![]() |
Utrecht Meeting 10 mei 13:00 [morgen!]
Lifestyle meeting @ Utrecht 10 mei 13:00 - voor Burger king
[list=1][*]a new nose | Rutger [*]Hukkie | Marije [*]Mad Athlete | Hidde [*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve [*]Athell | Roy [*]Black Rainbow | Bram [*]Sooz | Marijke [*]weezzz | Alies [*]neotrinity | Tarona [*]eXo [*]Freakjuh | Manon [*]Firefly | Manon [*]Pharmacon | Wilbert [*]Ieme | Ieme [*]Silveria | Marlou [*]Expl. Boy | Olga [*]AvA AdoRe | aida [*]Dying Bride | Kelly [*]AePiE | Bart [*]Shah of Blah | Lester [*]Ssjpan | Jolanda [*]Darkstar | Danny [*]Avelon | Britt [*]OriginalMisfit | Darcy [*]Muizzz | Iris [*]Substantial | Johan [*]Harrie84| Willem [*]EPD | Kaps [*]Ufke | Roel [*]Black Reina | Yvet [*]Freakinaround | Annelijn [*]Servatia | Kim [*]Kate [*]GRRR | Daniel [*]SounD [*]Paranoide | Masj. [*]Adrenaline | Marge [*]cHa0s | Mark [*]*MiNDLeZz* | Tamara [*]"Beltaine" | Helen [*]SisterOfMercy | Terry [*]terror koe | Eline [*]bertbart | bart [*]Effeks | Cesar [*]Nebuchadnezzar | Gilles [*]Meem | Meem [*]86dagreed | Friso [*]Dusjcrib | Kim[*]AntarticA | Lara [/list=1] |
Was het nou verzamelen voor de burger king?
*heeft geen idee waar dat eigenlijk is, maar zal vanzelf duidelijk worden, denk ik* |
Juah, Burgerking :)
|
Oh en Silveria, we zitten toch in dezelfde trein, dus dan nemen eXo en ik je wel aan het handje mee naar de BK :p
|
heej ik kom ook :p
nou dan moet het wel gezellig worden |
Britt moet je niet leren morgen :p
|
Citaat:
|
@ Sooz (zie vorige topic)
nee, iets anders ik kom iig 's avonds in utrecht |
ik vraag me eigenlijk af waar die burger king zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom alleen als rutger geld vraagt aan z'n vader
|
Ik denk dat ik echt zo brak ben morgen :|. Maargoed. :p :o
|
Black angel | Alex komt niet.
|
Citaat:
|
Ik ben er maar hééél even (als in handschoentjes halen en wegwezen ;) )
|
Ik dacht dat Burgerking meer in de buurt van spoor 1 t/m 4 zat..
Als je met je neus naar het grote bord staat dan is het links achter je .. de grote hal uitlopen.. of ben ik nu aan het beschrijven hoe je bij de Pizza Hut komt :D Sorry, ik eet nooit bij de Burger King.. @Sooz lol :D Doe jij nu ook officieel mee? Waarmee? Als je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld dan doe ik onofficieel mee. SounD...heeft er zin in en gaat strakkies koken voor morgen... |
k denk niet dat ik nog kom
|
Citaat:
Hou kan je nou niet komen? Ik dacht toch dat jij tot meeting manager gebombardeerd was.. |
Citaat:
:( :( :( :( :( |
Citaat:
je hoorde bij t flege groepje.. :( |
ik durf nie zonder exo.
:o |
Citaat:
|
eXo je mag wel geld van mij lenen hoor..
Je MOET mee. *snift* :( |
Citaat:
|
Veel plezier mensjes :)
|
ns mofo's :mad:
bussen tussen den bosch en utrecht rutger en ik zijn er iets voor 13.00 |
Citaat:
Als het om geld gaat, dan is dat zo opgelost hoor - iedereen ff 25 cent geven en je hebt al snel geld voor een treinkaartje. Maar ik geloof niet dat dat het is? Als er iets is: veel sterkte. |
Citaat:
anders ben ik in m'n eentje verlegen :o |
Citaat:
|
Citaat:
haha nu wordt iedereen zenuwachtig:P |
Kim reis je nog mee?
|
|
en exo wtf
|
Mensen, niet zeuren, Exo jij komt gewoon, niemand is verlegen, en we gaan gewoon veel zuipen, dan wordt het wel gezellig
|
Okee. Ik kan vanaf nu niet meer online komen, tot de meet.
Dussem @eXo: ik bel je nog wel @Silveria: tot morgen in die trein, voorin lijkt me wel handig :) *zenuwachtig* :o :o *whi* :D |
Citaat:
(lol en dan is het echt iets voor mij om per ongeluk in de achterste te stappen :D) |
Wie o wie reist er uit overijssel en is in het bezit van een kortingskaart?
|
NEE
mensen mogen niet 16 uur van tevoren afzeggen. Jammer eXo! Jij komt. naar de meeting. En de BurgerKing is hier idb: http://212.187.6.138/pics/Meeting_8-...N_Image-07.JPG (dát perron ja!) http://212.187.6.138/pics/Meeting_8-...N_Image-10.JPG Naja. Als je weet waar Het Vlaggetje is (tegenover grote bord met vertrektijden enzo), en je kijkt een beetje rond zie je vanzelf wel een enorme groep Alto's dacht ik zo :confused: |
Ik ben er ook. :)
|
ik ben er niet meer bij. kon geen vrij regelen van me werk. sorry
|
ik heb er zin in godnondendju
|
*is een beetje zenuwachtig*
ach da's morgen weer helemaal verdwenen :D en en en ik trek m'n splinternieuwe knalrode overseaz broek aan *trots* :D tot morgen iedereen! *gaat Steve, Johan, Sooz & Hidde (duh) knuffels geven als dat mag!* |
ik vind het eng :eek:
en ik ben om kwart voor 12 op zwolle station. |
*bart undercover als Kelly* EXO! hoezo, je komt niet? we moeten nog wel Operatie Barkruk doorspreken, Mr Pink!
@ iedereen die komt: Braaf. Ik was vorige meeting ook verlegen, maar het valt best mee allemaal. vlege zijn is nergens voor nodig hoor :) |
Citaat:
|
ik weet nog niet of ik kom hoor...
|
Citaat:
|
Veel plezier allemaal!
Doe elkaar de groeten van mij :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |