![]() |
My passion, Your pain - de nieuwe Callenish Circle
Uw meningen aub!!
Ik vind hem wel lekker, goed geproduceerd zonder dat de echte CC sound verloren gaat.. Maar waarom moet er nou net weer zo n keyboard intro in (track 9)??? |
Ha, die zal ik wel even binnen halen. Ik zal verslag uitbrengen.
|
mjah, ik vond FleshPowerDominion verschrikkelijk, terwijl ik Graceful...yet Forbidding nogn steeds één van nederlandse beste metalplaten vind...
heb de nieuwe nog niet gehoord, maar ik vond de vorige erg saai - veel te lang uitgesponnen nummers met een stortlading aan clichés.. kzal de nieuwe wel ff een kans geven... |
Flesh Power Dominion heeft mij zeer kunnen bekoren, en doet dat nog steeds, dus ik ben benieuwd.
Wellicht dat-ie een dezer dagen op absm-heavy-metal verschijnt, want ik heb een gruwelijke schurfthekel aan XDCC-bots. En het FXP-wereldje heb ik al lange tijd gedag gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijke woorden?
Ik wilde alleen maar weten wat jullie er van vonden hoor... :( XDCC? absm? :( |
IRC is ook een raadsel voor mij, maar de nieuwe CC klinkt lekker. Ik moet em nog ff goed luisteren.
|
ik kijk wel eens op irc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt wel lekker ja, maar ik vind Flesh - Power - Dominion beter eigenlijk.
|
goed dat jullie het zeggen, ff downen die hap.
die vorige kon me niet zo heel veel boeien eigenlijk, beetje l a n g d r a d i g. misschien is deze beter. |
Het Grote Oordeel:
klinkt heel stevig, iets minder melodisch (catchy riffjes), en dat is een beetje jammer, en deze heeft beukender drumwerk. F-P-D is iets meer old-school, maar ik deze is ook fijn veur den trömmelvliezen. |
ken de oude cd's van CC niet heel goed, maar de nummers die ik ervan gehoord konden me niet helemaal bekoren geloof ik
totdat ik deze nieuwe cd hoorde, kvind em erg goed, veel At the Gates invloeden en das niet erg :) |
Citaat:
Kon alleen de laatste twee nummers nog downen :/ |
Ik was bij de CD presentatie...jaja :p.
Best vet...maar ik vond ze de vorige keer dat ik ze zag (met macabre en suppository in de bosuil weert) vetter. |
BIJ DE CD PRESENTATIE?!? :eek: :eek:
Shit man ik ben jaloers.. De CD is gewoon iets anders.. ehm.. een soort van muzikale evolutie?? Ik vind hem wel stukken beter dan Graceful... Maar das persoonlijk natuurlijk. |
mja ik was ook bij de cd-presentatie. Was op zich wel een leuk optreden maar er leek geen einde aan te komen. Beetje te lang vond ik het eigenlijk.
|
hij had zn haar af
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |