Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Tijdens het examen naar de wc (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=471742)

Daantje_0705 09-05-2003 14:24

Tijdens het examen naar de wc

Ik hoef dit jaar nog geen examen te doen maar nu is er een examenforum dusse:

Ik heb echt het idee dat als ik examen moet doen en een paar uur achter elkaar in de gymzaal moet zitten dat ik dan halverwege heel erg nodig naar de wc moet (zeker omdat je ook drinken mee mag nemen), bij SE's ga ik altijd van te voren maar die duren nooit langer dan twee uur en anders (zoals bij een luistertoets) krijg je tussendoor pauze.

Heeft iemand hier ervaring mee, en als je echt heel nodig moet mag je dan naar de wc en kom je dan niet in tijdnood???

xx 09-05-2003 14:32

Bij ons gaat er een leraar mee, die blijft voor de deur staan wachten (ik ga dus niet naar de WC, dat lijkt me helemaal niet prettig). En wat tijdnood betreft, ik weet niet wat jij allemaal doet op de wc maar volgens mij zit je er echt geen uren op........ zeker niet bij een examen.

xx

SuperSanne 09-05-2003 14:37

uh huh, het moet mogenlijk zijn om het op te houden, maar zorg wel dat je geen thee/koffie/alcohol drinkt voor het examen, dat werkt vochtafdrijvend en dan moet je om de 5 min. een examinator aan z'n jasje trekken (geloof me, ik kan het weten)

rockyj 09-05-2003 14:40

Zou wel erg zijn als je zware diaree hebt tijdens het examen. Voor jou en die leraar die met je mee moet lopen :D

Maar ik denk dat je als je van jezelf weet dat je vaak naar de wc moet dat je dat beter kan melden van tevoren, zodat ze misschien rekening kunnen houden met je plaats.

Andijvie 09-05-2003 15:01

Vorig jaar mocht je bij mij op school gewoon naar de wc, eerst was het de bedoeling dat een leraar mee zou gaan, en voor de deur zou blijven wachten, maar dat vond iedereen toch wat beschamend, dus bleef een leraar voor de deur van de kleedkamer staan (tassen enzo mochten daar toch niet liggen). En in tijdnood kom je er niet door hoor, ik nam meestal tussendoor toch even pauze om wat te drinken en eventjes aan iets anders te denken, daar was zeker tijd voor. Je komt meer in tijdnood wanneer je níet naar de wc gaat wanneer je nodig moet omdat je je dan niet kan concentreren.

Andijvie 09-05-2003 15:02

Citaat:

rockyj schreef op 09-05-2003 @ 15:40:
Zou wel erg zijn als je zware diaree hebt tijdens het examen. Voor jou en die leraar die met je mee moet lopen :D

Maar ik denk dat je als je van jezelf weet dat je vaak naar de wc moet dat je dat beter kan melden van tevoren, zodat ze misschien rekening kunnen houden met je plaats.

Hehe, vorig jaar was er een meisje dat heel gespannen was en die moest toen kotsen, leraar stond wel buiten de kleedkamer, maar ze ging flink te keer dus hoorde mensen die vlak bij de deur zaten de details ook :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.