![]() |
4 seizoenen
tja de vier seizoenen. Heb het nage-aapt van een echt schilderij. Dat schilderij kostte 500 euro. Dus heb ik em mooi gratis. Enige 'personal touch' is dat ik het niet met verf heb gedaan.
winter: zwarte stif lente: kleurpotloden zomer: krijt herfst: stiekem toch verf :p http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...mages/1706.jpg |
wat is wat..vraag ik me af.. :)
op zich leuk...linkse dinges !! ik vind het niet een geheel...:() |
koel :) ik ken het origineel niet, maar t ziet er koel uit, leuk afwisselend
|
alleen rechtse vind ik leuk, maar geen technisch hoogstandje ofzo
rest vind ik erg matig links ziet eruit als basisschool poging tot tribalart...sorry 2de ziet er totaal niet uit, enorm cliche beeld...dit zou alleen strek worden al zou er extreem goede kleurkeuze zijn gweest, nu is het te flets 3de misschien leuk bij goede belichting en echte rondjes maar goed, post et orgineel es en doe een poging tot betere vastlegging |
Ik vind de lente helemaal geen lente, en de herfst helemaal geen herfst.. En de zomer ook geen zomer. Alleen de winter gaat nog net, maar ook alleen maar omdat 't wit is. :|
Er is niets echt mis mee of zo, maar het is mijn stijl niet en bovendien vind ik de seizoenen dus slecht overkomen. Sorry. |
Citaat:
winter - zwart wit. Het beeld van de winter. mislukte tribal? blame the original. lente - zachte kleuren. rondjes als bloemenvelden. zoiets zie ik er tenminste in zomer - ik zie er de zon in. kleuren vind ik mooi herfst - allerlei kleuren groen. vakjes onderaan stellen de blaadjes voor. komop beetje fantasie gebruiken :rolleyes: :) |
maak er eens een goede foto van..
|
|
2de van rechts ook wel ok zo
andere 2 blijf ik niks vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |