![]() |
Neuzen [als in: het werkwoord neuzen]
dus geen toet en piep geluiden, maar het werkwoord.
Persoonlijk vind ik het wel lief :) wat vinden jullie van neuzen en doen jullie het zelf wel eens? |
'k Vind het ook wel lief.
Maar zelf doe ik het niet. |
is lief ja!
heel af en toe doe ik t wel ns als ik in een melige bui ben. |
Ik doe het met mijn oppaskindje (een jongetje waar ik al een paar jaar oppas).
We noemen het 'eskimokusjes' :). |
mjah, met me zusje deed ik dat vroeger altijd :)
|
:o doe ik wel eens "kaboutertje", "escimootje" :) Ik vind het lief :)
|
Vind het lief! :)
En doet het zelf dus ook.... |
hoogstens als onze neuzen langs elkaar komen toevallig, nooit bewust, ik niet althans
|
Hehe, ik dacht eerst al dat het andere topic daarover ging:)
Ik vind neuzen cool. Doe het heel vaak met een vriendin van mij:) en vroeger deed ik dat altijd met mijn vader :o |
Heel soms met mijn vriendje... maar ik vind het niet echt spectaculair ofzo
|
ik neus wel eens in iemand zijn documenten ja.... :p
|
Neuzen tussen het kusjes geven door is wel heel lief... Like yesterday... *zwijmel*
|
Hmm jaa..
neuzen is lief.. en doe het zelf ook wel eens.. |
Ja, voor de gein. Ik vind het ook wel leuk idd. :)
|
Citaat:
|
Deej t vroeger wel es met me tante toen ik jong was :P
Maar neej... me oren en me neus en me kont is verboden gebied... (tenzij ik heel verliefd is valt de laatste af :P ) Ik HAAAT t als iemand aan me oren zit.. en aan me neus vind ik t ook niet chill... Ik zoen gewoon liever :D |
Doen m'n vriend en ik heel vaak... :)
|
ja, das schattig :)
|
Citaat:
*neus neus* "Mensen doen dat anders." "Hoe dan?" "Wil je het weten?" *smak* nou ja. :o :D |
Citaat:
|
Ik dee dat altijd met me ex..
|
soms geloof ik...
|
Ja! Lieflief. Kusje geven en dan heel zacht met je neus tegen die van hem aan. Whieh. :)
|
ik vind t lief.
en ik doe t ook wel ´ns ja. met vriendjelief. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend en ik neuzen ook weleens, lief! |
Ik doe t met m'n vriendje, maar ik geloof dat ik het leuker vind dan hij, hij doet het meer omdat hij weet dat ik het leuk vind. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Neuzen is lief!!
|
ja elke keer als ik men vriend zie, zo beetje van links naar rechts gaan, neuzen over elkaar en dan kusje geven en dan zo nog met neus over zijn neus en trug kusje ... enz ;)
|
tjah het is wel lievig :)
|
ik vind het zo knusjes, als je lekker tegen elkaar aanzit en dan zo :D ... zooo schattig
oh en wat ook lief is : vlindertje, das met je wimpers tegen de wang, en dan knipperen. kriebelt zo een klein beetje en is ook even lief als neusjeneusje :p |
Citaat:
(MT= een fries/groningse singer songwriter van het geweldige excelsior platenlabel van o.a. Caesar, Johan en Daryll-Ann.) Dat je het maar ff weet. |
Ik neus altijd met mijn konijn! :D :o
|
Ik neus, jij neust, wij neuzen.
Het heeft wel iets :) |
Jah! met m'n zusje van anderhalf. Sóóó schattig!
|
Ik dacht dat je t over in iemands spullen neuzen had :D
maarreh... het neuzen waar jij het over hebt vind ik wel leuk, ja. Maar alleen met m'n vriendje, en soms met z'n kat. :) |
Wordt je vriendje niet jalours als je met zijn kat neust, dan?
|
Citaat:
Wordt je vriendje niet jalours als je met zijn kat neust, dan? |
Citaat:
|
ik neus veel...
al wordt het vaak een neusgevecht, aangezien ik en (vooral) m'n vriend een gigantische neus toebedeeld gekregen hebben is zo meer van: stoemp stoemp aw aw ;) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
hoop t niet :D |
Zeker niemand die de serie Guggenheimer-boeken van Herman Brusselmans gelezen heeft? :o
|
Hmm, neuzen is lief, deed ik wel es met mn ex. nu nog niet, meestal niet aan het begin van een relatie ieg. :P Op het moment is het nog bij kusjes op m'n neus en af en toe wordt er gedreigd met een "grrr ik ga je neus opeten" lol tsja... :D
|
ik vind het wel lief...k deed t een x ineens, vond mn vriend volgens mij ook wel lief :)
|
deed het vroeger altijd met oma en mama. en nu nog wel eens met mn broertje. neuzen is echt koel.
|
Citaat:
wat daar onder neuzen wordt verstaan: zelfde als vingeren alleen dan met je neus dus ^^ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |