![]() |
Tony Hawk 3
wat vind je eigenlijk van dit spel in vergelijking me het 2e deel? ik vind de besturing heel wat lastiger, je springt veel lager realistischer dus, want in deel 2 kwam je echt ziekeliijk hoog.
dat revert gedoe is wel goed gedaan dat ze iets nieuws hebben verzonnen. ik vind ook dat je te veel wordt afgeleid door de omgeving, naja k vind em gewoon minder spelen |
tof, twerd weeris tijd.
|
ik vind het wel een stuk cooler dan tony hawk 2 .. er zijn bijvoorbeeld VEEL meer moves and specials en coole grinds enzo... + je valt niet meer elke keer hetzelfde zoals bij thps2
zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen... het aantal 'objectives' per level bijvoorbeeld.... en natuurlijk de graphix.. |
vind th3 op de pc zuigen :/ vooral als je een mindere pc hebt en die dan niet het hele veld kan renderen. kutconsole conversie :\
deel2 was stukken beter |
mjah. maar elk spel wat uitkomt heeft tegenwoordig wel een leuke pc nodig.. dat ie eerst op de ps2 uitwas heeft er niet veel mee te maken denk ik.. kijk naar mohaa die heeft ook een aardige pc om aales vloeiend te laten lopen op high detail
kvin hem btw wel cool lekker online skaten met anderen .. echt funny .. heb btw me eigen deck gemaakt en eigne muziek erin gegooid :) |
De klootzakken maken het zo dat mensen met voodoo het spel niet of met tering beeld kunnen spelen! :mad:
|
Moet je maar geen vodoo kope :) er komen binnekort nieuwe drivers uit op 3dfx underground als het goed is issie dan wel speelbaar
|
rapport tony hawk 3
1. de besturing cijfer: 3 2. het beeld cijfer: 3 3. de muziek cijfer: 8 4.7 vanwege de muziek even hoe ik er bij ben gekomen: 3+3+8=14 14/3=4.66666666666666667777 en dat is afgerond 4.7 |
wat een aap :D
spel: 10 besturing: 10 muziek: 10 30 / 3 .. 10! :D :mad: |
Citaat:
|
spel 7
besturing 9 muziek 5 maar tis wel verslavend :) ik vind de levels niet echt geweldig alleen |
spel = 9
besturing = JA HALLO DAT KEN JE ZELF INSTELLEN muziek = is goed, al kun je dit ook zelf instellen, en dan als ik dat gedaan heb is het NATUUUUURLIJK een 10 dus doe maar een 9,5. Maar ik wil em ook welleens niet bij mn vriendje spelen ofzo maar thuis op me pc: Wanneer is die nieuwe driver dan uit? (scroll naar boven luilak die niet snapt waar ik het over heb) Wat vinden jullie van THPS3 op de GBA? ik vindem nie echt bijzonder, tzelfde als thps2 op de gba. beetje klote beeld moeilijk enzow. Maja tis thps in de auto naar frankrijk he :p Al denk ik er trouwens over om een laptop mee te nemen dan dit jaar...:D :D |
Citaat:
het spel is best vet, ik heb de vorige delen nooit op m'n computer gehad dus ik kan het niet echt vergelijken... |
coo' spel! ;)
het is erg wennen om te spelen.. maar als je't een tijdje doe.. :d zeker net zo goed als 2!.. je kun gewoon meer hehe |
is moeilijk na THPS2 uit hebben gespeeld is dit een pittig spel
hoe doe je Bury De Bully in lvl 2 en Gind the nogwat Bucket in lvl 1 |
ik heb uhm al helemaal uitgespeeld
|
Je speelt het gewoon veel te snel uit!!!
|
Citaat:
lekker belangrijk dat je ut nog heel lang kan spelen en dat het leuk blijft, ik wil gewoon veel leuke objectives hebben. Je bent echt zo klaar en het enige wat je dan nog heb zijn een paar objectives die niet lukken en waardoor je je alleen maar gaat ergeren. want hoezo zou je door zo'n level heen gaan karren als je nx meer te doen heb. |
Citaat:
PUNT UIT!!! |
Citaat:
en grind the molten bucket dat is dat ding waar die lava ofzo uit stroomt, daar zitten stangen aan en daar moet je op grindne EZ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die game ruled.
Zeker trick attack of horse met zn 2en (y) |
Heb 'm nou een paar dagen en ik vind 'm beter dan THPS2
Pluspunten: - graphics - interactieve omgeving - besturing is goed als je het instelt zoals je gewend bent - muziek - Bam Margera Minpunten: - commentaar van het publiek kan soms irritant worden (vooral als je vaak op je bek gaat zoals ik, dan krijg je vaak 'loser' en 'you suck!' toegeroepen :p) - eh, ik word soms misselijk, van de snel bewegende beelden denk ik :/ zo moeilijk vind ik 'm trouwens niet, terwijl ik niet eens super goed ben |
Citaat:
|
Ik vind hem wel leuk, ik hep um nou 2 dagen, en zit op de 1na laatste level.
Ik heb nog niet alle objectives, en ik vind het een stuk moeilijker om SICK score te halen dan in 2 Rapport: Gameplay: 8 Graphics: 9 Muziek: 8 Besturing: 7 :D :D :D |
Citaat:
|
Het is leuk dat de flatland tricks erbij zijn gekomen, dat bied grote combo-mogelijkheden. In tegenstelling tot THPS2 is het nu weer aan jezelf om statpoints en boards door de levels te verzamelen.
wie heeft de sick scores eigenlijk al gehaald in cruise ship en los angeles? |
Citaat:
|
Citaat:
Welke bling bling heb jij allemaal geunlocked? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |