![]() |
best metalcore band
wat vinden jullie de beste metalcore band????
ik vind Merauder zeker de beste. Met hun nieuwe cd beuken ze ook weer aardig ze zijn gewoon lekker als 2 de vind ik earth Crisis het beste maar die zijn dood |
hatebreed
zonder twijfel. en zao, als je dat metalcore kan noemen. en until the end is bruut |
Hatebreed is zeker lijp alleen ik vind het meer hardcore dan metalcore
|
Negate, zo ontiegelijk bruut. Nieuwe CD echter niet meer zo geloof ik.
Maar metalcore is zo breed, van crawlspace naar merauder naar cold as life naar darkest hour (meer thrash). |
Deze band wordt vaak bestempeld als metalcore (en als het niet zo is, niet miepen! gewoon deze post vergeten):
Killswitch Engage |
Citaat:
|
ja Killswitch engage is soms best wel metalcore maar het boeit niet echt wat ze zijn, ze zijn geniaal alleen die nieuwe zanger moet dood
|
valt from autumn to ashes daaronder? die zijn geil
|
Citaat:
|
Ik hou niet echt van Metalcore. Hatebreed is gewoon hardcore vind ik. In nl vind ik Dead By Dawn wel ok.
|
Citaat:
ja ach, ze hebben vaak wel van die 'metal'breakdowns, maar goed, ze worden in beide genres ingedeeld, neemt niet weg dat ik het een geweldige band vind. |
stab back!
http://www.stabback.com The people (fans, people in our forums (AM, Anarchrist, Kim, skategirl, Bram, Schjipsch, Nagash, SarGoth etc), heerscgh! |
Citaat:
|
:( wij zijn fans
|
hm :(
|
Citaat:
|
Raised Fist
die drums doen me denken aan At the Gates, dan zit het wel goed. |
maarre metalcore:
God Forbid, Killswitch Engage (aangezien die ook telt) |
Pim van Stab Back is een aardige dude. Heb z'n band 1x gezien in Uden toen ze nog untitled heette. Niet echt mijn ding. Maar supporten die handel!
|
Citaat:
je zit helemaal juist (y) |
December, Burnt By The Sun, On Broken Wings, Norma Jean
|
Citaat:
|
Yep...ik vind Dedication en ItG allebei vet.
|
Citaat:
Heeft mij ooit gebanned van zijn forum.. Dan moet je wel een beetje jammer zijn. En verder ken ik niet zo heel veel metalcore Als killswitch engage en atreyu daar onder vallen dan die maar. Is nonexist dan eigenlijk ook metalcore? |
iemand al de nieuwe born from pain gehoord
die schijnt echt zo goed te zijn, er wordt door sommige gesproken over de beste europese release van het jaar al... |
Citaat:
|
Ik vind BFP niet echt wat. Weinig memorabele songs en tis wel hard en vet enzo als ze beginnen, maar meer vind ik t ook niet. Tis hard, zwaar en lomp....maar pakkende songs...nah.
|
Hatebreed, Born from Pain
|
born from pain vind ik niet slecht maar wel overgewaardeerd en standaard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 numemr dach ik , dead on the streets ach...tgaat |
Citaat:
en die live shows zijn zeker ook echt hard (Vette moves op het podium ook) trouwens ook vet dat ze gewoon met zoveel vette bands touren de laatste tijd, hatebreed, madball :cool: (y) |
Citaat:
maar hehe rubin staat er niet eens bij |
o kvind Caliban een goede Metalcore band en op 2de plaats Stabback dan :)
|
Citaat:
sorry, moest ff :p |
Citaat:
Zoja, ik vind dat wel vet klinken. Maar ik ben niet erg bekend in metalcore. |
Citaat:
sands of time :) |
heavenshallburn, undying, length of time, caliban..
most precious blood kan er ook wel bij darkest hour is ook bruut (y) |
Citaat:
ja coole bands :) |
Sands of Time is vet. Ik ga me eens in metalcore verdiepen.
|
gehehe ST - freedumb avatar(y)
ik download nou stabback |
Citaat:
|
Citaat:
enne stabback downloaden; niet doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Arkangel en crossbreed ...nee niet de Nu metal band crossbreed