![]() |
is 17 (meisje) en 15 (jongen) gek????
wat vinden jullie?
|
Nee absoluut niet. Leeftijd zegt helemaal niks!
|
als jullie elkaar leuk vinden whats the problem??
Alleen andersom komt vaker voor.... so what... |
Mwoch, ik zou het zelf niet doen, maar ik val sowieso alleen op mensen die ouder zijn dan ik. Maar voor de rest, ja, het is een beetje ingeburgerd dat het meisje jonger moet zijn dan 't jongetje, maar ik vind dat er niet bijster veel verschil in zit. En omdat het bij jullie maar twee jaar scheelt, ach. Als je er maar gelukkig van wordt, right? :)
|
Dat kan dus echt niet.
|
niet gek, zeker niet
|
Vreemd idd, maar je moet het zelf weten.
|
Citaat:
|
Je eigen keuze kan niemand wat aan veranderen.
Het zou pas stom zijn als iedereen zou zeggen dat het niet kon(niet dat dat stom is je mag je mening geven) en dat jij er dan naar ging luisteren. Je moet je hart volgen en niet de meningen van mensen! |
Hangt ervan af hoe jullie je beiden gedragen leeftijd zegt niet altijd alles. Mijn ex en mijn vriend zijn jonger als mij (8 en 7 maanden maar goed...) ik heb er dus echt geen problemen mee, ze gedragen zich gewoon normaal duzzz...waarom niet? :)
|
Citaat:
|
heb op m'n 14e een meisje van 16 gehad..
ik vind t goed kunnen.. al zijn verschillen van 10 jaar absurd.. en een jonge van 15 met b.v. een meisje van 12 vind ik dan weer niet kunnen.. maarja mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom niet?? ik bedoel so what?! jullie leeftijdsverschil is 2 jaar en als jullie goed bij elkaar passen :) ik ken mensen van 3 of 5 jaar leeftijdsverschil hoor, maak je er niet druk om |
Citaat:
*mutserig kijkt* thnx voor al t advies voelt zich al beter:) |
Citaat:
|
dat vind ik echt niet kunnen hoor!! twee jaar weet je wel hoeveel dat is??? hij komt net van de basisschool, zij gaat bijna studeren... hele andere levensfase, gaat nooit goed...
:p |
Doe wat je niet laten kunt.. Ik zou ook zo verliefd worden op Jim.
Ja dit is een loze post.. |
Nee, kan.
|
Hey, Jamai en Dewi doen het ook; dus dan mag het he?
:o |
Ja, dat is gek.
Jij bent een jonge vrouw, hij is nog een kind. |
het is niet iets wat vaak voorkomt, maar misschien is hij geestelijk wel heel volwassen en als je allebei het gevoel hebt dat je elkaar goed aan kunt voelen en op dezelfde lijn zit, waarom niet?
|
die van mij is ook 15 en ik 17
|
Citaat:
Kan zeker wel, leeftijd is een stom getalletje en in dit geval scheelt het getalletje zelfs weinig:) :cool: :rolleyes: :cool: |
Citaat:
|
Maakt niks uit; ik weet uit ervaring dat je er spijt van krijgt als je hem door leeftijdsverschil laat vallen; Als jullie verliefd op elkaar bent maakt leeftijdsverschil toch niks meer uit (k wou dat ik deze wijze woorden een half jaar geleden van iemand had gehoord; want ik trok me er dus wel iets van aan wat anderen vonden en daar heb ik heel lang spijt van gehad)
|
Mwah, ik zou het niet kunnen. Maar het is uiteraard wel het proberen waard. :)
|
het zou kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
enne best wel volwassen istie kan heel goe met m :) |
Een goede formule bij dit soort vragen is je eigen leeftijd delen door 2 + 7.
Dus 17 / 2 + 7 = 15.5 Je kan het natuurlijk beter zelf beoordelen, omdat karakter eigenschappen ook een grote rol spelen. Hij kan best al wel heel volwassen zijn. Het is dan ook een beetje onzinnig om dit op een anoniem forum te vragen. |
ik heb toen ik 15 was met een meisje van 18 gehad en dat ging vet goed dus what the fuck is het probleem?
|
Nee, niet gek. Ten eerste hoef je helemaal niet precies even volwassen te zijn om een relatie te hebben, en ten tweede zijn er zat jongens van 15 met het niveau van een 17jarige. Dat meisjes 'ouder zijn' dan jongens van dezelfde leeftijd betekent dat ze gemiddeld twee jaar eerder dingen ontwikkelen als verantwoordelijkheidsgevoel enzo... maargoed, wat is er mis met een relatie waarin de ene verantwoordelijker is dan de andere?
|
Niet gek, gewoon lekker doen als je daar zin in hebt :)
|
ik ben 16(meisje) en mijn vriend is (14) (iedereen zegt dusj: vriendje) maar ik ben egt heel gek op um... we zitten wel allebei in de 3e klas, ik ben blijven zitten, hij is een vroege leerling..
dusj... we zeggen maar steeds: we zitten in hetzelfde jaar.. maar mensen kijken wel raar op hoor... |
nee, het is wel opmerkelijk aangezien dames eerder op oudere jongens vallen
|
tuurlijk check allemaal die idols huppels
en als je er zelf gelukkig mee bent dan is er toch geen probleem :rolleyes: :D |
Het komt misschien minder vaak voor, maar natuurlijk kan het...
|
Als je er zelf gelukkig mee bent, is het toch prima?
Ook al zou iedereen het gek vinden.. boeien. Het is jullie leven en trek je niet te veel van andere mensen aan :) |
Komt misschien wel vreemd over bij anderen. Maar als je elkaar leuk vindt is het echt geen probleem.
|
Ik was 18 en had een vriendje van 15
Wat ik dr van geleerd heb: hij had een grote *censuur* :P Neej effe serieus... hij was veels te kinderlijk.. ik vind t niet samengaan... k weet iig zeker dat ik ieamdn wil die ouder is! |
neej zekers niet...
|
Citaat:
maar mn vriendje word woensdag 16, en ik ben 17..... anderhalfjaar verschil maar iedereen denkt dat hij ouder is :/ |
mijn vriend is ook 15, maar de helft van de mensen denkt dat hij ouder is dan ik, en bovendien ben ik helemaal gek op m *zucht* dus dat gaat prima!! :) en verder: ik zou me niet druk maken om de mening van anderen!!
|
Ik ben ook ouder dan mijn vriend, alleen is hij groter en hariger :D dus denken de meeste mensen dat hij ouder is.
Mijn oma vroeg een keer aan 'm: En jongen, wanneer ga jij nou eens rijexamen doen :D Hij was 15 toen :p inmiddels 16 (en ik 17). Als mensen het horen dan kijken ze meestal wel een beetje raar op, maar ik denk niet dat je je daar iets vana an moet trekken. Het gaat toch om jullie twee en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet mee zit dat hij jonger is, of dat ik er wat van merk. Hij is denk ik best volwassen voor zijn leeftijd, en ik misschien wel een beetje kinderachtig :p |
nee hoor is niet gek! ik ben ook 17en mijn laatste ex was ook 1, en he ging in het begin goed, maar we woonde te vervan elkaar af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
johh dat boeit echt niks..ik had als meisje van 15 iet met een jongen van 13..ja duurde wel een maand..maja 15 en 13 voor een jongen scheelt ;P
|
Citaat:
Oh, ze is langer dan hij, en ze wil een relatie met hem! whahaahahahaaa, wat een giller!!! :D :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |