![]() |
Zomerschool
Heey heey, is er iemand die wel es naar de zomerschool geweest is o.l.v. Anton van Hooff? :confused:
|
Ja, ik.
|
|
Ah great! Thnx - ik heb er heel erg zin in! :D :D
|
hahahaha ik wilde net antwoorden dat Anna-Linda en Vincent gaan, maar eh jij bent 't zelf!!! grapsig...ik zou ook erg graag willen, maar ik wil veels te veel :S ik ga eerst nog maar eens hard sparen om in Australië te komen
|
*grijns* *grijns* oh jah? Anna-Linda en Vincent hè - nou zal wel es contact met zo opnemen ;-)
|
nop, sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*grijnst nu helemaal* moet ik er wel eers achter komen wie jullie nu zijn ;-) Maar ik zal iedereen de groeten doen van zo ongeveer iedereen die ik ken :D:D *grijns*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht..ben je Charlotte? of anders mijn zusje...? |
*grijnst* ik ben Charlotte :D :D :D :D
|
wie is je zusje? misschien ken ik haar ook
|
Hey,
Mijn broer is in engeland geweest voor 2 weken. Dat vond hij wel rlxt... Ik weet niet waar jij gaat?? Ik mag ook wel naar zo'n zomerschool, maar niet in engeland, omdat mn engels te goed is...kut joh, alleen naar frankrijk mag ik:S maarjah...tis dus wel rlxt!!! xx marlon |
Ik ga naar een internationaal iets voor mensen met Klassieken (Grieks) gaan we allerlei fundamenten en blabla bekijken enzo en ik heb er echt super zin in :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |