Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   MGS3 gelekte trailer? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=472535)

cyc 10-05-2003 12:25

MGS3 gelekte trailer?

http://ps2movies.ign.com/ps2/video/m...050903_sub.mov

interessant.....

.Mpje Dual 10-05-2003 13:17

Citaat:

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
Heel interessant..

MaiNEvenT 10-05-2003 13:20

Zunne Duitser had hem kennelijk op het net geflikkerd op een of andere Chinese server. Je ziet snake in het oerwoud een slang opeten, en dan later mensen doodschieten bij een waterval etc. Later laten ze wat honden op hem los en dat soort shit. Jammer van de lage resolutie!

cyc 10-05-2003 13:30

Citaat:

.Mpje Dual schreef op 10-05-2003 @ 14:17:
Heel interessant..
ligt aan jou compu :o

doel opslaan doet 't hier

D@mien 10-05-2003 15:43

Citaat:

CycLoner schreef op 10-05-2003 @ 14:30:

Bij mij ook....gewoon niet op klikken...gewoon 'save target as..' dat doet et wel.

CrazY G 10-05-2003 16:22

ooojaaa die trailer is so lauwwwwwwwww the Legend Will never Dieeeeee

SS2Gohan 10-05-2003 17:54

WAT EEN TRAILER!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Dit word de best actie/stealth game

Sam Fischer eat your heart out, you can't beat the legend.

.Mpje Dual 10-05-2003 18:33

Citaat:

CycLoner schreef op 10-05-2003 @ 14:30:

oohja, dom van me

CrazY G en SS2Gohan, jullie overreacten een beetje..
En het is lau, niet lauw

Morridin 10-05-2003 18:36

Ziet er mooi uit ja. Maar ik vraag me af in hoeverre het nog stealth is...

En Wtf happened met Snake? Is hij nog wel menselijk? Hij maakte namelijk niet zoŽn normaal geluid toen hij die slang zat te eten.

.Mpje Dual 10-05-2003 18:46

Slang eten.. Snake..?
Nouja, zware kutresolutie, te chaotisch het filmpje, die ene trailer van MGS2 was mooier..

Morridin 10-05-2003 20:11

Kutresolutie? Voor die grootte vind ik hem redelijk goed.
En het is duidelijk te zien dat hij een hap uit de slang neemt.
En hopelijk staat deze beter gerand voor het spel dan Ždie ene trailerŽvan deel2

empyrian 10-05-2003 22:23

nep

superjip 11-05-2003 00:56

bullshit....niet gelijk suggereren dat t nep is....t komt best realistisch over!

SS2Gohan 11-05-2003 08:36

Mag ik jullie er op wijzen dat de man die we in het filmpje zien waarschijnlijk niet alleen Solid Snake is.

Je ziet op momenten Snake (zie je ook het pak uit MGS2) maar de ander is waarschijnlijk Snake niet, je ziet tegen het eind dat de man z'n rechter oog mist, precies hetzelfde oog als Big Boss.

Dus waarschijnlijk zien we in het filmpje fragmenten met Snake en Big Boss. Maar echt zeker zullen we het weten over een paar dagen op de E3 als de echte trailer (dit zijn maar een paar fragmenten uit de volledige trailer) uitkomt.

empyrian 11-05-2003 13:38

Citaat:

superjip schreef op 11-05-2003 @ 01:56:
bullshit....niet gelijk suggereren dat t nep is....t komt best realistisch over!
bullshit, het is zo nep als de neten. 'komt BEST realistisch over'..zucht.

Blizz 11-05-2003 14:21

op gamershell staat er ook een trailer van 2 mb waarbij staat dat het metal gear solid is

CrazY G 11-05-2003 16:32

Citaat:

SS2Gohan schreef op 11-05-2003 @ 09:36:
Mag ik jullie er op wijzen dat de man die we in het filmpje zien waarschijnlijk niet alleen Solid Snake is.

Je ziet op momenten Snake (zie je ook het pak uit MGS2) maar de ander is waarschijnlijk Snake niet, je ziet tegen het eind dat de man z'n rechter oog mist, precies hetzelfde oog als Big Boss.

Dus waarschijnlijk zien we in het filmpje fragmenten met Snake en Big Boss. Maar echt zeker zullen we het weten over een paar dagen op de E3 als de echte trailer (dit zijn maar een paar fragmenten uit de volledige trailer) uitkomt.

ja op het eind is het BigBoss!!!! dit wordt echt een wreed spel. Hideo Kojima maakt niet twee keer dezelfde fout. Nu nog alleen klein jaartje wachten!!!
nog wat info gevonden:

1.Snake/Vamp idea because of his eating snake and the vamp type sigh he does after.

2.Snake Eater/Vietnam idea-
"It's actually slang for US Special Forces. It was coined during Vietnam to describe members of SOG, SEALs and Green Berets.
Snake is also wearing/using the following gear consitant with Vietnam era US SOF.
Tiger stripes
Load-bearing gear designed by US SOF during Vietnam (I forget the name...a McGreggor Harness or something? It's designed to allow the user hook directly onto a cable from a helo when an LZ can't be cleared. The LRRPs designed it...)
M16
.45 (though these are still used by some...)
Side holster instead of thigh holster
Combat knife on the LBG strap instead of the utility belt" All posted by eva05

3.Snake/BigBoss- Is the character at the end big boss, since he is missing his right eye,

S Soldier support is the #1 priority.
N Never say, "it can't be done."
A Accept risk, and allow soldiers to make mistakes.
K Know your soldiers' problems.
E Exact high standards and lead by example.

E Earn your keep - use initiative.
A Acknowledge good deeds publicly; discipline privately.
T Training is not only everything - it is the only thing.
E Encourage employer and family interest and involvement.
R Respect all soldiers, regardless of their rank.

lorenzo30 11-05-2003 19:42

Citaat:

Blizz schreef op 11-05-2003 @ 15:21:
op gamershell staat er ook een trailer van 2 mb waarbij staat dat het metal gear solid is
hier staat die link van de trailler van die site. het is gewoon dezelfde trailler, alleen zonder al die ign iconen op je scherm (en naar mijn mening vond ik hem wel iets scherper)

niet het downloaden waard als je hem al hierboven heb gedownd

empyrian 11-05-2003 20:59

Citaat:

CrazY G schreef op 11-05-2003 @ 17:32:
ja op het eind is het BigBoss!!!! dit wordt echt een wreed spel. Hideo Kojima maakt niet twee keer dezelfde fout. Nu nog alleen klein jaartje wachten!!!
nog wat info gevonden:

1.Snake/Vamp idea because of his eating snake and the vamp type sigh he does after.

2.Snake Eater/Vietnam idea-
"It's actually slang for US Special Forces. It was coined during Vietnam to describe members of SOG, SEALs and Green Berets.
Snake is also wearing/using the following gear consitant with Vietnam era US SOF.
Tiger stripes
Load-bearing gear designed by US SOF during Vietnam (I forget the name...a McGreggor Harness or something? It's designed to allow the user hook directly onto a cable from a helo when an LZ can't be cleared. The LRRPs designed it...)
M16
.45 (though these are still used by some...)
Side holster instead of thigh holster
Combat knife on the LBG strap instead of the utility belt" All posted by eva05

3.Snake/BigBoss- Is the character at the end big boss, since he is missing his right eye,

S Soldier support is the #1 priority.
N Never say, "it can't be done."
A Accept risk, and allow soldiers to make mistakes.
K Know your soldiers' problems.
E Exact high standards and lead by example.

E Earn your keep - use initiative.
A Acknowledge good deeds publicly; discipline privately.
T Training is not only everything - it is the only thing.
E Encourage employer and family interest and involvement.
R Respect all soldiers, regardless of their rank.

wat een crap.

.Mpje Dual 12-05-2003 14:11

Citaat:

Morridin schreef op 10-05-2003 @ 21:11:
Kutresolutie? Voor die grootte vind ik hem redelijk goed.
En het is duidelijk te zien dat hij een hap uit de slang neemt.
En hopelijk staat deze beter gerand voor het spel dan Ždie ene trailerŽvan deel2

Ik bedoelde eigenlijk dat de kwaliteit zo slecht was :o

SS2Gohan 13-05-2003 22:53

SCREENS :

http://www.gamers.com/game/1365062/media

cyc 13-05-2003 23:05

Citaat:

SS2Gohan schreef op 13-05-2003 @ 23:53:
SCREENS :

http://www.gamers.com/game/1365062/media

Citaat:

empyrian schreef op 11-05-2003 @ 14:38:
bullshit, het is zo nep als de neten.
0wn3d? ;)

SS2Gohan 14-05-2003 07:41

Citaat:

CycLoner schreef op 14-05-2003 @ 00:05:
0wn3d? ;)
Wat nou owned??? Deze screens komen rechtsreeks vand e Konami-stand op de 3e in LA, dus lul gewoon niet.

Er is ondertussen ook een trailer van 12 min (door Konami zelg gereleased), maar die link geef ik niet, jullie geloven het toch niet.

CrazY G 14-05-2003 09:57

Citaat:

SS2Gohan schreef op 14-05-2003 @ 08:41:
Wat nou owned??? Deze screens komen rechtsreeks vand e Konami-stand op de 3e in LA, dus lul gewoon niet.

Er is ondertussen ook een trailer van 12 min (door Konami zelg gereleased), maar die link geef ik niet, jullie geloven het toch niet.

waaat paas die link dan!!!!

Morridin 14-05-2003 10:17

Citaat:

CrazY G schreef op 14-05-2003 @ 10:57:
Idd, naai ons der niet bij vanwege die ongelovigen :(

cyc 14-05-2003 10:24

Citaat:

SS2Gohan schreef op 14-05-2003 @ 08:41:

Heb het over empyrian niet jij :D

SS2Gohan 14-05-2003 14:26

Citaat:

CrazY G schreef op 14-05-2003 @ 10:57:
Citaat:

Morridin schreef op 14-05-2003 @ 11:17:
Idd, naai ons der niet bij vanwege die ongelovigen :(
Oke oke oke, ik zal jullie nu nie meer naaien, jullie hebben lang genoeg gew8 op de link. Hier is de link, let op wel, wegens 1 of andere vage rede wil de download alleen werken als je hem download via de downloadmanager GetRight, maar dat mag geen excus zijn om de trailer niet te downloaden.

(waarschuwing voor de 56k'ers, begin maar niet met downloaden, de trailer is namelijk een kleine 130 mb)
http://www.skylagoon.com/private/mma...s2_e3_t183.mpg

*edit 1*
DAMN IT :mad:
De bovenstaande link werkt volgens mij niet meer, maar zou natuurlijk wel een klotestreek zijn van mij als ik geen alternatief had en die heb ik natuurlijk wel :o .

http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/p...E3_trailer.zip

Als je deze link volgt kom je bij fileplanet uit (save target as werkt dus niet), daar moet je jezelf ff GRATIS registeren en dan kan je op de free public servers deze supertrailer downloaden.

*edit 2*
En om jullie helemaal van dienst te zijn heeft een maat van mij ff gauw een site in elkaar geknutseld met daarop ook de trailer. De trailer is opgedeeld in 8 rars, alle 8 downloaden en dan part01 uitpakken met winrar en de rest word automatisch gedaan zodat je als het uitpakken klaar is de trailer compleet is.

http://masamune3.tk

lorenzo30 14-05-2003 15:43

Citaat:

SS2Gohan schreef op 14-05-2003 @ 15:26:
Oke oke oke, ik zal jullie nu nie meer naaien, jullie hebben lang genoeg gew8 op de link. Hier is de link, let op wel, wegens 1 of andere vage rede wil de download alleen werken als je hem download via de downloadmanager GetRight, maar dat mag geen excus zijn om de trailer niet te downloaden.

(waarschuwing voor de 56k'ers, begin maar niet met downloaden, de trailer is namelijk een kleine 130 mb)
http://www.skylagoon.com/private/mma...s2_e3_t183.mpg

*edit 1*
DAMN IT :mad:
De bovenstaande link werkt volgens mij niet meer, maar zou natuurlijk wel een klotestreek zijn van mij als ik geen alternatief had en die heb ik natuurlijk wel :o .

http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/p...E3_trailer.zip

Als je deze link volgt kom je bij fileplanet uit (save target as werkt dus niet), daar moet je jezelf ff GRATIS registeren en dan kan je op de free public servers deze supertrailer downloaden.

*edit 2*
En om jullie helemaal van dienst te zijn heeft een maat van mij ff gauw een site in elkaar geknutseld met daarop ook de trailer. De trailer is opgedeeld in 8 rars, alle 8 downloaden en dan part01 uitpakken met winrar en de rest word automatisch gedaan zodat je als het uitpakken klaar is de trailer compleet is.

http://masamune3.tk

jeroen..... ik heb de trailler!!!

als je nou vanmiddag die ene site van je mattie aan mij liet zien ipv die ene vage fileplanet......... dan had ik die trailler veel eerder kunnen hebben :mad: :mad:

CrazY G 14-05-2003 18:20

bahbahbah geen enkele link werkt
op fileplanet zit ik een goed half uur te wachten voor ik kan downloaden, ben ik eindelijk aan de beurt verschijnt dit

FilePlanet Download System

The File You Wanted Is Missing.
D'oh! Looks like the file you were looking for has been moved or deleted. Please email 404@fileplanet.com and let us know the filename you were attempting to download, so that we can correct this error.

Thanks!
-FilePlanet Staff

GRRRRRRRRRRRR (n) :mad: (n) :mad:

Morridin 14-05-2003 20:17

Pff, dat had ik laatst ook toen ik een filmpje van zoŽn 30 mb wilde downloaden. Het downloaden was in een paar minuten gedaan, maar het wachten duurde bijna 2 uur.
Zucht, en denk maar niet dat ik ga dokken om ze snel te kunnen downloaden.

empyrian 14-05-2003 20:55

wie is er nu 0wn3d dan?

cyc 14-05-2003 21:35

Citaat:

empyrian schreef op 14-05-2003 @ 21:55:
wie is er nu 0wn3d dan?
Citaat:

empyrian schreef op 10-05-2003 @ 23:23:
nep
U :o

empyrian 18-05-2003 03:11

Citaat:

CycLoner schreef op 14-05-2003 @ 22:35:
U :o
Citaat:

Morridin schreef op 14-05-2003 @ 21:17:
Pff, dat had ik laatst ook toen ik een filmpje van zoŽn 30 mb wilde downloaden. Het downloaden was in een paar minuten gedaan, maar het wachten duurde bijna 2 uur.
Zucht, en denk maar niet dat ik ga dokken om ze snel te kunnen downloaden.

Citaat:

CrazY G schreef op 14-05-2003 @ 19:20:
bahbahbah geen enkele link werkt
op fileplanet zit ik een goed half uur te wachten voor ik kan downloaden, ben ik eindelijk aan de beurt verschijnt dit

FilePlanet Download System

The File You Wanted Is Missing.
D'oh! Looks like the file you were looking for has been moved or deleted. Please email 404@fileplanet.com and let us know the filename you were attempting to download, so that we can correct this error.

Thanks!
-FilePlanet Staff

GRRRRRRRRRRRR (n) :mad: (n) :mad:

toch niet.

cyc 18-05-2003 09:23

Citaat:

empyrian schreef op 18-05-2003 @ 04:11:
toch niet.
Pfff, dat anderen 't niet kunnen downloaden heeft er niks mee te maken ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.