![]() |
doesjecreme die ook sjampoo is
(let niet op spelling ajb)
niet dat ik er al echt naar gezocht heb, maar ... bestaat dat? |
Ja dat bestaat, ik heb het zelf ook: Kruidvat eigen merk, het heet douche shampoo en staat of bij de douchegel of bij de shampoo, ik geloof ergens dr tussenin. Het is een doorzichtige fles met blauw spul erin en werkt heel goed, zowel als shampoo als als douchegel. Ik neem het altijd mee op vakantie en als ik ga sporten.
Ik geloof dat ze van het merk Badedas ook van dat spul hebben en dat kan je ook wel in een andere drogist kopen denk ik. |
Citaat:
Was ooit een witte fles, maar k weet nie of dat nog steeds zo is |
Namen wij vroeger altijd mee op vakantie, scheelde weer een fles :P Ik heb geenidee welk mer, was vast eenofander huismerk!
|
Ja die bestaat idd...........toen mijn vriend voor het eerst bij mij kwam slapen en 's morgens ging douchen had hij z'n haar met t badschuim gewassen omdat hij dacht dat het ook shampoo was :D
|
thx allemaal
(het is ook voor op vakantie :) ) |
Dove heeft er 1..
|
Nivea heeft er ook één...en die ruikt nog lekker ook! Tis geloof ik een groenblauwe fles :)
|
Yep bestaat... Yves Rocher heeft het zelfs, dus je kunt er ook chic mee doen:)
|
Ja dat bestaat maar das meestal geen fijne shampoo!
|
Doppledouche heet dat
|
Waarom zou je je niet gewoon met shampoo wassen? Da's toch ook zeep? Dat doe ik ook op vakantie, ik ga echt niet zoeken naar iets duurs dat douchecreme en shampoo tegelijk is als ik me ook met shampoo kan wassen.
|
Bij sommige mensen droogt de huid heel snel uit van shampo. Dus dat is dan erg vervelend.
En super duur is het niet, maar ik neem liever gewoon allebei mee, danwel in een kleinere hoeveelheid |
Die fles die ik heb van de kruidvat was helemaal niet duur, misschien zelfs goedkoper dan mijn shampoo omdat ik altijd Andrelon shampoo heb en kruidvat eigen merk goedkoper is. Als je niet zo lang weggaat is het ook een idee om mini flesjes mee te nemen maar ik heb dan al snel te weinig. En dit spul werkt heel erg goed, ook als shampoo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |