![]() |
welke irritante verslaving heb jij?
...
ik als k iets teveel stress heb durf k wel eens mn nagels knippen met mn tanden :rolleyes: kan heel vervelend zijn maar ja, geloof da ik dat zodanig onbewust doe dat k t moeilijk kan afleren.. |
volgens mij is deze al eens geweest, of was dat van tics?
ik zit te veel achter msn!!!! vinden mn ouders niet prettig... |
dat heet een tic :o
verslavingen heb ik wel, tics ook |
ik ben verslaafd aan chocola! :p
en toch ook wel heel erg aan msn, vinden mijn ouders ook niet zo prettig geloof ik.. maarja |
Forummen natuurlijk. ;)
|
Citaat:
|
Altijd als ik zenuwachtig ben zit ik aan mn haar te kutten, word er zelf ook helemaal gek van :o :p
|
Mijn verslavingen zijn toch wel: chocolade, chips, veel te veel internetten ;), alles wat blinkt en schitterd te kopen
|
Inetten :o Ik moet nog zooo veel dingen doen, maar ik kom er gewoon niet aan toe! Grmbl.. mja
|
Veel internetten, nooit opletten (dagdromen)
|
'k Heb geen verslavingen, wel irritante gewoontes... Computer bv terwijl ik moet leren... :o
|
posten
*spam* |
cd's kopen
maar is opzich wel een wreede verslaving alleen het kost zo verneukt veel geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
* Nagels bijten
* Computer * Chips, en t meest Pringles :p |
Citaat:
|
internetten, internetten, internetten,..................
|
't Is eigenlijk meer een tic, van alle liedjes die ik op de radio hoor erachter komen hoe ze heten en door wie ze worden gezongen.
|
Als ik stress heb ga ik altijd met m'n haar spelen. Vlechtjes ofzo maken, dan er weer uithalen, dan weer vlechtjes maken, weer eruit halen, blabla!
|
seks
en niet met mijn partner :P |
Cola verslaving, maar ik ben al goed bezig om af te kicken. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
computeren
op mn vingers bijten :o rondjes om de tafel lopen als ik niks te doen heb :D uhm..ja dat |
Internetten.
Op de binnenkant van m'n lip bijten. |
Roken
Mijn nagels afkrabben op mijn lip bijten aan dingen in mijn jaszakken frommelen Voornamelijk als ik zenuwachtig ofzo ben... |
lolly's
|
Sigaretten, en wodka redbull, op dit moment. NU
|
sigaretten en forums (of fora :confused: ) :)
|
Nagels bijten. Net iets tever en je je hebt de heleweek pijn als er weer zout ofzo opkomt (n)
|
Computeren, te veel computeren...
|
Citaat:
Ik heb ook een tasjesverslaving, en dat terwijl ik NOOIT tasjes koop, maar er altijd alleen maar naar kijk. Ik heb ook een sokkenverslaving, die koop ik echt te veel. Winkelverslaving is ook erg, heb ik ook. Ik heb nu geen geld, en dat is echt wel heeeel lastig. Ik schaam me diep eigenlijk, wat een verdomde kapitalist ben ik zeg (n) |
-eten
-internet |
Gaat het hier om tics of om verslavingen?
tics: lichaam niet meer onder controle hebben als ehm.. een bepaald iemand langs komt :o (dan ben ik een tic-generator) verder niet echt iets Verslaving: het forum, muziek en Annika |
ik moet als ik in de stap ben, altijd wat kopen! :( dus mijn geld gaat er gauw aan, chocola, cola (ik moet altijd cola drinken, ook bij het ontbijt), en muziek, ik zit altijd wel un nr te bleeren!
|
Hm koffie, skateboarden, in t gras liggen, fotograferen, naar t plafond staren, chocola, etc.
Niet allemaal irritante verslavingen, hoewel mijn ouders hier anders over denken.. |
Mijn nagels eraf pulken
|
chocola, te lang in mijn pyama rondlopen (verslaving???), thee, msnen soms...euh, hmmm..vast nog wel meer :)
|
Ik wrijf wasmerkjes tussen m'n vingers, want anders word ik gek. Als ik thuis ben duim ik er ook nog es bij. :o
|
Citaat:
geintrui |
ik kan niet van mn lippen afblijven als er geen creme opzit ofzo, ik bijt er altijd op of peuter er velletjes vanaf... das best irritant
en verder... ik kan mp3tjes vaak niet afluisteren, ik ga altijd halverwege naar het volgende nummer... dat vinden anderen vooral irritant |
Ja, ik trek ook altijd velletjes van mijn lip. Uiterst pijnlijk en het ziet er niet florisant uit. Verder praat ik teveel over seks, ook een soort verslaving eigenlijk.
|
Ik trek me iedere avond af (n).
|
Evito, ik word helemaal gek van de manier waarop jij jezelf soms tegenspreekt. Ik hou niet van tegenspreken, dus spreek mij ook maar niet tegen :rolleyes: ;) .
Ik ben verslaafd aan een computer, een aantal internetsites, koekjes, seks en ik ben heeeeeeel nieuwsgierig, dus ik zal ook verslaafd zijn aan kennis! :) |
Citaat:
|
Citaat:
en als ik zenuwachtig ben maar we; alleen ga ik liedjes zingen :D |
baardhaartjes uit me wang trekken :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |