![]() |
'avatars'
zomaar ff kijken of die van mij werkt :).....
waar heeft iedereen z'n 'avatar' vandaan? |
internet
|
Mijn avatar is een detail van een foto die mijn vader heeft gemaakt:)
|
|
Ieke had 'm opgeslagen, weet niet
waar die eerst vandaan kwam. :o |
Internet... t Is n single van The Cranberries, Salvation om precies te zijn...
http://cranberries.art.pl/grafika/dy.../salvation.jpg |
Die van jou werkt dus duidelijk niet. ;)
Die van mij, Tsja, dat is het logo van mijn politieke partij. :cool: |
ik wilde gewoon een gekleurde avatar
en ging gewoon op 'rood' zoeken op google. kwam ik deze tegen met 'trut' :) Maar ik ga NU voor een andere zoeken, vind em stom |
Plaatje van internet gehaald en verkleind totdat-ie 60x60 was :) Ze is wel mooi :)
|
Gister plaatje van Martin Luther King gevonden, geen idee welke site.
|
heb r nu een andere ingezet 3x zo groot maar doet ut wel :)
alinghi rulez :D |
van Jon
|
Oorsponkelijk plaatje van internet geplukt, in Paint Shop Pro geresized tot 60x60 pixels en wat scherper gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.antra.dk/winrg.swf |
internet...
|
Ik geloof dat ik deze van één of andere online fotwinkel vandaan heb gehaald.
|
Tekening van een vriend voor mij. Staat in een brief, ingescand, inverse en wat bewerkt en dan een detail eruit geknipt.
|
hier van het forum:)
|
geen idee volgens mij emt google afbeeldingen zoeken
|
Zelf gemaakt, wou een avatar die wel een btje bij mijn naam past, niet dat ik koeienfan ben maar ja....:p. Vind um nog steeds niet geweldig maar kan geen andere leuke vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
plaatje van de voorkant van een het boek Man zkt. sport vrouw geen bezw. van Dolf Jansen
|
Citaat:
Ik heb nog steeds geen avatar omdat bij mij die plaatjes altijd te groot zijn en het me niet lukt om het kleiner te krijgen en het tegelijk duidelijk te houden. (ik ben niet zo handig met computers) |
Een foto die een van mijn ouders gemaakt heeft. Ik ben het zelf met mijn eerste sneeuwpop, die ik samen met mijn grote broer gemaakt had (ik denk dat hij het grootste deel gedaan heeft, aangezien ik nog niet zo heel groot was).
|
deze is gemaakt door iemand
|
Gewoon van een plaatje.
Plaatje kan ik niet meer vinden op internet... |
Het logo van de partij waarvan ik lid ben :) Dminor heeft hem gemaakt.
Maar als de verkiezingen voorbij zijn, neem ik weer mijn oude avatar (aapje met bril), die heb ik van freakyanimals.com |
Slagroomtaartjes!!!
|
google --> skull
schijnt jackass te zijn volgens sommige forumers maar dat kijk ik niet dus I don't know! |
Zelf in elkaar geknutseld op een southpark site en in paint een paar dingetjes bijgekleurd.
|
van Dminor
|
van lieve Kinky
|
Citaat:
en waar de mijne vandaan komt? ik dacht van de sony-site. tis iig de band Mudvayne |
Citaat:
|
van onze digi-cam. foto van mij afgelopen zomer in z-frankryk.
|
Mijne is nu heel onduidelijk, maar het zijn erwtjes met de tekst Give peas a chance. Heb ik van de site www.yumpop.com.
Daar verkopen ze echt hele leuke shirtjes. [edit]Kom er net achter dat dit t-shirtje niet meer op de site staat,omdat ze nu allemaal nieuwe hebben toegevoegd, maar had hem wel daar van [edit] |
hoe krijg je dat voor elkaar zo'n plaatje??
|
Mijnes is patrick Starfish uit SpongeBob SpuarePants, verreweg de neeeedste tekenfilm Ever..!! Hij roeleert! Kweet niet meer waar ik m weg heb
|
Ergens van internet, gezocht bij google op 'palmboom'.
|
van Internet
|
Citaat:
|
zelf gemaakt, 't varkentje is een herinnering aan één van de mooiste avondjes van de laatste paar jaar :o
|
Citaat:
|
Zelf getekend, verkleind, beetje geknipt en hier geupload...
|
Citaat:
|
Google, hij is alleen nog niet mooi passend......
*vist om hulp :p * |
Van de site van mn kerk!
deze |
bush-bandje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |