vind ze helemaal niet zo lijken op die andere dingen.. maarja wie ben ik..
en aan iedereen: er is wel meer niet zo vernieuwend, ik noem manga tekeningen en foto's, dus niet zo zeiken he :p |
Sommige mensen zijn hier nogal intollerant tegenover 3d abstract. Artwork beoordelen op een stijl is nooit goed, maar dat is toch hetgeen wat je bij de zogenaamde constructieve comments ziet. Behalve kheb het al teveel gezien, hoor ik hier zelden redenen waarom een abstract werkje met een klasse zoals deze (met name de 1e 2) slecht zou zijn. k zou me daar dan ook niet teveel van aantrekken.
enne, je weet mijn comments al :) |
ik ben het wel met p-chez eens, doe dan iig iets waardoor het een eigen tintje krijgt, dit is namelijk niet bijster leuk meer om te zien..het kan erg tof worden, maar doe er iets origineels mee.
|
daag nazz0r
ook hier ? |
ik zou t zelf niet zo snel art noemen
|
Hey Tuxie mijn comments weet je wel :x
Laat etwinded zien, die is pas koel :) |
triphase vind iek wel mooi en minder standaard (y)
|
Citaat:
|
Het is greenness ipv greeness ;o
En verder vind ik het qua kleurgebruik wel mooi, maar erg, erg onorigineel... |
tsja..das abstract he :)
|
Citaat:
|
hm, ik kan ook met potlood tekenen hoor -_-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry maar gaap
die zooi word echt zo eentonig |
Ik ben het opzich wel eens dat deze stijl een beetje uitgemolken begint te worden. Maar dit zijn wel een paar mooie voorbeelden van hoe het wél mooi kan. :) Dit is geen zooitje oid, maar gewoon mooi. (Vind ik blabla)
(Maar eigenlijk lijkt het me ook erg leuk als je ook wat anders dan dit laat zien. :)) |
hm, ik scan ze wel eens
|
Wat teken je dan? :)
|
hmm
vooral anime |
why am i not surprised
nou ja 1 ding zal ik zeggen ik kon dit niet toen ik 15 was (nu nog steeds niet btw maja) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |