![]() |
wat gaf jy voor moederdag?
hallo! titel spreekt voor zich. wat heb jij gegeven voor moederdag en wat vond ze ervan??
ik heb een soort vogel gegeven van hout samen met mn broer en zn vriendin. ze vond m helemaal fantastisch. mn pa gaf dr een boek die ze al had :D |
M'n moeder wil niks, ze kreeg dus alleen een kusje :)
|
Een DVD van harry potter (vindt ze leuk :D) we hadden m al op de pc maar zij weet niet hoe dat werkt...
|
een bloemetje
|
Iets van uhhh...donkerblauwe mascara ofzo (had ze zelf gekocht, hoefde alleen maaar geld te geven) en een fles witte wijn... (hoop dattie zoet is anders lust ze hem niet)......
Nou ik ga weer offline!doeg! |
samen met mn broers heb ik een geurtje gegeven.
Ze vond het leuk, en het was ook een verrassing omdat ze zei dat ze niets wou |
Eigenlijk tot nu toe niets, want ik was het vergeten. Vrijdag had ik iets moeten kopen, de hele week eraan gedacht, maar toen had ik nog geen origineel idee en toen was het zonder eraan te denken plotseling zondag en moest ik in de krant lezen dat het moederdag was... :S Gelukkig zijn m'n ouders de hele dag weg zodat ik nog tijd heb om iets te 'maken' (lol).
|
uhm ze wilde niets maar eerst een ontbijt :D heel leuk en een kaartje dat goed is voor een etentje (dat ik zelf ga koken) omdat ze een paar dagen geleden ook 19 jaar getrouwd waren :D dubbel op dus :D:D
|
Niets...
Owja een hartje met twee tortelduifjes van ballonen.. Omdat ik die toch had gehad.. Heeft ze ook gister gehad.. |
Ik moet het nog geven :o Ga ik nu wel ff doen :)
Ik heb een tiramisutaart ´gebakken´ en ik geef een adressenboekje. |
Ik heb een klein plantje gegeven, omdat ze het daar deze week nog over had. :)
|
ik heb me moeder nog niet gezien vandaag eigenlijk
|
wij geven parfum+bodymilk van haar favoriete merk, enneuh een spreukenboekje, een schilderij en waarschijnlijk een bloemetje
|
ehm, een boek van north en south en 3 lege videobanden.
|
Een kaartje en de cd van Saybia.
|
Plantjes voor in de tuin
|
een plant (y)
we moesten toch naar de kweker, dus toen had ze een plant uitgezocht die ze heel mooi vond, en die heb ik toen betaald :) |
Niks.
|
theepot
|
paar bekers en wat doucheschuim
|
Een strijkijzer!!! :D (y) (y) (y)
|
Een DVD van Michael Jackson... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
M'n broertje, zusje en ik hebben haar een zielig kijkende knuffelbeer gegeven. |
samen met mn broertje heb ik 2 amuselepels gegeven, een tijdschrift en een taartje voor bij de koffie. en we hebben het ontbijt gemaakt.
met die lepels was ze blij, ze had er al 2 en nu kan ze eindelijk wat mee gaan doen. de rest was nogal standaard :o |
Citaat:
En toen ik vanochtend thuis kwam zei ze: "En, waar is mijn moederdagkado?" |
Ik heb niets gekocht voor moederdag, dat wilde ik vrijdag gaan kopen maar mn broertje wilde met een vriendje gaan zwemmen en daar had ie geld voor nodig en mn moeder had geen contant geld meer dus had ze 10 euro van me geleend en toen had ik geen geld meer om een kadootje voor haar te kopen. En de rest van het weekend had ik geen tijd om iets te kopen dus ik denk dat ik dinsdag een bloemetje voor haar ga halen. Beter laat dan nooit toch??
|
een chocelade reepje van merci en dan die met marsepijn smaak (omdat ik die zelf niet lust) :o
|
boek: Boudewijn Búch - Het geheim van Eberwein
|
|
Veel liefde :D :D Lekker goedkoop :D
|
Cd van Frans Bauer
|
een dvd; ik wist echt niks beters te verzinnen...
|
niks, ze is op vakantie
een huis vol troep bij terugkomst wordt t cadeau denk ik |
Als zij zo graag een nieuwe ladyshave wil krijgt ze die toch.
|
Merci.
|
een pakket van dove
|
Kookboekenstandaard maar ze gebruikt hem voor gewone boeken.
|
Citaat:
DUH, dat is het em..ook al zeggen ze dat ze er niet aan doen, stiekem hopen de moeders toch op een leuk (klein) cadeautje... |
Een Senseo Crema apparaat.
Maar eigenlijk vooral uit eigenbelang :) Mijn moeder krijgt dagelijks liefde :D xxx |
Een pot met een plantje voor in de tuin.
|
Een voetenbad (apparaat, niet dat ik dat heb gemaakt), 4 tijdschriften, en allerlei dingen voor een lekker ontbijt (heb het alleen niet zelf gemaakt, was nog niet wakker ;) )
|
Godin van de Jacht, het nieuwe boek van Heleen van Royen. Ze was er onwijs blij mee, had het totaal niet verwacht en begon meteen te lezen. :)
Maar het was ook eigenbelang, want ik wil het boek ook lezen. :D |
niks
|
Me vaders verjaardag vieren...
Mijn moeder heeft een pesthekel aan moederdag dus hoef k op etenmaken na niks te doen voor dr... Maar dit jaar vierden we me vaders verjaardag vandaag.. dus kwam k dr mooi onderuit omdat we uit eten gingen :) |
ik heb een geurtje gegeven van D&G en ik heb een kwarktaart gemaakt :)
|
Citaat:
|
nix (n)
|
Eeuwige en onvoorwaardelijke liefde :rolleyes:
|
nieuwe kommetjes omdat ik een oude kapot had laten vallen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |