![]() |
Robot Wars
Robot wars is weer terug op de bbc! iedere vrijdag om kwart voor 8 onze tijd.
vrijdag as een all stars battle met chaos2, hypnodisc, razor, dominator2, spawn again en nog 1 die ik ff ben vergeten.... kijken dus! ow, en wie is jullie favoriet? ik ga voor firestorm en tornado! |
sir killalot :cool:
kewl, maar wanneer komt het terug op BNN? (dat commentaar vond ik bij de nederlandse robotwars echt g-e-w-e-l-d-i-g) |
Citaat:
|
Razor en hypnodisc. zorgen bijna altijd voor flink wat zooi in de arena. zijn ook samen met chaos2 de enige robots die een huisrobot hebben verslagen
|
Oeh, gaaf. Dan wordt mijn halfuurtje BBC met Simpsons+Fresh Prince dus verlengd. :o
|
Citaat:
|
Chaos 2 en Hypnodisc zijn Ubermachtig :cool:
Razor is een van de mooiste ooit :o |
mathilda de huisrobot! zowwwwwwwwn per-fec-te naam voor zo'n bakbeest.. :cool:
razor blijft natuurlijk de allerbeste deelnemer |
Ik baal al maandenlang. Ik werk namelijk op vrijdagavond :( En der is niemand anders beschikbaar. Grootste minpunt is nog wel dat ze het niet herhalen. :( (n)
|
Citaat:
|
Hmm, om elke week op te nemen kost me te veel videobanden en steeds over een oude heen is slecht voor de kwaliteit.
Natuurlijk kan ik ook de Nederlandse versie kijken die is bijna net zo goed :rolleyes: Wi ergert zich nog meer dood aan die achterlijke kneus die commentaar geet bij de Nederlandse versie? De engelse heeft er tenmisnte echt verstand van EN hij heeft wel humor. |
teveel banden... tja, tis maar waar je voor kiest :D
en ik erger me niet echt aan het nederlandse commentaar van eric corton. t engels is beter imho, maar eric corton doet het niet echt slecht. rob kamphues daarentegen is wel een heeeeeeeeeel stuk minder dan craig charles! |
Ik vind eigenlijk allebei de commentaren slecht. :o Bij de BBC erger ik me dan wel alleen aan het hersenloze agressieve geschreeuw, mgoed, dat hoort erbij ofzo. Maar die Kamphues kan er gewoon echt niets van...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |