![]() |
eums...
haj
|
verhalen typen lucht op he:)
iig, veel sterkte |
dankjuh...
|
ehm.... kut :(
maar kan je wat meer vertellen? |
hey,
kwil je in ieder geval heel veel sterkte wensen... is het net gebeurd dat er nog zo weinig uit je komt... ik snap dat ieder woord pijn kan doen... sterkte xXx |
Citaat:
|
Uhm.. staat wel erg weinig, maar goed, kan dat aan de ene kant wel begrijpen.
Nouja, veel meer dan een dikke knuffel en sterkte wensen kan ik niet doen.. Heel veel sterkte..! En gecondoleerd.. |
staat idd vrij weinig.... maar dat snap ik ook wel... als dit tenminst een serieuze topic is...
gecondoleerd en veel sterkte dr mee! |
(n) ik ken iemand die da ook mee heeft gemaakt..
praat er met iemand over.. krop het niet op.. iig sterkte en gecondoleerd.. *hug* |
Misschien zou je er idd ietsje meer in kunnen zetten, want er staat idd wel erg weinig in. Ik vind dat ik het eigenlijk niet kan maken om hem te sluiten, iets wat normaal wel zou gebeuren...maar goed.
Heel veel sterkte iig. |
Citaat:
neem aan dat er eerst een ander verhaal stond aangezien hij aangepast is? nou meid!!! sterkte he |
Citaat:
En dan komt er iemand die ik nog nooit gezien heb op psychologie; typt een zinnetje 'mijn vriendin is overleden' en dan is het wel ineens van medeleven ed. en ik laat hem maar open? |
persoonlijk denk ik eerder dat dit een grap is... hij/zij/het opent al de hele tijd onzintopics.
als het niet zo is, heb ik natuurlijk niks gezegd |
sterkte, ik weet hoe het voelt...
|
Citaat:
En buiten dat, we stellen mensen vaak in de gelegenheid hun posts aan te passen. Laten we het dan zo doen, ik laat hem dit weekend open, is er in zondagavond niets bij gepost, dan sluit ik hem. |
Citaat:
|
en ondertussen is het NA het weekend....
|
Dat lijkt me heel erg naar. Maar probeer alles van de zonnige kant te zien, hoe moeilijk het ook is. Ze is nu op een betere plek en is voor altijd bij jou.
|
Hmm, ik begrijp dat Leonoor hem wou sluiten zondagavond, maar dat is dus nog niet gebeurd, daarom doe ik het dan nu..
Voor bezwaar ---> PM |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |