![]() |
wat te doen?
stel voor:
er rijdt een hele mooie auto door de straat. maar hij rijdt erg hard, en een jongetje(die jij kent) is aan het oversteken. de mooie auto schept het jongetje. wat te doen? |
Wat is het merk van de auto?
|
Nummerbord onthouden, een besmettelijke ziekte aan de bestuurder toewensen, jongetje helpen en eventueel zijn ouders halen/naar het ziekenhuis brengen, en daarna richting politie om een aanklacht in te dienen.
Wat heeft het feit dat het een mooie auto is met de kwestie te maken? |
die mooie auto is detail(laten we het een ferarri noemen)
|
is het de bedoeling dat ik antwoord 'typisch, dikke nek met zn ferarri'
|
de auto is 100.000(tweedehansje)
en nee het was maar een voorbeeld, het kan ook een smart zijn(alleen vind ik die persoonlijk niet zo mooi) |
Citaat:
|
tja als het een ferrari is dan bel ik de politie
als het een opel is dan loop ik door en als het een ford is dan doe ik de regendans |
Citaat:
|
jah uhm dan ga ik histerish lachen
|
112 bellen en jongetje helpen. Natuurlijk.
|
ik ga t jochie ff kapot schelden en hem gelijk wat respect bijleren voor mooie (lees dure) auto's
|
Jongetje helpen, die auto interesseert me echt niet.
|
Citaat:
|
ik zou het jongetje een krant geven
|
Uhm de auto dumpen en zelfmoord plegen is een goeie oplossing
|
Citaat:
|
ik weet niet wat ik zou doen, op dit moment denk ik dat ik gelijk de politie bel. maar als het ook echt gebeurd...?ik weet het niet
|
De auto op lakschade controleren.
|
Citaat:
|
vroeger als er in onze straat een auto-ongeluk was,wilde ik altijd getuige, en die mensen helpen. dat vond ik vet interessant.
|
Citaat:
dan worden nog meer mensen slachtoffer ;) |
Citaat:
|
nummerplaat noteren en naar jongetje gaan kijken. wat kan mij die auto schelen :|
|
fuck a car
|
Ambulance bellen
|
kenteken onthouden, naar jongetje toegaan, ambulance bellen.. ouders roepen ofzo *ouders van ut jongetje dan*
|
Wegrennen :rolleyes:
|
Ik zou hem in een kruiwagen meenemen, ik zou hem een gele regencape aantrekken en hem verkopen aan een islamitische kamelenhandelaar
|
Citaat:
|
112 bellen
|
Citaat:
|
gelijk heb je feessie!
maar om nou dat jongetje te verkopen...? |
Citaat:
|
haha fet grappig!!
|
Als er dan maar geen krasje op zit...als ie kniiperlicht in de spiegels heeft, mag één v/d spiegels er wel van af breken...ik haat knipperlicht in de (buiten)spiegels
|
't jongetje helpen....
|
Citaat:
|
Ik zou mijn pik in zijn mond stoppen en via mijn zaad leven in hem spuiten. Nou nee anyways: Terror Koe, GTA = *buigt* geweldig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Peukie roken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |