![]() |
Een zwak voor iemand hebben....
jaaa mensen, hebben jullie dat ook, dat wanneer je een bepaald iemand ziet, je daar direct weer wat voor voelt op de een of andere manier??
Verhalen graag!!! |
Citaat:
ik heb van die momenten dat ik zo ontzettend kwaad ben op hem en ik zal t m eens goe laten blijken en zeggen.. hij komt en owww wat ben ik lief :rolleyes: |
Wel gehad vroeger... maar nu niet meer.
Was een jongen waar ik gewoon al een jaar lang mee flirtte. Hij was een stuk ouder dan ik en ik keek erg tegen m op. Elke keer als we elkaar zagen flirtte we met elkaar. Hij bleek een vriendin te hebben toen maar ik had een zwak voor hem en mn hart sloeg altijd over en hij deed er alles aan om voor mij op te vallen. Toen was t uit met zijn vriendin en durfde we elkaar eindelijk eens echt te spreken. Het werd wat tussen ons. Toen bleek ie een achterlijke eikel te zijn die er nog een vriendin op nahield :) |
Jaa dat heb ik ook, een jongen waar ik verliefd op ben (of geweest) en hij kan idd. niks fout doen en ik ban altijd blij als ik heb gezien heb enzo
|
ooit mijn beste vriendin... maar of ze nu nog een vriendin is...
maakt mij al niet meer uit... maar weet wel wat je er mee bedoelt... |
Ik heb een zwak voor een bepaald kindje op zwemles in mijn groepje... Eigenlijk heel fout, want je mag natuurlijk geen voorkeuren hebben... :o
Maar dat kindje mag soms wel net iets meer, of iets ontdeugender zijn, of... ga zo maar door. Dat is echt zo'n schatje! |
Ja, mijn 'ex' hè....
Al vanaf 17 augustus 2001 voel ik me extreem tot hem aangetrokken en hou ik ontzettend veel van hem. Er zijn dagen dat ik me heel ongelukkig voel door hem, maar dat weegt niet op tegen het heerlijke gevoel dat hij me geeft :) |
Uhuh, heel herkenbaar:o. Dat heb ik heel lang (gehad) voor mijn beste vriend, op wie ik ook verliefd ben geweest. Al was ik er volgens mezelf wel overheen, hij bleef toch altijd wel een plekje in mijn hart houden en kon me erger kwetsen dan andere mensen. Maar nu ik veel met een andere jongen bezig ben en dat ook wel de goede kant op gaat, is die 'zwak' veel minder.
|
drie jaar geleden was ik helemaal verliefd op een jongen en hij later ook op mij en toen kregen we wat..
het is uit gegaan omdat ik niet meer verliefd op m was.. heel jammer, want verder was alles heel leuk enzo.. hij is een van mijn beste vrienden gebleven en hij is nu verhuisd naar australie :( maar ik heb echt nog een zwak voor hem.. we knuffelen ook nog heel veel als hij er is en lopen gewoon vriendschappelijk hand-in-hand en we zoeken elkaar altijd op.. dat valt echt op.. als ik hem zie zijn we echt bijna niet van elkaar te scheiden.. mijn vriend vond dat volgens mij eerst wel een beetje eng, maar daar heb ik m van kunnen overtuigen, dat ik niets voor Joost (die jongen dus) voel, alleen maar vriendschap.. |
Ja dat heb ik bij een jongen waar ik 2 jaar geleden verliefd op was.
Hij was helemaal niet mijn type, maar toch vond ik alles wat hij deed geweldig. Ik kwam hem laatst tegen, en vind hem nog steeds heel leuk. Denk dat dat altijd wel zal blijven. |
Ik heb het ook, alleen zij heeft het niet voor mij :(
|
gelukkig kom ik een van mn exen niet meer tegen op straat enzo. ik heb em ook uit mn msn-lijst gegooid. ter zelfbescherming.
|
mja, en mn huidige vriend.
hoe kut ik me ook voel, als ik hem zie kan ik een glimlach niet onderdrukken. :) |
Ik heb het op een vriendschappelijke manier zeg maar met mijn nichtje. Ze zit op het moment in India, maaar we hebben echt een onwijs hechte band. Elke keer als ik haar weer zie wordt ik helemaal vrolijk en beginnen we samen te lachen en evt huilen als een het moeilijk heeft. Ik heb gewoon echt een zwak voor haar want kan ook niet boos blijven op dat lieve kind :)
Bij mijn ex heb ik het ook wel, maa rdenk dat het toch wel normaal is als iemand zoveel voor je heeft betekent :) |
Ehm een zwak heb ik ook voor mijn nichtje: die is altijd zó lief en schattig en ik raak echt 'vertederd' als ik haar weer zie
En ik heb voor meerdere jongens een zwak: bijvoorbeeld een jongen die ik in de brugklas leuk gevonden heb en daarna in de tweede klas weer. Als ik hem nu weer zie, voel ik me weer vaag en heb ik een heel vreemd 'week' gevoel, terwijl ik niet meer precies zou kunnen zeggen wat ik in hem gezien heb |
Ik heb jaren lang een zwak voor een jongen gehad. Hij was de eerste waarop ik helemaal verliefd was, al was dat de verliefdheid van een 11 jarig meisje. 3 jaar later had ik er nog last van :) He was a skaterboy. Zo'n echte haha..
Tot ongeveer een maand of 8 geleden had ik een zwak voor een andere jongen. We waren al 3 jaar af en toe aan het zoenen. Ik mocht het niet meer van mezelf, maar toch deed ik het steeds. Toen zijn we op vakantie gegaan en is er nogal wat meer gebeurd dan alleen maar zoenen en toen was de spanning eraf denk ik. Heel slecht van me. Toch wel even slikken toen hij een nieuwe vriendin kreeg, hij was al 3 jaar 'van mij'. Maar ja, ik had op zich ook wel een andere vriend, maar toch was het kut. Nu zie ik hem ook nooit meer, ben verhuisd. Heb ook geen behoefte meer aan contact, hij heeft me nogal laten vallen. Dat was mijn zwak-voor-mannen verhaal. |
mijn vriend... en mijn vriend voor mij... vonden elkaar steeds leuk :) durfte we natuurlijk niet te zeggen maar gelukkig op t laaste wel...
|
Ik heb een zwak voor mijn vriendinnen en sommige vrienden, als ik ze na ze een paar dagen niet gezien te hebben weer zie word ik vrolijk. Verder smelt ik als ik mijn konijn na de vakantie terug zie... :o
|
ik denk dat de meeste mensen wel een zwak voor iemand (of voor meerdere personen) heeft (hebben). Wat jongens betreft (want zo kijk ik tegen 'éen zwak voor iemand hebben' aan) heb ik dat ook, ik zal bepaalde jongens gewoon altijd leuk blijven vinden, zonder dat ik echt gek op ze ben, gewoon omdat ze iets hebben.
|
Dat heb ik gelukkig niet meer.
|
De eerste jongen op wie ik echt verliefd was, mja. *grijnst* Die zal ik altijd schattig vinden. Maar sowieso, veel van de jongens op wie ik gecrusht heb...
|
Heb ook voor 1 jongen een zwak en dat zal ook wel zo blijven. Ben twee jaar verliefd geweest op hem en dat werd minder op een gegeven moment. Maar hij kan niets fout doen bij mij en hij blijft het grappigst en het leukst van allemaal. Hij zou me dan ook als enige echt kunnen kwetsen.
ga me toch maar even afvragen of ik hem niet weer leuk vind :o |
veel jongens op wie ik verliefd ben geweest.. vooral 1 bepaalde ex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, die zwak heb ik zeker voor een bepaald persoon, maar omwille van de privacy schrijf ik dat niet op.
|
Mijn exen, en sommige crushes. En de poes.
|
Ik had een geweldige zwak voor mn ex.. ik pikte alles van hem en als ik boos was en hem zag.. was ik alles weer vergeten..
Met mn huidige vriendje heb ik ook zoiets.. dan ben ik bijvoorbeeld boos op hem omdat hij iets heeft gedaan en uiteindelijk ben ik diegene die zich zit te verontschuldigen.. |
Ik heb een zwak voor mijn beste vriend. Hij heeft me allemaal problemen verteld en we hebben een paar keer gezoend, voor ik verkering kreeg met mijn huidige vriend. Hij wou mij ook maar goed. We kunnen heel goed praten en op de een of andere manier voelt t speciaal. Soort van liefde maar dan niet als in verkering willen maar als speciale vrienden...
|
Citaat:
|
Elke keer wanneer ik een hele goede vriendin van me zie word ik weer verliefd/verliefder op haar :). Ze is echt super lief en ze betekend echt heel veel voor me. Maar ja zij is niet verliefd op mij :( en daar zal ik mee moeten leren leven.
Mocht ze ooit wel verliefd worden dan zou ik echt super gelukig zijn :) |
Ik heb het bij 1 jongen nog heel erg ja.. Als ik hem zie of spreek denk ik echt weer van Wow! en krijg dan een goed gevoel enzo.. Ik kan me zo goed voorstellen wat ik in hem zag :D Hij is altijd belangrijk voor me geweest.. En hij blijft ook iemand met wie ik het altijd nog een keer zou willen proberen ofzo.. Ik droom ook vaak zat over hem dat we elkaar zoenen en zitten te flirten en elkaar uitdagen enzo.. Maar goed, we hebben wel allebei iemand anders :p :o
|
Heb een zwak voor een jongen.
Ik weet niet tof ik hem een vriend van me kan noemen ik sprak hem eerst heel erg veel, bijna iedere dag, door de telefoon dan want hij woont niet echt in de buurt, en nu spreek ik hem bijna nooit meer, jah heel af en toe op i-net, ik kijk vaak naar zijn foto, en jah tis echt alsof mn hart voor hem smelt, hij kan niets fout bij me doen, maar toch als ik bij hem ben voel ik me niet op mij gemak soms, ik vind het fijner om van een afstandje naar hem te kijken dus op un foto, heel moeilijk uit te leggen, hij zit ook in mn hoofd, denk wel iedere dag even aan hem ik ben niet verliefd op hem, dat weet ik wel zeker. het is gewoon eigenlijk dat ik hem de laatste tijd ook vooral nogal mis, als je een zwak voor iemand heb denk ik dat je graag bij die persoon wilt zijn, maakt niet uit op welke manierm telefoon in real life of wat dan ook, en dat heb ik nu niet meer is wel jammer, daarom denk ik vaak aan hem, en hoe het was enzo |
:D YAY!
Ik heb veel zwakken voor mensen, maar het meeste wel voor Een Jongen Uit Mijn Klas.. ;) Hij zit al vanaf de brugklas (5 jaar duss) bij mij in de klas. En jarenlang was het allemaal idd wat geflirt.. en ik ben heel erg lang heel erg verliefd op hem geweest. Maar toen heb k afgelopen winter op n feest met hem gezoend. En daarna verder niks. En nou heb k afgelopen week op het gala weer met m gezoend.. :confused: Echt lief wel, maarja, we zijn echt van die vriendjespersonen. We kunnen het gewoon TE goed met elkaar vinden en TE goed praten enzow. Dus dat is gewoon niks. Maar hij is ook zo'n man.. echt zo'n vent.. met zn vrienden enzow.. soms vet irritant.. |
Ik heb vooral een zwak voor me ex. Ik ben echt super verlieft op hem geweest (2 jaar geleden) en hij is nu mijn beste vriend...ik durf ook gewoon tegen hem te zeggen dat ik van hem hou...en hij voelt hetzelfde voor mij...het zal nooit meer wat worden maar ik wil m ook nooit meer kwijt (als vrienden dan heej!)
|
Ja, een zwak voor iemand echt qua gevoel of een zwak voor iemand omdat 'ie gewoon heel lekker zoent :o , ik ken het beide..
|
Citaat:
|
ik heb ook een onwijs zwak voor mijn ex (misschien is dat ook de reden dat we 2 jaar lang onwijs hebben lopen knipperlichten).
ik wil absoluut geen relatie met hem, en we gaan niet veel meer met elkaar om, maar als ik hem zie krijg ik toch altijd nog dat gevoel... :( |
Ik had echt een zwak voor een jongen, een jaar geleden maar daar ben ik nu overheen. Als het uit is met mijn huidige vriend dan weet ik zeker dat ik een zwak voor hem blijf houden.
|
heb een zwak voor meerdere mensen die k niet allemaal ga opnoemen.. :)
|
Heb ook een zwak voor mn ex. Hij blijft toch altijd speciaal. Ik was voor de eerste keer super super super verliefd en ineens maakte hij het uit.
Nu gaan we gelukkig weer goed met elkaar om. Toch voel ik nog elke keer die ene kriebel in mn buik, hoewel ik al 2,5 jaar een vriend heb waar ik superverliefd op ben! Mijn ex zou in principe nog zo lullig tegen me kunnen doen, die kriebel zal blijven zitten... Frustrerend... |
ik heb echt een zwak voor een vriend van me , ik ben al bets lang heel verliefd op hem maare hij volgens mij niet echt op mij :(
en als ik vind dat hij iets heel lulligs heft gedaan , ben ik eerst echt boos op hem maare hij kan zoooo lief vragen wat er is dat ik dan vanzelf weer vrolijk enzo word... dit is echt erg maar ja :) |
Jaha ik ken het ook :)
De jongen die ik voor het eerst leuk vind. Dat is nu al 4 jaar geleden. Na een tijdje vond ik dan een ander leuk, maar zodra dat overw as mvond ik standaard hem weer leuk :confused: Ik had een egte haat-liefde verhouding met hem, Dan weer paar maanden heel liev, dan haten we elkaar. Maar gelukkig gaat het nu goed tussen ons (vind ik dan :D) Er is ook een jongen die ik onwijz lang leuk gevonden heb (zeg maar mn eerste verliefdheid), daar is he tnix mee gewordne, hebben onwijze ruzie gehad. En nu gata het gewoon goed. Aleen het jammere is ik pik egt ALLES van hem. Als andere zulke dingen zouden zeggen zou ik heel boos worden. Maar hij kan het allemaal zeggen. Tegenover staat wel dat ik tegen hem ook alles kan/durf te zeggen! En nog een jongen waarmee ik heel veel heb gezoend, maar dat komt misschien door andere redenen :) |
Ik heb een zwak voor mijn beste vriendin.
Soms best een hele gevaarlijke zwak;) maar dat weet ze niet. We knufflen veel, beetje zoenen (niet tz hoor) beetje hand in hand lopen, zie haar heel vaak, doordeweeks en zo.... Maar stiekum ben ik altijd een "beetje verliefd" op haar:):D |
Ik vind een zwak hebben eigenlijk niet verliefd zijn op, maar dat terzijde.
Ik heb het met een jongen van m'n school. Ik zag em in september voor het eerst en vond em meteen onwijs mooi en sexy, maar verder geen contact met em gehad. Vorige maand was hij mee een weekend weg (met een hele groep anderen) en heb ik dus wel contact met em gehad. En hij blijft gewoon zooo mooi en aardig. Ik was em ook elke keer aan het zoeken in de groep. Maar het kan nooit wat worden. Ik ben ook niet echt verliefd op em, maar ik denk dat ik elke keer als ik em zie toch wel een beetje blij ben. Verder heb ik een zwak gehad voor mijn leraar nederlands :o ook niet verliefd op dus, maar ik vond het wel een geweldige vent waar ik veel bewondering voor had. |
ik heb ook zo iemand, waar ik vorig jaar echt STAPEL op was :D
nu verkeer ik echter al meer dan een jaar, met een andere jongen. maar die ene kan toch nooit iets mis doen... ik zie hem maar heeeeeel weinig aangezien hij bijna aan de andere kant van't land woont... maar als'k hem dan zie dan wilk hem gewoon heel de tijd knuffelen en in geen geval loslaten... voor hem heb ik dus echt wel een gigantische zwak! ook al kan hij niks misdoen kan ik me dan toch wel kwaad maken op hem, dat is dan gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik hem niet interesseer, of omdat alle contact van mijn kant moet komen. dan raak ik gewoon gefrustreerd... asl'k me dan kwaad maak istie zodanig lief dat'k meteen weer smelt, dusja, alles dan weer opgelost :p soms vraag ik me af ofdat ik beter bij hem zou passen dan bij m'n huidig vriendje... hij is ook MMMmmmmegaknap enzo :D in't algemeen heb ik gewoon een zwak voor jongens die oprecht eerlijk en lief zijn tegen me... gewoon dat ik me speciaal voel... dat heb ik dan ook meestal bij jongens die verliefd zijn op me, omdat die dan meer m'n aandacht trekken... dan durf ik meestal ook niet te zeggen dat het niks gaat worden omdat ik hen niet wil kwetsen... :( dan raak ik zelf ook verward en weet ik niet meer wat gedaan :( nuja, op dit ogeblik gaat alles goed :) |
Citaat:
Maar ik doe het niet,omdat ik em dan toch weer ga toevoegen. Ik zie dat jongetje elke dag,en eigenlijk babbel ik (bijna) nooit met em,ook al kennen we elkaar al lang,maar soms ben ik alleen met hem en die momenten zijn altijd zo leuk en bla. Ik heb gewoon een zwak voor hem. (n) |
Dit klinkt inderdaad allemaal heel bekend. Jammer alleen dat die jongen waar ik dan meteen aan denk, weet dat ik een zwak voor hem heb. Hij krijgt gewoon alles van me gedaan, best irritant. Maar ik kan het niet helpen, hij hoeft me alleen maar aan te kijken met z'n blauwe ogen en ik krijg kriebels in m'n buik..
Eén voordeel: ik heb hem nu al een jaar niet meer gezien en dat wil ik voorlopig zo houden. Het rare is dat ik niet verliefd op hem ben.. maar ik zou dat wel zó weer kunnen worden ofzo :/ Hij is trouwens 3,5 maand m'n vriendje geweest, járen geleden. Verder heb ik een zwak voor een andere jongen (ook al weer met blauwe ogen..), als hij me alleen al aankijkt dan val ik helemaal stil, dan weet ik niet waar ik moet kijken of wat ik moet zeggen. Hoe irritant. |
Citaat:
"Morgan, heb je nou alwéér met hem gezoend?" "Jamaar hij zoent zo lekker!" Alleen nou heeft hij verkering, grmbl. |
Citaat:
dacht dat jij met nare man ging |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |