![]() |
Dryathon 2003
Website
Regels staan op de site. Inschrijven is niet meer mogelijk. In dit topic kun je melden als je eruit ligt. Je mag me ook PM'en/mailen. Strategische plaatjes van zijn verboden. Iedereen mag de Dryathon 2003 Avatar gebruiken, deze is hier te vinden: http://images.scholieren.com/avatar...line=1052383568 Eerste topic: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=469038 Tweede topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=470113 LET OP!!! Omdat de topics te snel vol raken is er nu een nieuwe regel. Er mag maar 1 pagina per dag gepost worden. Alles dat te veel is wordt verwijderd. Als de pagina vol is en je bent af kun je mij altijd nog PM'en/mailen. Als de pagina vol is en je krijgt chat-afkickverschijnselen: Op de site staat een gastenboek. |
waarom gaan de topics hier nog steeds bij de 250 dicht? op het gehele forum gaan ze tot de 500... achterlijke zooi...
|
En wat moet een topic over de rukgewoontes van kansloze forumnerds op een muziekgedeelte?
-> onzin! |
Citaat:
|
Maar anyway; jullie moeten met dit idee naar de tv stappen ofzo.. veronica staat te springen om dit soort reality-tv-soaps! Succes gegarandeerd. En dan lekker geld vangen
|
Citaat:
|
ik vind dat er ff door gegaan moet worden op het roxy verhaal uit t vorige topic...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ik zijn plek in mag nemen... Ik weet niet of ruilen wel eervol is voor Rhinus.. misschien kan je dan beter rukken.. heb je tenminste nog plezier aanhet stoppen. Escapism, happy? Hier kan je weer op verder discussieren ofsow.. x-je voor Bas SounD...moet van zichzelf van de comp weg nu... |
ik gok dat er morgen weer afvallers zijn :D
Angela ga zo door (y) |
Afvallen of niet.. losers zijn jullie allemaal.
Jezelf beperken voor een forum... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
ik moet SounD ff quoten:
'geilheid is een keuze' |
grmbl GODVERDOMME IK HOUD HET NIET LANGER SINDS ME VRIENDIN HET WEET OVER DRYATHON DOET ZE NIETS ANDERS DAN ME OPGEILEN ARRGHH!!!!!
|
Citaat:
gaat toch nie tom je inhouden voor het forum.. Gaat meer om je eigen kunnen te testen.. je zelf controle ensow.. dat vind ik wel een uitdaging. SounD...hoopt dat op een dag iemand een boekje uit gaat brengen met de beste SounD quotes ... |
Btw Ufke, celmaatje van me, zou het niet fijn zijn om een directe link naar het huidige Dry2003 topic te plaatsen op de site?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds mijn laatste orgasme 2 dagen geleden heb ik 2x gehuild:(
eerste keer bij The Lion King en zonet bij Monsters Inc. :( |
en ik ben nu De Kleine Zeemeermin aan t downloaden :|
|
Het is voorbij jongens :( Ik heb een fout gemaakt. I got drunk en tsja dat is natuurlijk de doodsklap voor mijn Dryathonqueeste. Volgend jaar doe ik weer mee en dan geraak ik veel verder. Jongens...i salute you. Suc6 met de rest van de Dryathon. Auf!!!
|
Citaat:
Zou apart zijn.. personen die zich niet rukken huilen bij films.. zou op zich een verklaring kunnen zijn waarom vrouwen vaker dan mannen bij films huilen.. of loop ik nu slap uit mijn nek te lullen? |
Citaat:
|
Citaat:
maar like door jezelf of door iemand anders? als iemand t bij je gedaan hebt, respect, if not: loser! :p |
Citaat:
|
Je hebt absoluut gelijk. Als de drank al sterker is dan ik. Als de vrouwelijke aantrekkingskracht al te groot is......*hangs his head in shame*
Ik ben een loser....hahaha. Ach tis gewoon mijn dagelijkse ontspanning. Zou niet zonder kunnen. Dat blijkt. |
Citaat:
even registreren (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Maar wel meer als een dag. Fuck...ik moet m'n rukratio echt verlagen....Ander ben ik dadelijk imuun... :(
|
*snik* het lampje is uit :(
|
|
DEADNATION:
Mijn eeuwige respect voor eeuwig (je stond al in mijn coolbook , maar nu met gouden griffel) geweldig! ok, ik ga er morgen af gok ik :s |
niet rukken tast mijn mannelijkheid aan:S
ik heb de afgelopen dagen disneyfilms zitten kijken en gehuild :( net The Little Mermaid gezien :'( |
ik ben benieuwt wie er na het weekend nog allemaal over zijn
|
Citaat:
(y) |
:(
(nou lijk ik wel emo, bah bah) |
ik dalijk ook hoor, maar ik heb de bus al gemist enzo
(ik chat er lekker op los) ontopic: respect? heb ik nie ik vind het allemaal sukkels |
Citaat:
*still going strong btw*.. |
Even een tip voor diegenen die afhaken: doe het wel veilig...
http://www.off-road.com/race/checkers25/whackoff.jpg |
|
:) :d
|
Haha
... shit, ik lach om non-humor. de dryathon eist z'n tol |
ik ben echt fucking verslaafd aan dat liedje uit de kleine zeemeermin!!!!!
heb em vannacht wel 100 gehoord :cool: |
tk tk tk tk. *schudt hoofd*
't duurt niet lang meer voor jou jongen |
goed, de rest van de dag mag hier niet gepost worden (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |