![]() |
Ik heb het nog nooit geprobeerd!
Veel mensen zullen nu denken, nog nooit wat wiet/hasj?
nee! en eigenlijk, heb ik ook nog nooit een kater ofzo gehad, ik neem heus wel eens een glaasje bacardi, of pasoa of iets anders, maar ga nooit verder dan 2 glazen! iemand zei vandaag: jij bent niet stoer, dat je dat nooit hebt geprobeerd, en niet eens een kater hebt gehad! ik vind mezelf eigenlijk stoerder als ik kan zeggen, dat ik zoiets niet doe! wat vinden jullie hiervan? |
mee eens! het heeft namelijk nix met stoer zijn te maken
|
Citaat:
|
zelfde gevoel heb ik ook, alleen heb ik nog nooit van alcohol gekotst.
|
veel drinken is idd niet stoer ! Eigelijk zijn alle vormen van drugs niet stoer. Je ziet wel eens van die mensen heel tof doen met een sigaret of joint ofzow. Dat zijn gewoon de trieste figuren die moet je gewoon negeren :D
|
theeft nix met stoer zijn te maken. mensen die zuipen of blowen of wa dan ook doen om stoer te zijn zijn per definitie losers
|
Citaat:
|
Het kan me echt niks schelen als iemand niks gebruikt zolang die gene maar niet tegen mij zeikt omdat ik wel gebruik ..
|
Stoer? :/
Ik vind je nu echt niet stoerder omdat je het niet doet. Ik vind het ook niet stoer dat je het wel doet. Maarrrrrrr natuurlijk moet je het wel een keer doen ;) |
Je kunt ook achteraan beginnen das ook leuk, je hoort ooit dat van de ene drug de andere komt zo van : "als je nu wiet rookt ga je strax ook pillen slikken en daarna coke enzo" maar als jij het nu andersom gaat doen .. doe je morgen gewoon heroine en volgende week coke en zo terug tot drank ... dan duurt het ook nog wel ff voordat je een kater hebt (stoer dus , of niet :confused: ) en je kunt toch vertellen dat je wel wat gedaan hebt ofzo ... of weet je wat .... doe maar niet hee.
Je zou wel gek zijn :rolleyes: ik weet van nix :p |
Citaat:
Niet zo hypocriet doen meteen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft dat met elkaarte maken????????!!? |
Ik vind jou heel :cool: en stoer en iig een stuk verstandiger dan dat ik ben :)
|
vind jou anders uiterst duchtig hoor ;),
*iz wel geregelt lazerus* maar ik vind dat je dat helemaal zelf moet weten en als mensen t daar niet mee eens zijn is dat balen voor die "stoere" mensjuhs. |
die gast snapt t idd nog niet helemaal als ie drank/drugs gebruikt om 'stoer' te zijn. wat is er mis met niet overmatig dronken worden? maar als je patsen met nog nooit een kater te hebben gehad is dat ook niet zo koel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |