![]() |
Na de inspanning
ik moet een aantal vragen beantwoorden voor gym over inspanningtesten en klein onderzoekje doen maar nu kon ik nergens een goed antwoorden vinden op de vragen:
tijdens de inspanning krijg je het over het algemeen warmer, waar komt de warmte na de inspanning vandaag, en hoe kom je er van af? en hoe komt het dat je sneller gaat ademhalen? komt toch niet alleen doordat je spieren meer zuurstof nodig hebben om te kunnen bewegen? en uit welke energiebronnen haal je je energie? en wat heeft zuurstof mee te maken Je hoeft het niet voor mij te zoeken hoor, maar mijn vraag is of iemand hier het gewoon weet , of denkt te weten Alvast bedankt! |
Heel goed uitgelegd in 'Biologie voor jou' deel I VWO, het hoofdstuk 'Homeostase' + de allerlaatste deel, allerlaatste hoofdstuk.
Alleen is de vraag of je er aan kunt komen. Ik ben nu te lui om het allemaal op te zoeken, sorry :o ... en het zo te beantwoorden durf ik niet, daarvoor is het te lang geleden dat ik het laatst biologie had. Misschien later. |
In ieder geval wel bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, of paar mensen van 't vwo vragen :)
thankie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |