![]() |
De volgende meeting!
Ik vind, persoonlijk, dat er over twee maanden weer een meet moet komen. De vorige meet (en dan bedoel ik niet die van gisteren) was ook twee maanden geleden. Dus laten we hiervan een traditie maken. Zo leren wij mensen elkaar steeds beter kennen en vergroten we onze wereld en niet te vergeten ons sociale netwerk. Dan beloof ik, Servatia, dat ik de volgende keer de hele dag blijf, al willen tienduizend vrijwilligers mijn hart veroveren :).
Britt (avelon) zegt op dit moment: je bent gek, die post gaan ze toch sluiten. maar ik vind het een goed idee. |
meebie kom ik dan ook :p
|
Citaat:
|
Kwil wel een keer meeten, maar dan alleen als Nare man, Cem. Slut, Roos, Ninh, S, Noé, Bertbart, en Hermione ook gaan.
En dan bijvoorkeur in Amsterdam :) |
ja, de volgende keer kom ik ook (y)
|
Laten we dan plannen maken! concrete plannen!
|
ja! iemand!
|
Citaat:
|
Zoals ik gisteren al tegen een paar mensen gezegd heb, de groep is TE GROOT. We verdelen ons toch allemaal in groepjes. Ik zou dan liever binnenkort toch nog met wat paar mensen apart willen afspreken met wie ik op de meet tenminste veel mee gepraat heb.
Het is maar een idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mega meetings zijn juist leuk, als je met mensen in kleinere groepjes af wilt spreken kan dat ook buiten het forum om:)
vind ik dan. |
zwolleee ;)
|
Nou de plaats is er dus al, Amsterdam. Of zijn er mensen met andere suggesties?
Deze topic zal voor veel mensen irritant zijn, maar ik zeg dit niet zo van, haha flutidee, ik wil ook echt dat er een volgende meet komt! |
oh en ik ben voor een meeting over 2 maanden ja, en utrecht bevalt mij wel:) maar het maakt me niet veel uit, woon toch centraal.
|
Citaat:
A. Amsterdam B. Zwolle. [Edit]C. Utrecht (waar ik me ook bij aansluit!!!) [Edit] |
Citaat:
|
Citaat:
A. Amsterdam B. Zwolle C. Utrecht D. Rotterdam Dat wordt stemmen denk ik! |
Amsterdam.
|
Citaat:
|
Ik ben er wel voor dat we bij deze vier optie laten, die plaatsen liggen alle vier wel centraal toch? (als het niet zo is dan verwijt ik dat aan mijn slechte aardrijkskundeleraar)
|
Citaat:
|
Citaat:
met vrienden afspreken is geen meet. das met vrienden afspreken. en ik vind het wel leuk als die anderen ook komen. zelfs al praat ik er niet mee. dat maak dan toch ook niet uit? (niet dat ik niet met ze wil praten :D) |
Citaat:
|
JAAAAAAAAAAA
echt zoveel leuke mensen optimaal vermaak de volgende meeting klein groot waar dan ook kom ik weer. (y) |
waarom niet gewoon amsterdam?
als we gaan stemmen dan komt toch steeds hetzelfde eruit? of zoiets... ik heb tot nu toe rotterdam gehad zwolle en utrecht. daar zijn de afgelopen meetings van hier dus geweest. is amsterdam dan niet gewoon een goed idee? |
ook prima.
beter dan zwolle (y) :D |
Prima idee Avelonnetje! Amsterdam dus!
NU moeten we alleen nog een datum prikken |
Ow tot nu toe komen dus;
Muizz Avelon Servatia (ik dus) Mindlezz en? |
Mag ik ook mee? :D
|
Citaat:
Muizz Avelon Servatia Mindlezz Briseïs |
Citaat:
|
en jajaja nog meer mensen
Muizz Avelon Servatia Mindlezz Briseïs ~(S-|-)2v!lL~ Hermione |
|
Citaat:
Jaja, zij komt ook :) Nu zijn we al met z'n achtten |
Er zullen toch meer mensen moeten komen.. Jammer genoeg wil Effeks al niet komen, maar Ufke misschien wel. En strafcorner dus misschien. Dat zijn er dan al tien!
|
Citaat:
|
Het is weer op een zaterdag waarschijnlijk?
|
bitte gewoon door-de-weeks... OV jaarkaart de gexte
|
Muizz
Avelon Servatia *MiNDLeZZ* Briseïs ~(S-|-)2v!lL~ Hermione neotrinity cHa0s Ufke (?) Strafcorner (?) A new nose |
Citaat:
|
nee Groningen...
het is allemaal zo ver weg :P en Groningen is echt mega tof! en jullie reizen allemaal maar es wat langer... vind ik :P |
Citaat:
|
Sniff.. Als het doordeweeks is dan kan ik dus niet komen.. aangezien ik in een leuk psychodinges centrum zit! :(
|
Citaat:
Doe mij maar Leiden. Noordwijkerhout nog beter. Anders Amsterdam of Rotterdam. :D |
Citaat:
En ik wil niet dat het doordeweeks is.. dan ga ik huilen en heel dramatisch doen hoor ! |
Citaat:
|
Muizz
Avelon Servatia *MiNDLeZZ* Briseïs ~(S-|-)2v!lL~ Hermione neotrinity cHa0s Ufke (?) Strafcorner (?) A new nose Dusjcrib :) Al helemaaaal als het in Amsterdam is! (y) |
Amsterdam, dag maakt niet uit.. als ik kan dan kom ik zeker!!
Hoe groot de groep is maakt niet uit als er maar een flink aantal lieve mensjes komen zoals Servatia, Muizz, Ava, eXo etc... ow en leuke mensjes en interessante mensjes.. laat maar ik moet teveel lijstjes maken dan :) |
God god ik word helemaal hyper omdat ik nog in de meeting sfeer zit.. Jaja al dertien mensen, al DERTIEN MENSEN! En in amsterdam
en alsjealsjealsjeblieft in t weekend, ik heb namelijk nooit vakantie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |