![]() |
Hot Water Music/Donots
Ja iedereen wist het al maanden enzo
Fireside / Hot Water Music / Donots / De Stijl Melkweg Amsterdam (kleine zaal) aankomende maandag 12 mei dus 20.30 hrs / doors: 19.45 hrs € 11,00 + memb gaat er iemand van hier? |
Citaat:
|
Ik wilde Hot Water Music wel graag zien, mede omdat de bassist er op Groezrock niet bij was en de gitarist daarom bas moest spelen en het niet echt denderend was daardoor(teveel gezopen in Amsterdam).
Maarja Donots vind ik best verschrikkelijk en zeker dat Duits/Engels accent van die zanger. |
ik zou hot water music wel willen zien maar ik ga er nu niet voor naar amsterdam
|
ik zou hot water music wel willen zien maar ik ga er nu niet voor naar amsterdam
|
|
Fireside is wel cool. HWM ook maar ja, al 3 keer gezien enzo.
en the donots zijn te vreselijk dus laat maar. Mijn vriendin gaat wel, zij is fan van the donots. |
ik ben dr zelf nog nie helemaal over uit of ik ga... hwm vonk op pukkelpop echt koel maar dr na eigenlijk nooit meer echt geluisterd... donots zijn niet zo boeiend en die andere ken ik nie.. maar ja maandag is wel gratis treinen.. en heb niks te doen op maandag.. dus nog ff zien of ik zin heb..
|
HWM is leuk
Donots niet Melkweg is ver weg Ik probeer hwm dus wel weer ergens anders te zien. |
|
nou zeg wat een enthousiasme :)
|
Citaat:
|
:d
|
ik zou worden meegesleept door een emo-vriendin van me :p
maar ik kan geen vrij krijgen van werk dussch.. |
Citaat:
|
heeft fireside nog een site? kan niks vinden...
|
Citaat:
|
net besloten dat wij ook niet gaan
|
Donots is echt heel verschrikkelijk. Dat zoiets op de podia staat met bands als HWM is beyond me.
|
Citaat:
|
donots geven best een vette show altijd
de muziek is kut ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |