![]() |
please!! verTALEN
wil iemand dit voor me vertalen dan ben ik je zeer dankbaar.
bij voorbaat dank! I am a mountain I am a tall tree Ohhh, I am a swift wind Sweepin' the country I am a river Down in the valley Ohhh, I am a vision And I can see clearly If anybody asks u who I am Just stand up tall look 'em in the Face and say [Chorus] I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high I made it I'm the worlds greatest And I'm that little bit of hope When my backs against the ropes I can feel it mmm I'm the worlds greatest I am a giant I am an eagle I am a lion Down in the jungle I am a marchin' band I am the people I am a helpin' hand And I am a hero If anybody asks u who I am Just stand up tall look 'em in the Face and say [Chorus] I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high I made it I'm the worlds greatest And I'm that little bit of hope When my backs against the ropes I can feel it I'm the worlds greatest |
ik ben een berg
ik ben een hoge boom ooh, ik ben een snelle wind die het land aan het schoonvegen is ik ben een rivier beneden in de vallei ohhh, ik ben een visioen en ik kan helder zien als iemand je vraagt wie ik ben 'sta recht op' kijk hem in het gezicht en zeg ik ben die star boven in de lucht ik ben de hoge bergtop ik heb het gemaakt ik ben 's werelds grootste en ik ben het kleine beetje hoop :confused: als ik met mijn rug tegen de touwen zit ik voel het mmm ik ben 's werelds grootste ik ben een reus ik ben een adelaar ik ben een leeuw beneden in de jungle ik ben een marching band (zo noem je dat toch?) ik ben het volk ik ben een helpende hand en ik ben een held als iemand je vraagt wie ik ben sta recht op, kijk hem in het gezicht en zeg ik ben die star boven in de lucht ik ben de hoge bergtop ik heb het gemaakt ik ben 's werelds grootste en ik ben het kleine beetje hoop :confused: als ik met mijn rug tegen de touwen zit ik voel het mmm ik ben 's werelds grootste had je dit echt nodig? naja, toch niks beters te doen nu.. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dit niet van R Kelly???? |
Citaat:
|
Mail ff naar de Break Out!, die hadden de vertaling laatst...
|
He, met dat
When my backs up against the ropes (of zoiets) bedoelt R kelly 'als ik met mijn rug tegen die touwachtige dingen van de boksring zit' Hij is er dus op dat moment tegenaan gebeukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een marching band is toch een fanfare :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |