![]() |
reclame poster replay
Argh... die nieuwe reclame poster van Replay!! Dat meisje op die poster, weet iemand wie dat is?? Ze ligt op dr rug en ze heeft een korte broek aan met legerprint, verder weet ik het niet meer..
ze is zo mooi, weet iemand waar ik die foto kan vinden? bedankt en anders ga ik echt bushokjes vernielen |
Nee, ik heb geen idee. :)
|
laatst hadden we dat ook gedaan ( we waren vet stoned) en de bushokjes moesten toch weg, anders had ik het ook niet gedaan. Maar jezus wat is dat relaxed om die ruitjes lekker in te butsen
|
Citaat:
|
hehe.. vandalisme is de laatste uitweg, maar dat meisje is zo ongelooflijk mooi, ik moet die poster gewoon hebben.
|
kijk maar uit anders prik ik je ogen eruit met mijn mikado stokjes
|
Citaat:
Citaat:
|
gewoon eeuwen wachten bij dat bushokje totdat iemand de posters vervangt en dan vragen of je hem mag hebben. :)
|
maak een foto van de poster :)
|
op de replay site staat ie.... maar daar kan ik um niet opslaan bah :(
|
wat wil je trouwens met de poster gaan doen?
|
Citaat:
|
Welke site is dat? Of mag dat niet.. :o
|
Citaat:
me rukken? nee, nou gewoon ophangen he ;) wat je meestal met een poster doet. |
tja kan heh maar ik vind zulke poster altijd beetje jammer
|
pass de site...
zet ik 't plaatje wel ff online :) |
Citaat:
zit in een flash dingetje verwerkt, ik weet niet hoe ik dat kan opslaan.... :( |
ik ben bezig :>
eeuhm hou na de campagne iig: http://www.megaposters.nl/ in de gaten... je kan ook de bushokjes in de gaten houden... als er zo'n gast ze staat te wissellen dan kan je 't altijd vragne ('t is dat ze 't meestal heel laat of heel vroeg doen :/ ) |
Citaat:
oh relaxt, als je um ergens hebt zet het hier dan even neer...! (lekker is ze he ;)) |
|
http://paperz.endoria.net/replay.jpg
beste wat ik kon doen (de rest van de tekst en zooi weghalen duurt me iets te lang :>) en ze mag er wel wezen... maar niets voor mij :o |
jaaaaaa *kwijl* :)
hij moet alleen groter, hoe kom je dr aan? van de site? |
Citaat:
ga dan naar paint ofzo en druk Ctrl + V |
Majoor Boszhard, vandaar dat legerbroekje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had die poster nog nooit gezien, en ik ken haar ook niet.
|
Mooie dame is het wel. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
poster pakken en snel wegrennen (y) |
oh nee jij woont in Adam daar zijn bushokjes anders.mmmmm dan weet ik het ook niet. Misschien kan je replay een email sturen en zeggen dat je een of andere bekende fotograaf bent en zeggen dat je die model nodig hebt voor een proffesionele shoot misschien dat ze dan een naam geven (y)
|
Dat plaatje staat ook in een folder van replay. Dus loop wat winkels af voor een Replay folder/cataloges en wellicht staat haar naam erin.
|
Citaat:
VETTTTTT MAAN!!!! :rolleyes: |
Citaat:
maar toch bedankt voor de tips. ik bestel um wel als ie op www.megaposters.com staat. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |