![]() |
En-we-maken-samen-een-gedicht-Topic
Zoals in de titel wel duidelijk is geworden: we gaan met z'n allen een gedicht maken. Eerste zin is voor Moi en nou daag ik jullie uit met de volgende zinnen verder te gaan(1 zin per keer en nou niet 10 keren achter elkaar;)); ik ben erg benieuwd.....
|
Waar de vogels ooit tot bloemen spraken
|
Citaat:
Btw. Je mag het zien als de titel of de eerste zin van het gedicht, zie maar.... |
de lucht als verzachting diende |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon Ps: Gaat door zo (y), als het af is gaan we de boel wel 's kritisch bekijken ;) |
Citaat:
|
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon (en) stroomt het warme water als muziek excuse moi, zat te klooien met de verleden tijd/ tegenwoordige tijd, het is nu weer zoalshet was. |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon (en) stroomt het warme water als muziek Terug naar waar het AL begon |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon (en) stroomt het warme water als muziek Terug naar waar het AL begon (Daar voel ik vrede, daar voel ik rust daar wil ik leven tot de wereld me wakker kust) ben niet zo goed in dichten, ga zo door mooi gedicht |
*durft niet mee te doen* sorry, het gedicht wordt anders heel erg verpest :o*
Het gaat goed (y) |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon (en) stroomt het warme water als muziek Terug naar waar het AL begon (Daar voel ik vrede, daar voel ik rust daar wil ik leven tot de wereld me wakker kust) Maar mijn leven behelst niet meer dan het bestaan van alledag |
de lucht als verzachting diende en dromen eerst de kop op staken Waar water en vuur één waren vervlogen gedachten die de herinnering vermaakten Waar de wereld ooit nog stil kon zwijgen een stilte die alles verstommen deed en een leven als een veer deed stijgen de tijd zijn rust niet meer vergeet Waar de wind tussen de bomen siste dansen de bladeren tot de zon (en) stroomt het warme water als muziek Terug naar waar het AL begon (Daar voel ik vrede, daar voel ik rust daar wil ik leven tot de wereld me wakker kust) Maar mijn leven behelst niet meer dan het bestaan van alledag dus eet ik poep :rolleyes: (dit staat misschien raar, maar is functioneel!!) |
Citaat:
zoooooooo verpest........ :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |