Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Werken bij de Ikea (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=471828)

Miracle 09-05-2003 16:12

Werken bij de Ikea

Zijn er mensen die bij ikea werken of gewerkt hebben?
Ik zou graag wat meer hierover willlen weten. Of het redelijk betaald, of de werkomstandigheden goed zijn, of de sfeer goed is, hoe het contact is met de andere medewerkers. En dat soort dingen.
Graag positieve en negatieve dingen

Ik heb vandaag gesolliciteerd bij de ikea, welliswaar voor een vakantiebaan, maar k wil toch ff checken of ik een goede keuze heb gemaakt :)

Je mag ook een e-mail of pm sturen als je dat liever hebt

Rianne 09-05-2003 19:57

lijkt me heel leuk bij de IKEA te werken (ons huis bestaat voor 3 kwart uit ikea:P) maar heb verder geen info voor je..succes!

Para! 09-05-2003 23:15

Ik heb anderhalf jaar bij Ikea gewerkt en het is me zeer goed bevallen. Prettige werksfeer, heel informeel. Goed salaris en prettige werkomstandigheden. Het enige waar ik aan moest wennen is het 'warme' sfeertje. Iedereen is vreselijk lief en aardig tegen elkaar. En zeker bij de kleinere vestigingen kun je niet lunchen zonder gezellig te moeten doen tegen je collega's. Maar goed, ook dat went. *grin*

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Hoogstens dat je er erg vroeg bij moet zijn om je vakantie te plannen en dat je maar 3 weken vakantie aan een stuk krijgt. Maar daar zul jij geen last van hebben. Tenzij je blijft hangen, zoals ongeveer 30% van het vakantiepersoneel.

Hoewel. Je hebt mazzel als ze je voor vast aannemen, want het loopt het laatste jaar niet zo goed als vroeger. Dus ze worden wat zuiniger wat het aannemen van nieuwe krachten betreft. :o

Veel plezier in ieder geval. (y) :)

Miracle 10-05-2003 11:58

Citaat:

Para! schreef op 10-05-2003 @ 00:15:
Ik heb anderhalf jaar bij Ikea gewerkt en het is me zeer goed bevallen. Prettige werksfeer, heel informeel. Goed salaris en prettige werkomstandigheden. Het enige waar ik aan moest wennen is het 'warme' sfeertje. Iedereen is vreselijk lief en aardig tegen elkaar. En zeker bij de kleinere vestigingen kun je niet lunchen zonder gezellig te moeten doen tegen je collega's. Maar goed, ook dat went. *grin*

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Hoogstens dat je er erg vroeg bij moet zijn om je vakantie te plannen en dat je maar 3 weken vakantie aan een stuk krijgt. Maar daar zul jij geen last van hebben. Tenzij je blijft hangen, zoals ongeveer 30% van het vakantiepersoneel.

Hoewel. Je hebt mazzel als ze je voor vast aannemen, want het loopt het laatste jaar niet zo goed als vroeger. Dus ze worden wat zuiniger wat het aannemen van nieuwe krachten betreft. :o

Veel plezier in ieder geval. (y) :)

Jeuj, eindelijk een goeie reactie :)

Nou dat klinkt wel leuk, hoe je dat zo verteld. Enne overal valt aan te wennen :)

Of ik blijf hangen of niet... Tja het zou me wel leuk lijken enzo, maar dat zien we dan wel weer. Ik moet eerst maar hopen dat ik wordt aangenomen voor vakantie werk :D

Bedankt voor je reactie, hier heb ik best veel aan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.