![]() |
Deur vliegt open van vliegtuig?
Wie weet hier meer van??
|
Ik herriner me iets over een Russisch vliegtuig ergens in Afrika waar militairen en hun vrouw/kinderen inzaten, maar dat de laadklep door een defect openging tijdens de vlucht waardoor 'officieel' 7 mensen maar volgens ooggetuigen veel meer het luchtruim kozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ie die bedoeld ja
|
Niet bepaald leuk naturlijk...maar gezien de gemiddelde staat van vliegtuigen in zuidelijk Afrika verbaast het me niet dat zoiets een keer gebeurt, ze hebben gewoon geen geld om ze goed te onderhouden.
|
het was een vrachtvliegtuig. De mensen stonden gewoon in de bagageruimte. Er zaten geen stoelen in. Daardoor konden alleen de mensen aan de zijkant zich ergens aan vastpakken. De rest kon zich nergens aan vastpakken, omdat dat gewoon weg niet kon. Daardoor zijn er zoveel doden gevallen.
|
Citaat:
Ohja... en Congo is niet zuidelijk afrika :P |
het ligt vrij zuidelijk hoor.
Een beetje tussen het midden en het zuiden in :D |
Citaat:
zuid-afrika lesotho mozambique botswana zimbabwe namibie :) Vandaar :D Vind je Nederland ook zuid-europa ? :) (gezien heel scandinavie dan noord en centrum zou zijn ;)) |
ach ja... je weet wat ze zeggen over vliegtuigen van russich makelij waarvan de deur open vliegt als ze boven congo vliegen waardoor er 120 mensen om het leven komen: IT SUCKS
|
Citaat:
|
Trouwens.......
zou het niet slim zijn om iedere pasagier een parachute mee te geven die ze (zeker in zo'n vrachtvliegtuig waar ze los inzitten) aan moeten? Stel ik zit in een vliegtuig en het vliegtuig gaat bijna zeker crashen en een veilige noodlanding is niet meer mogelijk,.. dan zou ik graag mijn overlevingskansen vergroot zien door de mogelijkheid aangeboden te krijgen om eruit te springen met parachute. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een spannende en spectaculaire manier om dood te gaan. :eek:
|
Citaat:
De pin uit een granaat trekken, hem in je mond stoppen à la Postal 2 en vervolgens een overvolle discotheek binnenlopen is veel spectaculairder. |
ze hebben gevlogen...althans even
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |