Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Ik heb het nog nooit geprobeerd! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=47155)

~*~Angel~*~ 08-04-2002 20:06

Ik heb het nog nooit geprobeerd!

Veel mensen zullen nu denken, nog nooit wat wiet/hasj?
nee! en eigenlijk, heb ik ook nog nooit een kater ofzo gehad, ik neem heus wel eens een glaasje bacardi, of pasoa of iets anders, maar ga nooit verder dan 2 glazen!

iemand zei vandaag:
jij bent niet stoer, dat je dat nooit hebt geprobeerd, en niet eens een kater hebt gehad!

ik vind mezelf eigenlijk stoerder als ik kan zeggen, dat ik zoiets niet doe!

wat vinden jullie hiervan?

dopehead 08-04-2002 20:21

mee eens! het heeft namelijk nix met stoer zijn te maken

Günther 08-04-2002 20:24

Citaat:

~*~Angel~*~ schreef:

iemand zei vandaag:
jij bent niet stoer, dat je dat nooit hebt geprobeerd, en niet eens een kater hebt gehad!

sorry hoor maar dat heeft idd niets met stoer zijn te maken je bent niet meer/minder als je nooit stoned/dronken/high enz enz bent geweest. als je jezelf bent ben je cool anders niet (trouwens die gast is ook wel erg dom)

jnieuwelaar 08-04-2002 20:38

zelfde gevoel heb ik ook, alleen heb ik nog nooit van alcohol gekotst.

apekop123 08-04-2002 22:35

veel drinken is idd niet stoer ! Eigelijk zijn alle vormen van drugs niet stoer. Je ziet wel eens van die mensen heel tof doen met een sigaret of joint ofzow. Dat zijn gewoon de trieste figuren die moet je gewoon negeren :D

Goa 09-04-2002 00:50

theeft nix met stoer zijn te maken. mensen die zuipen of blowen of wa dan ook doen om stoer te zijn zijn per definitie losers

Günther 09-04-2002 06:38

Citaat:

Drexz schreef:
Je ziet wel eens van die mensen heel tof doen met een sigaret of joint ofzow. Dat zijn gewoon de trieste figuren die moet je gewoon negeren :D
die snappen het hele punt niet, als je blowt/drink doe je dat niet voor anderen maar voor jezelf!

Locke 09-04-2002 10:07

Het kan me echt niks schelen als iemand niks gebruikt zolang die gene maar niet tegen mij zeikt omdat ik wel gebruik ..

ShoarmaSchaap 09-04-2002 17:10

Stoer? :/
Ik vind je nu echt niet stoerder omdat je het niet doet. Ik vind het ook niet stoer dat je het wel doet.
Maarrrrrrr natuurlijk moet je het wel een keer doen ;)

De-GeXte 09-04-2002 17:41

Je kunt ook achteraan beginnen das ook leuk, je hoort ooit dat van de ene drug de andere komt zo van : "als je nu wiet rookt ga je strax ook pillen slikken en daarna coke enzo" maar als jij het nu andersom gaat doen .. doe je morgen gewoon heroine en volgende week coke en zo terug tot drank ... dan duurt het ook nog wel ff voordat je een kater hebt (stoer dus , of niet :confused: ) en je kunt toch vertellen dat je wel wat gedaan hebt ofzo ... of weet je wat .... doe maar niet hee.

Je zou wel gek zijn :rolleyes: ik weet van nix :p

jnieuwelaar 09-04-2002 20:56

Citaat:

Goa schreef:
theeft nix met stoer zijn te maken. mensen die zuipen of blowen of wa dan ook doen om stoer te zijn zijn per definitie losers
Bepaal jij dat? Neuh dacht het niet. Ik vind mensen die zuipen helemaal geen losers. Je kunt wel ontzettend sXe zijn, maar kom op, je leeft maar 1 keer. En je doet net alsof er niks is tussen helemaal geen alcohol en zuipen.

Niet zo hypocriet doen meteen.

beestje 09-04-2002 21:19

Citaat:

~*~Angel~*~ schreef:
nee! en eigenlijk, heb ik ook nog nooit een kater ofzo gehad, ik neem heus wel eens een glaasje bacardi, of pasoa of iets anders, maar ga nooit verder dan 2 glazen!

iemand zei vandaag:

ZOu mij het kunnen verrukken als jij dat soort dingen niet doet :rolleyes"

harrie the 5th 09-04-2002 23:11

Citaat:

~*~Angel~*~ schreef:

iemand zei vandaag:

Ja hoor, jij bent echt wel stoer dat je nooit eens een keer onder invloed bent geweest zeg wieeeeeew geef een feesje ofzo....

Wat heeft dat met elkaarte maken????????!!?

Internationalist 10-04-2002 08:35

Ik vind jou heel :cool: en stoer en iig een stuk verstandiger dan dat ik ben :)

AtHell 10-04-2002 09:25

vind jou anders uiterst duchtig hoor ;),

*iz wel geregelt lazerus*

maar ik vind dat je dat helemaal zelf moet weten en als mensen t daar niet mee eens zijn is dat balen voor die "stoere" mensjuhs.

Snees 10-04-2002 18:02

die gast snapt t idd nog niet helemaal als ie drank/drugs gebruikt om 'stoer' te zijn. wat is er mis met niet overmatig dronken worden? maar als je patsen met nog nooit een kater te hebben gehad is dat ook niet zo koel.

love_ya 10-04-2002 18:57

Citaat:

~*~Angel~*~ schreef:

iemand zei vandaag:

Ik drink haast nooit wat, en gebruik helemaal niet, ik neem gerust cola. boeit mij allemaal niet, iedereen doet maar wat ie wil, zolang je er maar niemand mee lastig valt. Ik vind het inderdaad niet stoer als je veel drinkt enzo, maarja....ze doen maar:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.