![]() |
Princess Mononoke
ik vind em zelfs nog beter dan Spirited Away, jaja, NOG beter! wie is het met me eens?
|
uhm neej eigenlijk
maar ik heb niet echt een goed argument tis meer op gevoel ofzo maar ze zijn allebij geweldig :) (heb je trouens laputa, castle in the sky en Nausicaä of the Valley of Wind al gezien ? van dezelfde maker ook topfilms!) |
Citaat:
|
Ja, ik ook. Zoveel emotie, het veelvuldig gebruik van natuur .. en .. tja, gewoon een supermooie film.
|
Citaat:
en nog iets. ehhnja laat maar weet niet meer. nu even niet |
Hehe ..
Maar inderdaad, wat je zegt, ik vond 'm droeviger, het sprak op de een of andere manier meer tot mijn verbeelding en ik vond de setting ook gewoon leuker. Ook komt het niet vaak voor dat de Engelse vertaling erg goed is, in dit geval dus wel. Ik heb 'm op DVD, het is een van de weinige anime films die ik echt kan waarderen. |
Ik kan niet echt kiezen tussen Spirited Away en Princess Mononoke.
SP heeft mooiere animatie over het algemeen, vind ik. Mononoke heeft weer een mooiere setting. Maar beiden hebben een goed verhaal en een sterke sfeer... |
Ik zou ook niet kunnen kiezen (y) ;)
|
Ik ga voor Spirited Away ;o
Voor de liefhebbers raad ik aan om "On your Mark" es te downloaden. Gemaakt door dezelfde studio, een (animatie) video-clip van 6 minuten, heel vet. Kazaa zou 'm wel moeten vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |