![]() |
Hoe ga je je kind noemen?
Heb je al een leuke naam bedacht voor eventuele kids?
of namen voor andere mensen hun kids? Drop em off! Ehhh ik prefereer: -anna -joris -joost -fleur -joris -mark -eva -susan -robin (meisje) oja en bente thijs ruben en esther |
niet weer :(
|
Ik zou mijn dochter Tweety2k noemen.
Oh btw, even serieus, als ik dat hier zou zeggen, zou mijn naam niet uniek meer zijn... |
Citaat:
|
- soraya
- emeranche |
Dat zien we dan wel weer...
|
Niet alweer....
Ik noem mn kinderen Fer en ari ow ja, en ralph en lauren.. |
Bert en Ernie :D
|
Alweer?
Soms kom ik wel een leuke naam tegen waarvan ik denk: zo ga ik mijn kind later noemen :) . Maar ik vergeet die namen zo weer :o |
als je er 3 krijgt is Kwik, Kwek en Kwak(je) ook wel leuk.
|
Yan (jongen) (uitspraak: ie-jan ;) )
Sanne/Amy (meisje) |
ik heb gecheckt of tie al bestaat. als je er geen zin in heb reply dan niet
|
Jongen; Tyrone(engelse uitspraak)
(da vink zon stoere naam!) Meisje; Jennifer, dat wordt dan meestal Jen (engelse uitspraak) en das mooi... Jah, ik heb t niezo op Nederlandse namen, vraag me niet waarom...Dat weet ik niet precies... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt eraan of het een jongen of een meisje wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nieuwe Pim, dat ben ik zelf al.
|
Het lijkt me op zich best leuk om m'n kind 'Kind' te noemen. Of 'Masha', naar mezelf. (y)
Maar stiekem wil ik helemaal geen kinderen. |
Dit topic heb ik zo'n 3 ŕ 4 weken geleden ook al geopend! gebruik de zoekfunctie maar, het heette: namen voor je kinderen en er staan iets van 300 reacties! veel plezier!
|
Oneeh, de het is weer slecht gestelt met de inspiratie.
Rens en Anne. :) |
Citaat:
|
Als ik een kind krijg (áls ja) dan vind ik op dit moment het leukste: Fleur en Rens
|
Ik weet nog niet of ik m'n kind ooit zo zal noemen, maar nu heb ik de volgende namen in m'n hoofd;
Meisje; - Sophia - Elisa - Frances Jongen; - Bob (mja, m'n vader heet wel al zo :D ) - Jonne (begin ik ook over te twijfelen) - Adam (blijft mooi) En er is nog een jongensnaam, maar die ben ik ineens kwijt... :o |
Citaat:
|
Citaat:
GETSIEEE |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |