![]() |
Hoeveel echte vrienden heb jij?
jezelf en je beide handen tellen niet mee! :D
Ik geeneen meer maar dat is best fijn! |
5. Ongeveer.
|
Jaja, loop er maar weer mee te koop jongen ;)
Ik denk ik een stuk of 20 :confused: |
Daar doe ik geen uitspraken over. Vaneen bepaald personen dacht ik dat ze echte vriend van mij was, maar helaas, achteraf na hele lange vriendschap bleek van niet... (En na een verhuizing van slechts 10 km..:S )
|
Citaat:
|
Wat is écht he? Ik denk dan 2.
|
Echte echte echte vrienden... ehm.. 5 ofzo
|
*denkt*
Mja, ik heb wel veel vrienden, maar die zie ik niet zo vaak... M'n twee beste vrienden zijn m'n zus en m'n vriend :) |
Citaat:
En ik heb ongeveer 12 mensen waarvan ik weet dat ze altijd voor me klaar staan. Dus het ligt er maar aan wat je echte vrienden noemt! |
Ik heb 6 echte goede vrienden, pas nog een vriendin kwijtgeraakt waarvan ik dacht dat ze ook een goede vriendin van me was...zo zie je maar weer
|
dacht altijd heel veel maar durf het van 1 met zekerheid te zeggen!
|
10 miljard
boeiend |
*denkt* 3? 3 ECHTE vrienden.
|
ik denk ongeveer *telt* 4 ofzo. hoog uit.
|
4 echte
|
Stuk of 5
|
Wat zijn nou ECHTE vrienden...
De meeste belazeren je toch wel vroeg of laat en dan zeggen ze altijd; We groeien uit elkaar... Ik heb het al vaak genoeg mee gemaakt dat ze je laten vallen om de stomste dingen. Vertrouwen is moeilijk te winnen van mensen. Maar als je dat eenmaal hebt moet je er ook zuinig op zijn, maar veel mensen kennen wat woord zuinig niet geloof ik.... Dus nee ik heb er geen.... |
Hm, 3 echte vriendinnen..
Mijn vriend, en nog een paar goeie vrienden. |
Echte, échte vrienden? Daar vergis je je nogal eens in.
Ik heb er eentje. Natuurlijk ook goede vriendinnen, maar er is één persoon met wie ik alles deel. |
ehm... er is één vriendin waarvan ik 100 % zeker weet dat ze me noooit zal laten vallen.
Verder heb ik een stuk of 5 vrienden waarvan ik denk dat ik op ze kan bouwen. |
Echte vrienden? Ik denk drie...Een klasgenootje, mijn beste vriendin en mijn vriend...Maar tegen mijn beste vriendin zeg ik echt alles...Tegen mijn vriend nog niet echt alles, en met het klasgenootje kan ik het over alles gewoon goed hebben!
|
Drie jongens en vijf meisjes.
|
5 denk ik
|
2
|
geen idee, ik weet niet wat mensen om mn rug heen doen
|
Drie
|
9
|
Citaat:
|
6 echte vrienden heb ik: Michiel, Jan, Joost, Jeroen, Dave en Roger
|
hmmmm vrienden?
|
durf het niet te zeggen :o
|
Pfff...dat vind ik best moeilijk om te zeggen, misschien praten 'je vrienden' achter je rug om wel over je....maar van 2 mensen weet ik zker (denk ik :p) dat het ECHTE vrienden van mij zijn, daar vertel ik veel/alles tegen.
|
Citaat:
Ik heb zelf ongeveer 8 echt goede vrienden.. |
Echte? Die voor mij door het vuur gaan en die ik volledig kan vertrouwen? Wiens kinderen ik zou adopteren als er wat met hun gebeurde?
Ik denk 5. En Kleutertje Mist Knuffeltje, moet jij niet eens naar bedje toe? |
uuh..échte 3. Twee meisjes, één jongen.
|
3 denk ik ..:)
|
Citaat:
|
5 ofzo...
|
13 mensen tegen wie ik altijd eerlijk ben en die ik theoretisch vertrouw, 5 mensen die gewoon echt totaal mijn mensen zijn.
|
dat is wel op een hand te tellen.
|
Citaat:
ik heb 8 goede vrienden en nog een stuk of 12 oppervlakkigere vrienden. vanaf de eerste klas zijn er ook eigenlijk geen echte meer bij gekomen. |
2 echte beste vrienden, stuk of 5 goede vrienden, en nog 10 ofzo vrienden. de rest zijn kennissen :)
|
5 echte vrienden :D
|
67329
|
Hangt ervan af wat je onder echte vrienden verstaat.
|
3 echte vrienden, waaronder mijn vriendje, mijn beste vriendin en een andere goede vriendin.
daarnaast heb ik nog een zuipvriendin, en nog wat schoolvriendinnen. en ik heb een lieve zus met wie ik als kat en hond samenleef;) maar we zijn er wel altijd voor elkaar. |
3 echte vriendinnen, die ken ik ook al vanaf de kleuterschool.
|
Ik beschouw niemand als een echte vriend(in)..
|
evito jij bent hopeloos
|
3 à 4..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |