![]() |
Waar "kom" jij allemaal?
Bijvoorbeeld: School, de voetbalclub, de monopolyclub, het Stamcafé, whatever. :)
|
:rolleyes:
|
:confused:
|
Lol
|
grapjas
|
Wat doen jullie raar?
Ik kom nergens! |
Citaat:
|
ik kom:
thuis manege prive-stal bij mijn vriendje buurmeisje stad cafe's als ik uitga dat zijn denk ik de plaatsen waar ik het meeste te vinden ben ;) |
thuis
school werk Utrecht la place van de V&D :confused: |
Thuis
School Tennisbaan Bij m'n vriend Werk In de stad |
waar ik het meest te vinden ben:
thuis bij men vriend op scouting en op die domme school..... maar das nog maar 3 weken woepie :D |
School
stad bij mn vriend bij mn paard stations boeiend :rolleyes: |
thuis
bij vriendinnetjes thuis op straat bij plato bij de plaatselijke boekenwinkels bij ana spohia op school bij hedon bij het vliegerhuys |
Ik kom nergens.
|
Citaat:
|
= Thuis
- School - Werk - Bij vrienden thuis - In de stad - Verschillende kroegen - Discotheken - Voetbalstadion van MVV - Opa en oma - Ooms en tantes - Op straat - In de bus - In de trein - In de auto |
Wat dubbelzinnig.
|
Citaat:
|
oneej hijz net iets anders:)
toch maar ontopic ookal is dit niet echt boeiend: ik kom vooral bij mijn stage de laatste tijd. |
school, thuis, jeugdwerk, Plus (hangplek voor wazige mensen :D), werk, koten van vrienden, af en toe een café
|
in bussen
in treinen in metro's in trams op 'school' in steden in dorpen in de Beiaard in Paradiso in de Melkweg in kroegjes in winkels in supermarkten in videotheken bla |
Citaat:
|
ja he :)
|
Voornamelijk op de universiteit, eigenlijk.
|
overal waar ik mij pizzas moet bezorgen
|
overal en nergens :confused:
|
nou... wil je het echt weten? :confused:
School, thuis, bij m'n vriendje, onderweg naar een van deze 3, bij m'n beste vriendin. Tsja. soms ook ergens anders. Bijv. in de bieb, in winkels ofzow. Maar deze 4 het vaakst. Ben je nu blij? :p |
Citaat:
snap er eigenlijk niks van :s |
Overal en nergens. :confused:
|
vooral op de fiets :)
|
Thuis, bij mijn vriend thuis, bij mijn familie thuis, in Bogy's, in Trinity's, in Janssen, in de Olde Beth, in het zwembad, in de stad, op camping Italia, op school.. Uuuuhhh... Nutteloos! :D
|
ik kom:
mn kot (of kamer jaja) thuis bij mama thuis bij papa op het kot van vriendje zwembad fitness facbar nemrut kebab school (tegenwoordig maar op 1 campus meer) oude markt in leuven (langste toog van europa :D ) univ- park ... |
thuis
school voetbalclub stad la bamba feu de zolder van vladimir |
wherever my shoes take me to...
|
Ik loop mijn neus achterna
|
thuis
familie school werk kerk tennisvereniging vrienden en ik ben vast nog een heleboel dingen vergeten |
:) ;) :D :p :D :D :D :p :p :p :D :D :D :D :D :D
Citaat:
:D |
:cool: :cool: :cool: :cool: ;) :p :cool: :cool: :p Waar ik wel is kom??? :D :D :D ;)
|
Jaaa uhhh
|
voetbalveld, stad, in de trein.... :D::D::D::D:D:
|
en natuurlijk in de plaatselijk stamkroeg waar de praat op 0.0 niveau is :D :D :D :D :D :D :D najah ...t niveau is niet laag
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAzzzzzzaaaAAAAAL loll |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |