![]() |
De drie gezusters in Breda brand af...
Foto van vanochtend in BN/De Stem:
http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw...075-156097.jpg en hieronder nog meer foto´s in een fotoalbum: Fotoalbum BN/De Stem zonde he :( |
Klopt, ik heb het gister ook gezien nadat ik het donderdagavond had gehoord.
Zeer jammer, want het was een leuke tent. :) :( |
Ik vind dat dan altijd zo zielig voor die eigenaar enzo. Maar hoe is dat gebeurt dan?
|
geloof me.. t was heeeeel goed verzekerd.. hij had alle mogelijk goedkeuringen van de brandweer. maar ok.. toch lullig,,
helemaal voor mij omdat ik er eigenlijk die avond naartoe zou gaan met wat friends :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
sund sund sund :(
|
ik was er die zatrdag voor de brand; heerlijke tent, jammer..
'alles wat goed is blijft niet lang' |
ik ben er nooit binne geweest, maar ben donderdag even bij de brand gaan kijken voordat ik uitging. Toen ik naar een vriendin ging rond 2.00 uur waren ze nog steeds aan het blussen :eek:
|
t zal me aan m'n reet roesten!
|
tja....dan maar naar de 3 gezusters in groningen of naar een van de andere in het land.....ze lijken allemaal op elkaar: groot donker en een doolhof...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij suckt het hardst van allemaal gassie |
Citaat:
hou je bek vieze raveteef, jij zuigt!..... k ben er 1 x geweest en tis niet te betalen.... je moet gewoon je bek houden en zeker niet beginnen met mij uit te schelden..... |
Citaat:
|
en gister was k gefrustreerd jah..:o
|
Citaat:
(en terecht :p) zullen we maandag daarheen gaan? :D haha, ik wil ook wel eens oordelen :p |
komen wij niet eens binnen.....maar k wil het wel proberen hoor :D
|
Citaat:
:D echt? :cool: |
nijmegen is alleen al een succes om zn vele vrouwelijke studenten... dan maakt t mij niet uit hoe verschrikkelijk de 3 gezusters daar is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
terwijl ik zelfs met m'n osiris-schoenen er niet inkom...hmmmm dan maken we weinig kans, maar we gaan het tohc proberen *damn i'm drunk* |
Citaat:
|
hij krijgt waarschijnlijk zoveel geld dat hij er twee kan bouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |