![]() |
robijn kleuren test
|
Gaat dit niet 'n beetje erg ver?
Btw de url werkt niet :( |
licht grijs, fel rose en fel groen past het beste bij mij:) leuk:)
|
Citaat:
|
Mijn kleuren zijn middenblauw, lichtroze en lichtpaars. Precies de kleuren die ik niet zo vaak draag:P:) Maar mijn stukje tuin heeft wel die kleuren... dus dat is al iets:)
|
Lichtgrijs, felroze en felgroen...
Kleuren die ik nooit draag en ook niet mooi vind... :) Nouja, felgroen is wel mooi. Soms. |
licht grijs, fel roze en fel groen.
wat een kuttest. |
Olijf, intens paars en chinees blauw.
Ik houd 't toch maar bij zwart. |
ach, ik was toch al aan een metamorfose toe...
|
doet het niet B.L.O.E.D.H.O.E.R.
|
Was toch ook maar een grapje.
|
licht grijs, fel roze en fel groen
|
Kies al basiskleur een roomkleur. Die kleuren geven je een zachte, maar kleurrijke uitstraling. Misschien heb je al ontdekt dat felle kleuren niet bij je horen, die maken je te hard.
Grijsgroen, Zacht Aqua, Zacht Roze |
|
Citaat:
Ik bedoel: mijn ogen zijn niet één kleur, dat hangt af van wat ik aanheb. En m'n haarkleur is ook niet helemaal duidelijk. Ik heb heeel lichtblonde haren (wit, eigenlijk) op m'n hoofd maar ook zwarte (en dit is NIET overdreven!), dus... wat is dan m'n haarkleur? Heb nu lichtbruin gezegd, maar kon net zo goed donkerblond zijn... En dan wat betreft kledingkeuzes... tsja. Ik draag zowel gympen als laarzen, dus... ach... zo belangrijk isset natuurlijk niet. |
Grijs groen, zacht aqua en zacht roze
Kies als basiskleur een roomkleur. Deze kleureen geven je een zachte, maar kleuurrijke uitstraling. Je ziet er geweldig uit en dat laat je zien. Misschien heb je al ontdekt dat felle kleuren niet bij je horen. DIe maken je te hard. ... MUHAHHAHAHA |
Citaat:
|
haha doop man, eigelijk had frank grovers de voice over moeten doen
|
Citaat:
|
Citaat:
...en als 1 kleur absoluut niet bij me staat is het wel grijs... |
Citaat:
|
midden blauw, licht roze en licht paars.
Alleen midden blauw vind ik leuk. De rest? Neeeeh... word ik juist zo lichtjes van enzo. Gedver. |
Olijf, Chinees blauw en intens paars. (n) Bah, wat een poepkleuren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik draag vooral blauw, zwart en rood, maar misschien moet ik maar eens t-shirtjes gaan kopen in middenblauw, lichtroze en lichtpaars.. Kijken of me dat echt staat :) |
Lichtgrijs, fel roze, fel groen. Yeah! :D
|
Citaat:
|
Lichtgrijs, felrose en felgroen!
Omg :rolleyes: Alles waar ik een hekel aan heb |
zijn er maar 3 uitkomsten?
lichtgrijs, felroze en felgroen |
Tegenwoordig zijn er overal testen van, huidtest, kleurentest, dagcremetest.. pff :o
UITSLAG: Grijs groen, zacht aqua en zacht roze |
licht grijs, fel roze en fel groen..
die kleuren draag ik haast nooit.. |
grijs groen, zacht aqua en zacht roze.
Bah die kleuren staan me juist helemaal niet en ze zeggen dat felle kleuren me niet staan. Nou ja zeg. |
Citaat:
|
Mijn kleuren: grijs/groen, zacht aqua, zacht roze
Echt van die dingen die ik nooit draag.....aaaaaaaahhhhhhh....ik ga gillen man, dat zijn helemaal geen kleuren die bij mij horen op misschie het grijs groene na dan. |
Citaat:
|
'ik ben niet gemachtigd de site te bekijken' ?
|
uitslag:
grijs groen :confused: zacht aqua :confused: zacht roze :confused: |
Olijf, chinees blauw, intens paars
Wat een walgelijke kleur; olijf. |
rood *:rolleyes: * grijs *:confused:* en paars *:confused:*
Khad liever roze en blauw gezien.. |
grijsgroen, zacht aqua en zacht roze.
:mad: afschuwelijk alle3 :confused: rot op met die smerige roomkleur :mad: nouhou niet leuk die test :( |
lichtgrijs, rozig rood, blauw paars .
yay... |
wauw met een andere lievelingskleur (kon niet echt kiezen) heb ik wel leuke kleuren!
olijf, chinees blauw en intens paars. (alleen olijf vind ik minder) en nu passen zachte kleuren ineens niet meer bij me :D wat een dikke onzin, maar mn dag is weer goed :p |
grijsgroen, zacht aqua en zacht roze.
najah. het roze zit in ieder geval in de buurt. |
Jemig, de mogelijkheden zijn wel echt eindeloos hè, met die test.
|
Midden blauw, licht roze en licht paars.
Ik vind eigenlijk (en iedereen in mijn omgeving) dat felle kleurtjes mij beter staan :), maar op zich is het wel leuk. |
grijsgroen, zacht aqua en zacht roze. Hier kan ik ten minste wat mee! :rolleyes:
|
Citaat:
|
licht grijs
fel groen fel roze :) |
Citaat:
|
Midden Blauw, Licht Roze, Licht Paars
Alleen het paars klopt een beetje maar verder van geen kant. :( Ik vind de kleurtjes niet mooi en ze passen niet bij mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |