![]() |
Het grote (of kleine) test-hoelang-ik-het-volhoud-topic!
jhellow :)
ik ga dus testen hoelang ik kan volhouden om niet klaar te komen (mastruberen enzo dus ;)) Ik ben vandaag begonnen,en voor wie het interesseert,zal ik hier af en toe zeggen hoe het verloopt ;) Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud,en of het enig effect heeft op het klaarkomen achteraf! Mede-deelnemers zijn ook altijd welkom,maar ik betwijfel dat er mensen zijn die dat willen ;) |
Citaat:
Succes he! Groetjes, Appeltje |
Citaat:
|
ik wil het telkens wel maar ik verveel me zo enorm dat ik er af en toe toch even aanzit
net even iets te lang aanzit haha |
euh niet klaarkomen als in tijdens het masturberen? Of gewoon in aantal dagen niet masturberen?
|
Citaat:
|
Een vriendin van me is gisteren begonnen aan de 40days-40nights contest, benieuwd hoelang ze t volhoud...
|
Citaat:
|
Over een maand komt er een dryathon voor meisjes... dan ga ik 't wel proberen:) (arme vriend:P)
|
Citaat:
|
|
Ik ga dus echt niet meedoen hoor, no way!
|
Fuck, kans gemist om mee te doen.
|
DAG 1
Verloopt prima, ben vandaag druk bezig geweest (met krantjes bussen,yiha),maar nu geef ik toe dat het al lichtjes vervelend is :) Maar zeker te doen ('t zou nog maar erg zijn,de eerste dag) |
ik ga meedoen :D
|
Citaat:
|
waar ben ik mee begonnen! :eek: :mad:
:D |
Ik doe ook wel mee.. :P
|
Citaat:
ook vandaag beginnen! is het vandaag al gebeurd? hehe,het wordt nog een wedstrijdje (één meisje en twee jongens:eek: ) |
Anders beginnen we morgen? :p:d
(:eek: moeilijk!) |
Ik zie het nu niet zo, maar jij mag je lekker onthouden. ;)
|
Citaat:
;) |
btw;
Het posten van fotos van oude mensen of extreem lelijke mensen is toegestaan! :D |
|
Citaat:
|
Ik ga ook meedoen! Ben donderdag al voor t laats bezig geweest dus ik heb een voorsprong :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gebruikt Al ook altijd als hij Peg droog wil zetten en zelf niet aan de verleiding wil bezwijken. |
deelnemers,pm mij eens even,dan maak ik een lijst(je).
|
Hehe .. I'm in.
Edit: Ik las dat je het wel even officieel moet melden (zie: http://dryathon.pleurez.com/). |
Citaat:
maaarrr... hier is het gewoon "geen orgasme" dus als meisje kan je mss toch nog wel seks hebben als je toch niet met seks klaarkomt. (als je dat dan toevallig wel doet nu,be je verloren natuurlijk,dus het blijft een risico;)) |
Citaat:
OK dan maar :) Laten we het eerst gewoon allemaal een week proberen. Dus geen competitie, maar meer samenwerken :) |
Ok,hier even de deelnemerslijst
(wat mij trouwens verbaast is dat er jongens deelnemen,en geen meisjes,ik zou eerder andersom zeggen :confused: ) enfin,hier dus; - fruitvliegje - Ogthala - mat-ice - perseus - Jeroentje87 - dreams Ok, even de regels vermelden; als je de regel (=niet klaarkomen) overtreedt,of dat nu expres of per ongeluk was (hehe:)) meld je dat hier,en ben je verloren,en dus af de lijst geschrapt. degene die wint... heeft het sterkste karakter :d |
Citaat:
tips geven en aanmoedigen enzo :d |
nou, daar ga ik :)
*gooit condooms & tissuedoos het raam uit* |
nehh.
|
Citaat:
|
is echt irritant kheb het een tijdje geleden geprobeerd geloof ik 1,5 week volgehouden maar het orgasme daarna is aan te raden spoot over mijn schouders heen op het kussen :cool: :D
|
Citaat:
|
Deze link houdt je vast nog wel een dagje van jezelf :p
NIET KLIKKEN ALS JE NIET IETS "ENGS" WIL ZIEN http://www.anycities.com/user/volkom...keretjiks.html |
Citaat:
dit zet mijn dag wel goed in denk ik ;) de rest niet gezondigd? |
Nee, maar het kost nu al moeite :o
|
Citaat:
volhouden héé ;) |
Citaat:
Volgens mij werkt dat alleen bij jongens. En dan is drie dagen genoeg, dan is het zaad niveau in je ballen weer volledig aan gevuld.... Maarja, succes ermee allemaal (y) |
Citaat:
Het is meer dat ik het wilde doen, gewoon, uit verveling en ter ontspanning. Maar op een gegeven moment komt er een punt dat je dat niet meer hebt .. Ik heb namelijk weleens vaker iets meer dan een maand niet aan zelfbevrediging gedaan. Het is absoluut te doen, veel sterkte :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is de lol ervan eigenlijk als ik vragen mag?
|
Ik heb ook nog steeds niet gezondigd! Het gaat nog steeds goed maar ik vraag me af hoe lang ik het volhoud?? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |