![]() |
[Poll] Hoeveel uur les hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs?
Poll: Hoeveel uur les hadden jullie nodig voor jullie rijbewijsTussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier Ja, ik zou graag willen zien wat "gemiddeld" is, ofwel hoeveel de meeste mensen hier nodig hebben gehad. Bedankt :) |
0. :)
Lang leve België :o |
Ik moest 4x examen doen, dus waren wel meer dan 40 lessen denk ik :o .
|
ik weet niet meer maar volgens mij mere dan 40 :)
|
Hoeveel uur les hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs
Je hebt gestemd op: 40 of meer |
26 uur totaal met examens :)
|
Ik heb 20 lessen van anderhalf uur gehad, waardoor ik dus 30 volle uren heb les heb gehad. Ik ben tevens de eerste keer geslaagd waardoor ik binnen twee maanden klaar was. :)
|
20 lessen van 1 uur. Maar ik kon al redleijk rijden, alleen nog even wennen aan het verkeer en regels enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die reacties dan ook :D
|
Poll: Hoeveel uur les hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs
Je hebt gestemd op: 40 of meer tenminste.. dat denk ik.. ik denk dat ik wel aardig wat lessen nodig heb, voordat ik kan autorijden... :o |
Beetje domme stelling :)
Je kan beter vragen hoeveel uur je auto hebt gereden voordat je een rijbewijs had, aangezien sommigen al een paar x auto hebben gereden voordat ze aan lessen begonnen. :p |
ben nog niet begonnen met lessen, maar ik denk zo dat ik er wel meer dan 40 nodig zal hebben :(
|
Citaat:
Verklaart wel al die blinde brokkenpiloten met een B-sticker achterop. (y) |
Citaat:
*was van eerste keer geslaagd, rijdt al anderhalf jaar alleen rond en nog geen ongeluk* *rijdt in totaal al sinds februari 2001 rond* :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm hoe kom je dan aan een rijbewijs? :confused: :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb geen rijbewijs.
|
Citaat:
ontopic: ik mag nog niet |
pakket van 30 uur voor rijbewijs B
18 uur lessen tussentijdse toets 12 uur lessen examen totaal 1.380 euro |
ik heb me exame in twee keer gehaalt en me thoerie in een keer :)
|
hoeveel lessen moet je eigenlijk volgen. Sommige zeggen 40, maar dat lijkt me veelste veel voor mij. Ik heb nu 6 lessen achter de rug, maar ik denk dat ik wel genoeg heb aan 10. Mag je dan gelijk examen doen?!?!
|
Vandaag was mn 15de les ofzo en ik ben de bosjes ingereden dus t zal wel 40 of meer worden... :p
|
Ik heb nu negentien lessen gehad, in totaal geloof ik zown 25 uur. 11 juni ga ik afrijden, maar kan niet zoveel lessen meer nemen, dus het zal net onder de 30 uur blijven denk ik. Als ik het haal tenminste.. Maar ik ben vol goede moed!
|
31 uur les bij mijn eerste rijexamen
35 uur les bij mijn tweede rijexamen en toen ben ik geslaagd. Ik rijd nu een half jaar rond en ik heb nog geen ongelukken gehad. Al moet ik wel toegeven dat ik eens een spiegel van een tegenligger geraakt heb, maar ik weet niet zeker of het mijn schuld was, want de tegenligger reed ook wel erg op mijn kant van de weg. |
Citaat:
oehw ik ga bijna beginnen! |
Ergens in de 50 lessen. Waren dus best veel lessen, maar is beter dan dat je te vroeg op gaat en dan zakt. Ik ben in één keer geslaagd. :)
Shit, 2-2 :( (n) :mad: |
nog geen :D
|
Citaat:
Huh? T is toch algemeen bekend(vooral in de politiek) dat als mensen zonder rijbewijs gaan rijden de kans groter is op ongelukken ????? :confused: |
Citaat:
ow zo... |
36 lesjes. destijds nog t landelijk gemiddelde. (y)
|
Citaat:
Ik had bvb ongeveer 5000 à 7500 km gereden voordat ik examen deed, terwijl je als je met de rijschool ff 20 uurtjes les hebt, je hooguit aan 750km raakt... |
Citaat:
oooww zooo :p ja dan heb je gelijk ja :) ik had t alleen over dat als t volledig afgeschaft zou worden en dat dus iedereen zomaar ff ging autorijden zonder echt ervaring te hebben, dan krijg je wel veel ongelukken ja :o |
in belgië is da allemaal beter geregeld vind ik hoor. ik neem er tien met de rijschool en voor de rest leren mijn vader en mijn zus het wel (y)
|
ik heb een 6-daagse gedaan, dat is een cursus. een week daarna had ik rij-examen. en die had ik in 1 keer gehaald.
ik had dus in 2 weken m'n rijbewijs |
30 klokuren les en een TTT gedaan
en in 1x geslaagd voor zowel theorie als praktijk ben precies 3 maanden bezig geweest |
Rijbewijs Klasse 5, sinds nov 8 2002. 0 lessen gehad, wel daarvoor een jaar moeten rijden met iemand die 4 jaren+ ervaring had, en geen ongelukjes o.i.d.
Edit: Ohja, tweede keer geslaagd (theorie in 1 keer) eerste keer ging een of andere maniak me afsnijden in de spits, da's fijn. :( ging dus van mijn punten af. |
35-39
|
Citaat:
Citaat:
Heb je je theorie-examen al? Mijn instructeur vroeg destijd m'n praktijk aan toen ik m'n theorie had gehaald. |
Citaat:
|
Denk een uur of 30, weet het niet precies, had soms anderhalf uur en soms maar 1 uur... Ben ook een week of 8 gestopt tussendoor.
Niet echt boeiend om dat bij te houden... |
hoe is de tussenstand? (het plaatje van de poll doet het bij mij niet :()
|
32 uurtjes :).
|
40 of meer
|
50
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |