![]() |
mavo--> havo
Zijn er meer mensen die nu mavo doen en volgend jaar naar de havo gaan?
Welk profiel nemen jullie, met wat in je vrij deel? En wat zijn jullie van plan te gaan doen nadat je je havo dan gehaald hebt? |
Als je naar de HAVO gaat is het uiteindelijke doel natuurlijk om HBO te gaan doen. Dat lijkt me de grootste reden om van de MAVO naar de HAVO te gaan.
|
jah.. ik doe nu mavo en ik ga als het goed is volgend school jaar naar de havo ik ga waarschijnlijk economie en maatschappij doen met in het vrijedeel filosofie en biologie
en ik ga naar de havo..omdat ik op dit moment nog niet zou weten wat ik zou willen worden :rolleyes: duhsz..geen idee wat ik na de havo ga doen |
ik ook MAVO naar HAVO- Natuur en Gezondheid. omdat ik ook geen idee heb wat ik wil. de decaan zij dat er wel meer waren die zo dachten. denk dat dat de belangijkste reden is.
|
huh nou ik zou nooit naar de havo gaan als ik mavo had, ik bedoel dan moet je nog 2 jaar
|
Citaat:
+ het is vrij algemeen, je kan nog alle kanten op en je zit lekker op je oude vertrouwde schooltje (dus minder reistijd waarschijnlijk) |
Citaat:
want met havo kna je net als met de mavo, bar weinig. alleen is je keuze aan vervolgopleidingen een stuk interessanter als je havo hebt gedaan. |
Citaat:
sorry maar waar slaat dit op? Je kan met de havo veel en veel meer dan met de mavo.... |
Citaat:
|
Citaat:
het bevalt me erg goed. Maar het is wel erg handig als de mavo makkelijk ging. Anders red je het waarschijnlijk niet. ik heb trouwens cultuur-maatschappij gekozen met biologie. |
Citaat:
|
als je niet weet welke mbo opleiding je wilt gaan doen , of wat je uberhaupt wilt gaan doen en je school niet zo moeilijk of erg vind , waarom niet? ik heb zelf na mavo ook havo gedaan , absoluut geen spijt van want nu weet ik eindelijk wat ik wil studeren. het is ook niet zo moeilijk als sommige mensen zeggen als je het echt echt echt wilt lukt het wel (y) en het is gewoon zo dat je veel meer keuze hebt uit HBO opleidingen dat MBO opleidingen
|
oja ik heb cultuur en maatschappij met aardrijkskunde gekozen..
|
Ik doe zowiezo al havo.
Maar ik zie veel mensen die van de mavo komen die een C-profiel kiezen... |
Citaat:
dit is niet waar ik heb vorig jaar mavo examen gedaan en heb deze week havo examens... ik doe nl 2 jaar in 1 op particuliere/prive school... en tziet er heeeeeeel erg naar uit dat ik ga slagen dus tis op zich wel te doen. ik heb wel c&m want dit is over t algemeen wel t makkelijkste profiel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |