![]() |
cd's die je nog wil gaan kopen..
maar er nog niet aan toe bent gekomen om een of andere reden.
circle of dead children - human harvest opeth - damnation |
Cephalic Carnage - Lucid Interval
Death - Leprosy e.a. Cadaver Inc. - Deliverance Carcass - Heartwork In Flames - Colony Nasum - Helvete, Human 2.0 17/6/03 - The Black Dahlia Murder - Unhallowed Brutal Truth - ... Myrkskog - Deathmachine Vader - Litany e.a. Bloodbath - Resurrection... Bolt Thrower - IVth Crusade Mastodon - Remission Morbid Angel - Altars.... Possessed - Seven Churches Behemoth - Thelema 6. At the Gates - Slaughter o/t Soul Carcass - Heartwork Dark Tranquillity - The Gallery Sleeejur - South of Heaven, Reign in Blood :o Metallica - MoP en Justice In Flames - Clayman Carcass - Swansong ctrl c > ctrl v |
Nieuwe Mars Volta
Nieuwe Blof Besteld: Radiohad,Grandaddy,Marilyn Manson |
Veel van The Beatles, The Rolling Stones, Paul Weller, het laatste album van Blur, het laatste album van Oasis, veel van The Jam, Jimi Hendrix, Bob Dylan, e.v.a.
|
Nieuwe Radiohead
Nieuwe Less Than Jake |
Nieuwe Radiohead
Dandy warhols come down. De CD's van Graham Coxon Money Mark - Push the Button Ben Lee - Grandpaw would Eve6 - s/t Luscious Jackson - Natural ingredients Maar die CD's zijn zo verdomd lastig te vinden. |
Die nieuwe van NEPTUNES
The Whites Stripes - Elephant Blink 182 - ????? |
Placebo - Sleeping with ghosts
Sex Pistols - The Great Rock n Roll Swindle The Clash - Live from here to eternity Radiohead - Pablo Honey |
Agnostic Front - Something's Gotta Give
Agnostic Front/Discipline - Working Class Heroes Bad Religion - No Control Poison The Well - Opposite Of December On The Rise - Burning Inside Deviate - Thorn Of The Living en de nieuwe Rancid als hij uitkomt. |
moby play + 18
de originele versies van muse showbizz en oos ipv de gebrande gomez - liquid skin stuurbaard bakkebaard - de eerste cd (heeft die een naam?) placebo - sleeping with ghosts bettie serveert - log22 nou ja en nog wel 100 dingen waar ik nu niet op kan komen... |
teveel om op te noemen. maar het hoogst op mn verlanglijstje staan :
sukilove- sukilove caesar- maakt niet zo veel uit welke, ik denk dat t toch de nieuwe wordt. radiohead- hail to the thief arling & cameron- music for imaginary films daft punk- homework joy division- closer the yeah yeah yeah's- fever to tell |
de cd's van Ayreon die ik nog niet heb,
best of van The Smiths, de cd van circle II circle die al uitgekomen zou moeten zijn maar omdat er een fout is gemaakt door de distributeur nog steeds niet verkrijgbaar is... cd's van Empire Hideous, maar die zijn alleen op een USA-se site te verkrijgen en moet je $10 verzendkosten betalen. en dan heb je nog niet de garantie dat ie aankomt. |
te veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
die wil ik ongeveer ook nog allemaal |
TDK - 50-cd spindel.
|
cd's van sublime, lamb, manu chao, infected mushroom enz. enz.
en ik wil nog heel veel platen hebben |
Citaat:
|
Ik wil in ieder geval de serie House Party van Turn up the Bass compleet hebben...helaas heb ik nu alleen 2 nog maar op CD en een paar op cassette, het is enorm moeilijk om ze nu nog (elf jaar na verschijning) te bemachtigen :(
|
Darkthrone - Under a Funeral Moon
Darkthrone - Hate Them (ben benieuwd) Satyricon - Dark Medieval Times Satyricon - The Shadowthrone Deströyer 666 - Unchain The Wolves Deströyer 666 - Phoenix Rising Deströyer 666 - Terror Abraxas Behemoth - Satanica Behemoth - Pandemonic Incantations Morbid Angel - Altars of Madness Krisiun - Conquerors of Armageddon Carpathian Forest - Black Shining Leather Gorgoroth - Incipit Satan oftewel ik mag er wel een krantenwijkje bij nemen |
kwil een hele bult
|
een hele?
|
hehe drenthuhhhhh
vertaling kwil een heleboel |
W000000000000000w damn!
|
sjah
|
nofx - the war on errorisme
|
dying fetus, misery index, hateplow, nasum, hellnation, oude van negate
|
Soundgarden - superunknown
Nirvana - in utero Pearl Jam - ten Qotsa - rated r NIN - the fragile |
Citaat:
|
Citaat:
die cd's moet je inderdaad kopen zijn allemaal super |
Hateplow - The only law is survival
At The Gates - The Red Sky is Ours Barathrum - Venomous Mysticum - In The Streams of Inferno (Als ik hem nog ergens voor een redelijke prijs kan vinden gvd) Hate Forest - Scythia En nog een hele zooi, maar dit schoot me te binnen. |
Wat doen we weer lekker alternatief.
Kennen jullie die bands zelf eigelijk wel? Of denken jullie: "Ach, die naam heb ik een keer horen vallen, het is alternatief en onbekend, dus laat ik op het forum maar es effe zeggen dat ik die cd GRAAAAG wil hebben!" Wat is image toch belangrijk. Ontopic: Madonna, Ilse deLange en The White Stripes. |
Citaat:
gvd daar krijg je tieten van zo vet beuken ze |
Citaat:
Anders noem je ze niet zo snel als 'een CD die je nog moet kopen, maar waar het er maar niet van komt'. En ach, sommige mensen houden van alternatieve muziek. Je zou het bijna niet zeggen met het publiek tegenwoordig, maar het schijnt wel zo te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
whahah pruts hoer ga jij nou maar lekker Ilse de lange butsen. wat denk je nou dat je meer aanzien krijgt als je onbekende bands krijgt?????????? ik wil trouwens nog heel graag Criest of the past van underoath |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dimmu Borgir - PEM Barathrum - Legions of Perkele Obsidian Gate - Colossal Christhunt |
Citaat:
|
Citaat:
Agressieve reacties (op deze manier) zijn meestal een bevestiging van wat er gezegd wordt. |
Als ik dat moet op gaan noemen ben ik 10 jaar bezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hem graag wegruilen, maar ik wacht ff wat Snees te zeggen heeft, want die woont bij mij in de buurt. Als hij niet wil ruilen, dan wil ik hem wel tegen die Barathrum ruilen. |
Als jullie denken dat ik een meisje ben: Fout, ik ben een jongen. :)
En sorry dat ik aan jullie meeloperige wereldje kom. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |