![]() |
AL die drukte over ide schorsingen
het me er niet om wie gelijk heeft het gaat me er nu ff om, stel het was een standaard wedstrijd geweest tussen RBC Roozendaal en NEC zou er dan ook zoveel ophef geweest zijn bij al dan niet terechte of onterechte schorsingsvoorstellen.
het is gewoon een teken van zwakte dat de schorsingscommisie van de KNVB zich laat beinvloeden door alle drukte die er in de pers gemaakt wordt, enzo blijkt maar weer dat de kleinere clubs er weer eens de dupe van worden!!!! (SVP niet gaan zeuren op deze topic over het aldanniet gelijk of ongelijk over de hoeveelheid wedstrijden) |
Citaat:
|
Citaat:
denk ut namelijk wel, ajakkes en feyemoord oen een keertje moeilijk en de meeste spelrs worden vrij gesproken, al dan niet teregt en wanneer een 'klein'cluppie dat zal doen zal de KNVB dit lang niet zo snel doen. dat is dan mijn visie op de zaak........ |
Citaat:
5 geven ze bijna nooit. |
Citaat:
|
Ik ben het met je eens dat er een hoop ophef wordt gemaakt over al dan niet schorsen, blabla. Maar ja... er staat dan ook wel een hoop op het spel, hè?
|
Er zou niet gezeikt worden bij Middenmotors. Tenzij ze voor de Intertoto zouden spelen. Er wordt wel gezeikt bij de top 3 en bij degradatieclubs. DAAR staat wat op het spel. En... wat heb je aan TV beelden als ze die verklaring van van Damme zo zwaar tellen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |