![]() |
Eetlust
Wanneer (op welke tijdstip van de dag) heb je het meest zin in het eten, of de grootste honger ? 's Ochtends ... of ergens in de loop van de dag ? 's Avonds ? 's Nachts ?!
Zijn er bepaalde situaties waarin je wilt-moet-zal eten (als je thuis komt na het uitgaan, voordat je op de fiets stapt, bvb.) ? Ik ben gewoon benieuwd, een keer wat anders dan een topic *echt* over voedsel. |
ik heb altijd honger :p :o
|
als ik 's ochtends niks op heb, dan móet ik toch echt eten in de eerste pauze.
en verder als ik geen lunch op heb, dan móet ik toch echt avondeten om 18.00 uur. niet echt eetlust op de momenten zelf dus, behalve als ik een andere maaltijd oversla. |
Als ik net wakker ben, dan heb ik echt last van m'n maag, en dat gaat alleen over door iets te eten. Verder heb ik na elke drie, vier uur niet-eten weer trek:)
|
Ik heb heel de dag door lekkere trek, maar vooral 's morgens is echte trek. Als ik dan niks eet bouwt er zich een hongergevoel op dat rond 11 uur op z'n hoogtepunt is, en waarvan ik echt buikpijn krijg. Daarna zwakt dat weer wat af.
Maar ik eet heel de dag door, ook uit verveling :) |
heel erg tussen 4 en 6, want dan verveel ik me ook. En dan ga ik aan eten denken etc.
|
Mmm, tussen 4 en 6 inderdaad en laat na het avondeten, zo tegen een uur of 10.
|
Citaat:
|
meestal rond 13.00 uur, tussen 16.00 en 17.30 ofzo, rond 23.00 en na het uitgaan MOET er wel wat gegeten worden
|
Hangt ervan af hoeveel ik heb gegeten,
kan heel lang vol zitten van bijv 't avondeten. Krijg iig honger rond 3u en 's avonds.. (vlak voordat ik ga slapen, of als 'k al in bed lig. :o) Dan mòet ik wel eten, word anders duizelig ed.. |
tussen 4 en 6, denk ik
|
Citaat:
|
's middags als ik uit school kom, tussen half drie en half vier dus en vlak voor het eten, tussen half zes en zes uur.
|
Citaat:
|
ik heb altijd wel honger :p ik eet (ontbijt/lunch) altijd zodra ik opsta.. avondeten sla ik ook nooit over. als ik later avond-eet dan normaal (normaal is tussen 17.00 en 18.00) merk ik dat direct.. honger :o
|
Ik heb altijd 'honger'...en dat is erg vervelend...ik moet ook om de ong. 1,5 uur iets eten, anders voel ik me 'niet lekker'.
|
Ik heb altijd trek en ik eet uit verveling.
|
's Nachts. Helemaal als ik op mijn rug naar het plafond lig te staren. Maar dat komt ook doordat ik niet ontbijt.
|
Citaat:
Misschien is dit een tip voor je (of mag je ook geen dextro???) |
Tussen vier en zes uur in de namiddag en rond acht à elf uur 's avonds.
|
Rond een uur of 4/5
|
ik heb altijd zin in eten :o
|
Een uur na het wakkerkomen MOET ik gewoon iets eten.
's Avonds heb ik ook altijd honger. En anders heb ik eigenlijk de hele dag trek in vanalles, zeer vervelend...(en niet gezond, aangezien de school gebombardeerd is met snoepautomaten....:() |
altijd :(
als ik iets zoooo lekker vind kan ik t bijna eten tot het echt op is ondanks dat ik allang voorbij t stadium vol ben... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |