![]() |
cultuur forum?
ik zat zo te denken dat ik eigenlijk niet zou weten op welk forum je topics over bv musea kunt posten... je hebt wel artistiek en theater, maar vaak gaat t daar vooral over eigen werk (okee theater gaat t ook wel veel over voorstellingen waar je heen gaat)
maar wat ik dus wil zeggen is, waar kun je ervaringen enzo kwijt over bv musea bezoek of andere 'culturele' activiteiten? en als dat nergens kan, zou het een id zijn daar een forum voor te maken? ik neem aan >hoop eigenlijk< dat ik niet de enige ben die me daarvoor interesseert... of misschien een x als wisselforum? hmm kvind t een beetje een vaag verhaal :) wat ik me erbij voorstel is oa tips, zo van daar en daar is een leuk museum met een leuke expositie, vragen 'waar kan ik dat en dat vinden' en vielleicht discussie over gang van zaken in musea enzo. Dat soort dingen iig. |
Zoiets zou op DK moeten, denk ik. Op zich is het wel een leuk idee, maar ik denk dat het niet echt aan zal slaan. Misschien is het beter om het toch op een van de fora te plaatsen waar jij het over hebt.
|
Eeehm
Ik denk dat toneel en cabaret wel kan op 'toneel' Boeken (literatuur) kan op 'letteren' Dichtkunst kan op 'dansen op papier' Kunst kan op 'artistiek' Eeehm, we hebben dus al zeker 4 fora die met zulke dingen te maken hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor musea zou ik het op artistiek posten.
en culturele activiteiten op creatieve vakken bespreken. |
Dat zulke topics er niet staat wil niet zeggen dat het niet mag. Volgens mij kunnen die dingen gewoon op al die forums, je moet gewoon daar zo'n topic openen. Op Art was er laatst ook een topic over een bepaalde tentoonstelling, dus volgens mij kan je daar ook over musea ed topics openen. Iemand moet er mee beginnen en vaak zie je dan vanzelf wel meer topics komen. Ik denk dat voor de meeste dingen wel ergens een plekje is. Kijk zelf gewoon waar je denkt dat het het beste past. het kan altijd verplaatst worden.
|
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"
:) Goed idee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DoP is altijd (?) een 'alleen' forum geweest volgens mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou bijna zeggen dat we lifestyle ook maar onder de subgroep creatief moeten zetten en die subgroep renamen naar cultuur en maatschappij (ofzo)
|
Geen DoP bij letteren, alsjeblieft! Letteren kom ik nog, anders kan ik dat ook gaan mijden.
|
hmm lifestyle moet wel op zichzelf blijven staan vind ik, daar is het over het algemeen behoorlijk druk, en het heeft ook niet direct te maken met de andere crea' forums...
kan toneel niet uitgebreid worden tot cultuur? daar is het nooit zo heel druk en dat is wel echt aan elkaar te linken. artistiek zou ik er buiten laten... dan zou je dus cultuur, dop, letteren en artistiek hebben.. |
Citaat:
Maarja, een naam vinden is moeilijk en Toneel heeft al niet zo lang een naamsverandering gehad geloof ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
zie het nieuwe Toneel & Cultuur-forum
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |