![]() |
wat betekent het als...
je display van je mobiel geen text enzo meer laat zien :( en zovan alleen het achtergrond lichtje van de display (display werkt dus half ofzo???)
weet iemand of dat te vervangen is, of wat het kan zijn.. |
ik denk dat t het beste is als je ermee teruggaat naar de winkel, zij kunnen je t beste helpen
|
ik denk dat er iets mis is met je sim, mee trug gaan dus....
|
Citaat:
|
ik had hetzelfde probleem, maar helaas viel het net buiten de garantie. het display was kapot en ze konden het wel repareren, maar ik heb maar gelijk een nieuwe gekocht *was wel nodig ook* :D
|
Dat betekend dat je mobiel naar de tering is.
|
Dat zal je wel wat geld gaan kosten dus ik raad je aan om ermee naar de betreffende GSM winkel terug te gaan om het een en ander te laten repareren. :)
|
Had een vriendin van mij ook en die moest haar display laten vervangen, zal een week duren voor je um terug heb, kosten weet ik niet...
|
Sorry, ik weet het niet, kan je niet helpen. Maar volgens mij kun je het wel vervangen hoor :) denk ik...
|
hheb ik ook gehad. .. volgensmij omdat ie te vaak is gevallen..
Na een paar weken deed het beeldscherm het weer wat beter.. af en toe beeld.. en nu meestal beeld maar niet super scherp Mee naar de winkel geweest.. was garantiewerk... geloof ik en anders zou het niet meer dan 70 euro kosten. (wat ik veel vind majah) |
Dat heb ik ook ja, gelukkig doet ie het van mij als je em eerst UIT en dan weer AAN zet...je hebt toch toevallig geen Ericson!
OF dat te vervangen is weet ik eigelijk niet... |
Ik zou maar snel je horoscoop nakijken en indien erin staat dat je nog meer ongeluk zult krijgen zou ik als ik jou was de komende week maar in bed blijven liggen, zodat je zo min mogelijk kan overkomen.
|
heb maar nieuwe gekocht, week zonder mobiel = nee :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |