![]() |
Zing hier, voor Jon en Simon!
O Jon, hij is de grote man,
de grote man, die alles kan, alles wat hij maar verlangt, want hij is de opperbaas, O Jon, O Jon, wij houden van jou, O Jon, O Jon, ik weet niet wat ik doen zou, als jij er niet meer was. O Simon is de opperGod, hij maakt een spam account kapot, in 1, 2, 3 en 4, 5, 6, is de spammer bij de les, Simon, Simon, wij houden van jou, Simon, Simon, ik weet niet wat ik doen zou, als jij er niet meer was. Voor zover mijn ode nu, aan mijn vangnetten, mijn paraplu, parachute en bungeetouw, Simon, Jon, ik houd van jou! --- Nu jullie! |
O Jon, hij is de grote man,
de grote man, die alles kan, alles wat hij maar verlangt, want hij is de opperbaas, O Jon, O Jon, wij houden van jou, O Jon, O Jon, ik weet niet wat ik doen zou, als jij er niet meer was. O Simon is de opperGod, hij maakt een spam account kapot, in 1, 2, 3 en 4, 5, 6, is de spammer bij de les, Simon, Simon, wij houden van jou, Simon, Simon, ik weet niet wat ik doen zou, als jij er niet meer was. Voor zover mijn ode nu, aan mijn vangnetten, mijn paraplu, parachute en bungeetouw, Simon, Jon, ik houd van jou! You're bored :D |
Citaat:
|
Nu één voor Koen!
Koen is echt een toffe peer, hij is altijd in de weer, een slot hier, een bannie daar, Koen komt niet voor zessen klaar! |
Citaat:
|
Tofke is een acrobaat,
en zit altijd vol kattekwaad, zie je Tofke gaan, dan komt het slotje er al aan! |
Jon
de uberbaas de opperhaas de superman de grote man! |
Blijf jij nutteloze topics openen, of niet?
|
Zingen mag altijd, maar met zo'n topic kunnen we niet veel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |