![]() |
Silverchair Stopt!
Teletekst Pag. 372. What The Fuck....
|
Ach...nou zullen al die gothics er een einde aan maken./
|
Citaat:
SHIIIIIT! jammer! damn :( Silverchair vond ik persoonlijk toch echt wel een van de betere "softe" bands....... en ik baalde al zo dat ze niet op LL 2002 kwamen.... :mad: jammer jammer..... |
Silverchair was toch geen Gothicband hehe. Maargoed i don't care.
|
Die eerste plaat was nog best aardig. Hevig pearl jam kopie, maargoed.
|
Citaat:
[/out of here] |
heb geen teletekst..
wel jammer, vond ze wel okay zal freakjuh leuk vinden :| |
Geen teletekst? Dan ben je wel heel geavanceerd bezig nu met dat internet ;)
Flauw flauw |
Citaat:
Laten we het erop houden dat ik gewoon lui ben (y) |
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
gelukkig zie ik ze dan nog een keertje live |
Vaag dat ze er mee stoppen, het geld is zeker al binnen :)
|
nou silverchair had denk ik wel veel meer kunnen verdienen dan ze hebben gedaan.. ze hebben geloof ik de afgelopen jaren echt vrij wel niet getourt.. maar ik vind het idd wel een beetje apart.. toen het allemaal slecht met die dude ging bleven ze wel bij elkaar en nou alles weer oke is (toch?) stoppen ze dr mee... ja best jammer silverchair was wel een beetje jeugdsentiment voor mij..
|
Jammer dat ze stoppen, ik was niet echt een verschrikkelijke fan van hun muziek, maar een paar nummer bevielen me goed.
leek een beetje om nirvana imo |
fuck :(
|
argh!:( horror... en 't concert is ook al uitverkocht:| et zit me niet mee:S
echt, jammer ik vond ze koel:) geven ze eigelijk een reden..? |
ik kan nog best slapen nu hoor, vanacht.
|
:( Heel erg jammer...
|
Citaat:
|
Damn. :s
|
:(
Ik ben gothic ik ga er een einde aan maken :rolleyes: Maar ik vind het niet zo fijn. Ach, ze moeten doen wat ze leuk vinden. Eerst Natalie Imbruglia, nu dit :p |
als ze dat maar niet voor 2 juni doen want anders heb ik voor niets een kaartje gekocht
|
Erg jammer :( was wel een koel bandje :)
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd vind ik het niet verschrikkelijk erg ofzo, terwijl ik die jongens wel heb ontmoet en gezoend enzo :). Je kon alleen wel merken dat ik stiekem geen echte fan was, haalde Ben en Chris door elkaar als in "Hey Ben" "Uhh.. I'm Chris" :D (Ze lijken toch ook wel een beetje op elkaar?)
|
|
Citaat:
en op hun site staat er ook niks over ofzo iemand andere bron????? anders zou ik het wel erg jammer vinden! |
ik dacht dat die "freaks" er al mee gestopt waren :)
|
tsjah das wel minder. Als ze nog maar wel in nederland komen.
|
Jammer enzo :)
-voor de mensen zonder teletekst: voeg ff bot1@clubr.nl toe aan je msn lijst, teletekst bot, erg handig- |
Citaat:
|
nee! :(
|
is helemaal niet van waar. Zijn speculaties.
Daniel heeft recentelijk een aantal maal in interviews verteld dat ik nog minimaal een album wil schrijven, of ie daarmee wilt touren weet ik nogniet. Het touren, het rockicoontje spelen dat vindt ie nix meer. Hij wilt zich iig in de toekomst toeleggen op filmmuziek. |
hmz. jammer
|
goedzo
|
Citaat:
je zal vanavond in je slaap vermoord worden, dat weet je toch wel he?! |
ik lees net in een australisch mag dat ie nietverwagt nog te gaan touren na deze tour, dus...
|
nou dat is dan goed klote, want die band had een ongelovelijk talent, elke cd werd beter, het talent van Daniel werd steeds beter zichtbaar, hij wou groter en meer, en het werk met complete orchestras was toch vrij vernieuewend en pakkend.
Heel jammer, 4 goede cd's. |
nou die laatste cd was niet beter dan de rest, juist minder.
|
Citaat:
|
mooi verhaal :D was toch een schroothoop band
|
idd wel raar dat het daar alleen staat.....
Reden schijnt te zijn dat de andere bandleden het niet zo eens waren met het idee van Daniel om Natalie Imbruglia het hele album mee te willen laten schrijven. Ik ben zó blij dat ik dat kaartje heb... als dat maar wel doorgaat. |
Citaat:
was ie maar gwoon weer ongelukkig... :(;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
die laatste plaat was hevig overdone.
|
Jammer, laatste plaat was geweldig.
Maar ik zit er niet zo heel erg mee, Daniel maakt waarschijnlijk toch nog wel een paar platen en Chris en Ben wilde geloof ik ook ooit nog hun een eigen band beginnen. |
Citaat:
*schopt* :( nouja al die geruchten..ik hoop maar dat het nie waar is..of dat hij er wel weer zin in krijgt. *zucht* nou iig 2 juni. als dat wel doorgaat dan. ;) :o |
helaasch pindakaasch |
Citaat:
zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |