![]() |
Wat eet je het liefst ...
... bij de warme maaltijd, in het geval dat je een 'normaal' gerecht eet (oftewel vlees/vegetarisch + iets ) ?
Hou je van aardappels ? Rijst ... pasta ... frietjes ... ? Of heb je het helemaal niet zo voor die 'standaardgerechten' en hou je het toch liever bij een pizza, tortilla etc. ? Vertel :) |
ik ben gek op een pasta met een saus... (room, kaas ofzo maar geen tomaat)
|
Idd, Pasta, maar ik heb liever wel een tomatensaus:)
|
Het liefste rijst, pasta of pannenkoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde 'iets' dat je bij een gerecht eet, niet als een gerecht ... en ik weet natuurlijk niet hoe vaak jij pizza eet bij bvb. vegetarische gehaktbal :p, maar van mezelf uitgaande ... :) |
Rijst of gebakken aardappels
|
Rijst
|
Citaat:
|
Gevulde tomaten, met rijst, gehakt en kruiden erin...!
Verder ook nog lasagna! :D |
pasta, gebakken aardappeltjes of patat vind ik het lekkerst, maar dat wil niet zeggen dat wij dat het meest eten.
|
Aardappels :)
|
Geld Appelmoes ook als "wat erbij"
|
euhm: lamsvlees met tomatensaus en rijst zijn alle dingen uit de 3 groepen die ik het lekkerst vind. en dat in 1 recept :)
maar eig is mn lievelingsgerecht: gehakt met witte kool, look en rijst. mmmmm heerllijk :D |
Citaat:
|
bruine boontjes, met aardappeltjes, gebakken uitjes en gehakt....das zo lekker...en de andere kunnen de hele avond meegenieten!;)
|
pasta's, pizza,rijst, chili con carne, buitenlands eigenlijk :D
|
Pasta of aardappelpuree:)
|
ik ben dol op pizza maar dat kan ik natuurlijk niet elke dag eten. Ik ben helemaal uitgekeken op aardappels daarom houd ik meer van rijst en pasta. Allerlei soorten bonen vind ik ook lekker.
|
Spinazie :D (en dan NIET a la creme)
met aardappelen en een sauzeis (:S hoe schrijf je dat:S) of gehaktbal die mn moeder heeft gemaakt. Grieks :D champingonnensoep |
wat ik het liefste eet?? :D waah daar hoef ik nie bij na te denken haha
ik ben verslaafd aan chocolaaa HELP :o qua gerecht ben ik gek op pizza... iekss ik heb ghoord dat er nu ook zoiets is als magnetron friet??heeft hier iemand iets van gehoord (bij de weg??) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |