![]() |
Meeting
Ja godver daar ben ik weer met mn gezeik over dat ik een muziek meeting wil.. Want want van lifestyle was potverdikkie vandaag een geweldige meet met meer dan 40 mensen in utrecht en en ik wil een muziek meet want muziek is veel leuker dan lifestyle.. en op die meet van vandaag waren dr ook mensen die wel op muziek komen en nooit op lifestyle omdat er van muziek nooit een meet is.. dus mijn allerlaatste poging en anders ga ik voortaan ook maar lifestyle meetings ofzo :(
is er interesse voor een muziekmeet? let's say zo na de eindexamens dus begin juni ofzo? |
ja dan kom ik ook weleens denk ik. als het in de buurt van eindhoven ofzo ligt kom ik wel. :)
|
We kunnen wel ff kijken waar het meeste interesse voor is maar eindhoven schijnt wel saai te zijn.. en daar waren de laatste geloof ik ook al en das dan misshcine minder eerlijk voor mensen uit amsterdam of whatever... maar als niemand uit het noorden wil komen dan zal het vast wel een zuidelijke stad worden..
|
ja
ik stem in eindhoven of utrecht amsterdam is kut gadverdamme, daar ga je toch niemand volblaffen met lauwe but? daar heb je toch niks aan? en dat is dan de hoofdstad he.. ja, dan krijg je gewoon dat mensen ervoor kiezen om in borculo te gaan wonen.. |
*EINDHOVEN* (y)
|
ok maastricht dan? :p
|
Citaat:
dat was frapant |
Citaat:
|
bij dezen kiezen we voor Eindhoven (y)
|
ik moet zeggen dat ik goed gelachen heb met meneer roel, rutger, wouter, mark, roy (en steve, maar ja, die ken ik natuurlijk :P).
dat wou ik hier even kwijt (opent zijn handen:) WAH! WAH WAH! WAH! |
meetings zijn stom
|
Als dat doorgaat en ik zou komen zouden mensen me te lijf gaan gok ik...
|
daafje ik bescherm je wel :) dus je komt dan gewoon! ha! ik ook.. dus.
|
Citaat:
|
amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :p
|
wie wil en waar (als in voorkeur, als het nie utrecht word kom ik denk ik toch wel):
Skinless - Eindhoven Roxy - Utrecht Ufke - Eindhoven/Utrecht Konflikt - Eindhoven a new nose - Eindhoven birthmark - Nijmegen Mortischa - Amsterdam |
in eindhoven zijn ook parken hoor
|
Ik stem voor:
IK.KOM.NIET |
Citaat:
|
is iedereen uitgenodigt?
ifso, ik stem utrecht |
Skinless - Eindhoven
Roxy - Utrecht Ufke - Eindhoven/Utrecht Konflikt - Eindhoven a new nose - Eindhoven birthmark - Nijmegen Mortischa - Amsterdam raaah - Eindhoven/Utrecht |
Skinless - Eindhoven
Roxy - Utrecht Ufke - Eindhoven/Utrecht Konflikt - Eindhoven a new nose - Eindhoven birthmark - Nijmegen Mortischa - Amsterdam raaah - Eindhoven/Utrecht zopje - utrecht |
utrecht
|
het maakt me geen zak uit
|
amsterdam
|
Citaat:
|
Citaat:
gister was lachen en ik moet WAH WAH-en (Wat dat is vraag maar aan je vriendje) |
Citaat:
WAH |
Citaat:
|
utrecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Skinless - Eindhoven
Roxy - Utrecht Ufke - Eindhoven/Utrecht Konflikt - Eindhoven a new nose - Eindhoven birthmark - Nijmegen Mortischa - Amsterdam raaah - Eindhoven/Utrecht zopje - Utrecht muziekvlinder – Utrecht 86dagreed – overal en nergens Escapism – Amsterdam Rocksaan – Utrecht Otherside – Utrecht wel de lijst blijven updaten mensen, das handig |
Citaat:
vorig jaar wilde iedereen ergens anders, maar dat gaat blijkbaar gewoon niet |
open gewoon ff een poll (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apshhhhhhhhhhhhhjj
*PLaYzzz hArd2getTa* |
Citaat:
ik zou maar mn mond houden ventje, anders ga ik verklappen dat ik je gisteren gepijpt had in een literair cafeetje :p |
eeeuj
mag ik ook mee? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotterdam :D..
|
Utrecht lijkt mij ideaal, ook voor de mensen uit het noorden.
|
Citaat:
OLLERRRRRAAAAST vette taal |
Waarom kiezen de meeste voor Eindhoven? Ik ben in mijn hele leven 1x in Eindhoven geweest en daar wil het graag bij laten. Alleen Almere en Lelystad zijn nog deprimerender...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou sjoerd als je niet hierheen komt kun je t (Zelf) schudden (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |