![]() |
Vieze vuile honden!
Wij hadden echt een kai mooie auto
Een ford uit '73 zo'n oude amerikaan echt fantastisch mooi onderhouden echt gewoon gaaf!! Lig ik gisterenavond/nacht in bed, gaat de bel, dus ik met me slaperige kop naar beneden (want me pa was niet thuis) STaan er 2 woudten aan de deur, nou ik schrik me kapot. "Zijn jullie toevallig een auto kwijt"] Ik zeg nou voor zover ik weet niet, maar mijn pa is niet thuis nu. Zegt die vent, ja het gaat om een ford grand tournee (ofzoiets) Ik zeg ja die hebben we wel een maar daar heeft ons pap vanavond nog in gereden. Dus ik kijken of die auto er nog staat, auto weg!! Nu is dus gisteren avond die auto gejat, flink ruig mee rondgereden en later helemaal uitgebrand teruggevonden bij een meertje... vieze vuile honden die dat doen!! |
Had je een modernere auto moeten nemen met betere beveiliging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denise ik voel met je mee!
Ik heb (onder andere) een Dafje uit 1972. En uk had hem net twee weken toen en of andere @#$$%^% er het merkje vanaf heeft gesloopt, en daarbij en passant de chromen radiator sierstrips waar het merkje op vastzit er ook maar afgesloopt heeft. De woede en de moordlust die je dan overvallen, die zijn zo primitief, daar schrik je van. Merkjes had ik zat voor hem liggen, die had hij zo van me kunnen krijgen, maar die chromen sierstrips zijn zeldzaam! Ik word er nog steeds een beetje emo van... |
Citaat:
|
We leven allemaal met je mee hoor.
|
Das echt klote jah..hebben ze die gasten nog gepakt??
Onze auto is ook een keer gestolen (gelukkig daarna weer teruggevonden) de auto lag voor bierblikjes :confused: we hadden een klein beertje met een motorpakje aan zo op het dashboard staan al altijd, hij had een spec. naam enz :) die hadden ze gewoon weggepakt :mad: de paardrijspullen die nog in de auto lagen hebben ze kapotgemaakt, daar kun je echt boos om worden! |
Het gaat niet eens om de geldelijke schade, maar om het feit dat iemand totaal respectloos omgaat met iets waar jouw bloed en zweet en tranen inzitten.
Al dat werk, allemaal voor niks. En de brutaliteit, waar halen ze het gore lef vandaan. |
wat een hufters dat soort figuren. hopelijk sterven ze allemaal aan SARS. dat soort types horen te branden in de hel. alle dieven en criminelen trouwens
|
Citaat:
|
vieze vuile kat :rolleyes:
|
Dan moet je geen mooie auto nemen :)
|
Citaat:
Er staat bij mij in de buurt ook zo'n ENORME Dodge Ram pickup, met overal Amerikaanse vlaggen en Indianenkoppen opgeschilderd. Die wil ik ook nog een keer trashen. |
Citaat:
Ik heb een lief Daffeltje met 47 pk. |
Citaat:
Heee, denk erom he, nou kom je aan een homie! (uit Noordwijk) |
Citaat:
|
nou nou wat erg voor je nu heb je nog MAAr 1 auto.
stomme verwende teef auto's moeten branden dus |
thanx poesiefox :D
ik zit trouwens op de northgo en jij? als je ook op nortgho zit welke klas? ik h5a |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zat op het Rijnlands, nu op de Uni. |
Klote, zullen we een inzamelings actie houden.
|
Citaat:
|
dat ze em lenen ok. Maar waarom in hemelsnaam verbranden?
|
Citaat:
|
neuken?
|
:o
|
Citaat:
Da MEEEEEN je niet !!!!!!!!!!!!!! Das zo n ongelofelijk mooie auto !!!!!!! TERING.... ja, dan zou ik helemaal uit mn dak gaan......... tssssssssssssssssssssssssssssssss........ Ziek, gewoon ziek ....... :eek: :eek: |
Citaat:
Wil je geen auto hebben, en lekker rondtouren? Of het nou een ****** Kadet is of een Ford of een Dodge, of ........................ auto's is speelgoed, waarmee je lekker kan rijden, EN NIET IN DE FIK SJappo !!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
LPF, nou goed neej... maar ff serieus.. daar is een auto dus NIET voor....Heb je zelf een auto, nare man ? |
nog maar 1 auto... zozo, je zult wel getraumatiseerd zijn nu, of niet soms? :rolleyes:
|
het probleem snap ik eigenlijk niet je had 2 auto's dat zijn er 2 te veel nu moet je die anderen ook nog weg doen dan vind ik je wel ok
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom wat voor auto. Wij hebben naast de ouwe auto's ook een tijdje een daagse wagen gehad, een daihatsu. Die is op een dag gewoon kapotgegaan, maar als die gejat zou zijn zouden we hooguit denken : waar moeten we nou mee naar de gamma voor balen gips en cement enzo, maar ik had er geen traan om gelaten. Maar zo'n oldtimer, daar zit zo vreselijk veel werk en aandacht in. Dat gaat je echt na aan je hart. EEn wrak dat je helemaal uit elkaar moet halen en schoonmaken en reviseren, en dan weer in elkaar zetten. Dat kost je drie jaar van je leven ieder weekend en iedere avond. En daar gaat dan iemand mee joyriden.....en hem/haar kapotmaken...zo'n auto is bijna een persoon geworden. Dat is geen vandalisme, dat is mishandeling! |
Citaat:
|
Citaat:
Al heeft ze tien auto's, als het een mooie klassieker is waar heel veel energie in zit is het toch sneu als mensen die auto trashen. Zoiets kan je namelijk van het verzekeringsgeld niet zo makkelijk terugkopen, daar zit gewoon jaren werk in, of er zit heel veel emotionele waarde aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whahaha stelletje ranzige auto -freaks
|
tja.. ik geef niks om auto's (en nee, zelfs een mooie klassieker zou ik niet willen:P)
maar omdat het voor jou waarde heeft.. is het toch wel klote ja :\ en nu? krijgen jullie een nieuwe (nee ik begrijp ook wel dat daar niet zoveel emotionele waarde aan zit, maar door er aan te werken toch weer wel?) |
Wat een niveau hiero...
:oDon't argue with idiots, the'll drag you down to their level and beat you with experience:o Ofnie soms Paultje? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |